تزریق ژل در سعادت آباد

  • تزریق ژل در سعادت آباد

    پوست صورت دارای چهار جز و ساختار اصلی از جمله  پوست، چربی، ماهیچه و استخوان ها است. با افزایش سن، این ساختار تحلیل رفته و حجم آن کاهش می یابد. به همین دلیل باعث می شود که پوست کم کم علائم و نشانه های پیری پوست و افزایش سن را نشان دهد. اما  خوشبختانه روش های موثر و ویژه ای در این زمینه وجود دارد که از بروز این علائم تا حد زیادی جلوگیری می کند و مانند کاشت مو جوانی از دست رفته را بازمیگرداند.

    یکی از بهترین روش ها تزریق ژل است. تزریق ژل با توجه به تایید و نظر پزشک در ناحیه مورد نظر انجام می شود و در کم ترین زمان ممکن تاثیر می گذارد. در صورتی که شما نیز به زیبایی خود اهمیت می دهید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با تزریق ژل و مزایای آن آشنا شوید.

    دلایل بروز چین و چروک در صورت چیست؟

    همه ما با افزایش سن شاهد ایجاد چین و چروک، افتادگی فک، چروک دور چشم، افتادگی پلک و … هستیم. همان طور که در پاراگراف اول گفته شد، ساختار اصلی پوست با افزایش سن حجم اصلی خود را از دست می دهد. یکی از اثرات افزایش سن در افراد مختلف این است که حجم استخوانی صورت آن ها کاهش یافته و باعث می شود که خط فک کوچک تره شده، بینی و گونه ها افتاده تر شود.

    تزریق ژل در سعادت آباد

    علاوه بر این، عضلات صورت هم حالت ارتجاعی خود را از دست داده و پوست آن افتاده می شود. به طور کلی علاوه بر دلایل ذکر شده، عوامل دیگری هم باعث ایجاد چین و چروک و نمایان شدن نشانه های پیری پوست است که عبارتند از:

    • کاهش کلاژن سازی پوست
    • تحلیل رفتن ساختار صورت
    • عدم استفاده از کرم های مراقبتی
    • عدم استفاده از ضد آفتاب مناسب
    • عوامل ژنتیکی و ارثی
    • دهیدراته شدن پوست

    تزریق ژل چیست؟

    تزریق ژل به عنوان یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست محسوب می شود که غیر تهاجمی است. تزریق ژل در سعادت آباد با استفاده از مواد طبیعی از جمله هالورونیک اسید انجام می شود که باعث حجیم تر شدن پوست صورت می شود. در واقع با تزریق ژل و حجیم شدن پوست چین و چروک هایی که بر اثر عوامل مختلف بروز می کند، از بین می رود. چرا که با افزایش سن پوست قابلیت تولید کلاژن به میزان کافی را ندارد و از ۳۰ سالگی به بعد به طور کلی روند تولید کلاژن متوقف می شود.

    به همین دلیل می توان گفت کاهش حجم صورت عارضه اصلی افزایش سن است. به همین دلیل افراد به منظور جبران حجم از دست رفته در اجزای صورت، اقدام به تزریق ژل می کنند. تزریق ژل در قسمت های مختلف صورت از جمله تزریق لب، چانه، ابرو، خطوط لبخند، پیشانی و … انجام می شود. علاوه بر این، امکان تزریق فیلر در دست ها و به گردن هم وجود دارد.

    تزریق انواع ژل فیلر در کلینیک ایران

    همان طور که در پاراگراف بالا گفته شد، تزریق فیلر نیز به عنوان یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست محسوب می شود که نسبتا غیر تهاجمی یا کم تهاجم است و در کلینیک ایران انجام میگیرد. ژل و موادی که برای تزریق فیلر استفاده می شود با سایر ژل ها و تزریق های دیگر متفاوت است. به طور کلی انواع مواد فیلر به صورت زیر است:

    تزریق ژل در سعادت آباد

    هیالورونیک اسید:

    هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی است که در بدن همه وجود دارد. این ماده باعث حجیم تر شدن پوست و افزایش حالت هیدارته بودن (آبرسانی) پوست می شود. اما این ماده با افزایش سن میزان آن کم می شود و پوست حالت طبیعی خود را از دست می دهد. برای مثال ژل های ژوویدرم (Juvederm) و رستیلن (Restylane)، هر دو حاوی اسید هیالورونیک و برای تزریق استفاده می شود.

    پلی لاکتیک اسید:

    این نوع ژل پس از تزریق شدن باعث افزایش تولید کلاژن سازی پوست می شود. به گونه ای که پس از مدتی می تواند چروک های ریز را به طور کامل برطرف کند.

    کلسیم هیدروکسی آپاتیت:

    این ماده معدنی به طور عادی در استخوان ها یافت می شود. اما زمانی که حجم استخوان های صورت به دلایل مختلف کاهش یابد، می توان آن را به صورت ژل تزریق کرد. از این روش برای درمان و از بین بردن چین و چروک های متوسط تا شدید و عمیق استفاده می شود.

    مزایای تزریق ژل در سعادت آباد و کلینیک ایران

    کلیه روش های جوانسازی از جمله تزریق ژل در سعادت آباد که در کلینک های زیبایی پوست انجام می شود، به صورت مستقیم باعث جوان تر و شاداب تر شدن پوست می شود. به همین دلیل هم متقاضیان زیادی دارد. حتی طبق بررسی های انجام شده سالانه ۱ میلیون نفر زن و مرد برای تزریق ژل اقدام می کنند. چرا که تزریق ژل مزایای زیادی دارد که به شرح زیر است:

    • هزینه مقرون به صرفه: تزریق ژل در مقایسه با سایر روش های جوانسازی پوست هزینه و قیمت کم تر و مقرون به صرفه ای دارد.
      نتایج قابل مشاهده و فوری: زمانی تزریق ژل انجام می شود، می توانید بلافاصله نتایج آن که باعث شدن و از بین رفتن چین و چروک است را مشاهده کنید. حتی نتیجه تزریق فیلر هم نهایتا بعد از چندین روز مشخص خواهد شد.
    • نتایج طولانی مدت: یکی از بهترین مزایای تزریق انواع ژل این است که اثرات و نتیجه طولانی مدت دارد. به صورتی که معمولا نتایج آن برای هر فرد حداقل ۹ ماه و حداکثر ۱۸ ماه ماندگاری دارد.
    • بدون نیاز به دوران نقاهت: تعداد تزریق هایی که در قسمت های مختلف صورت انجام می شود، با توجه به نوع پوست و میزان چین و چروک ها متفاوت و متغیر خواهد بود. بنابراین به طور کلی مدت زمان تزریق معمولا بین ۱۰ تا ۲۰ دقیقه خواهد بود. پس از آن می توانید از مطب یا کلینیک تزریق ژل در سعادت آباد خارج شده و بلافاصله به انجام کارهای عادی و روزمره خود بپردازید. فقط بعد از برخی از تزریق ها توصیه می شود که حداقل تا ۶ ساعت سر خود را پایین نگیرید.
    • دارای حداقل عوارض: تزریق ژل در مقایسه با روش های دیگر دارای حداقل میزان عوارض شدید است. آن هم به ندرت رخ می دهد.

    سوالات متداول تزریق ژل در سعادت آباد

    هزینه تزریق ژل در سعادت آباد چقدر است؟

    با توجه به نوع ژل، تعداد دفعات تزریق و برند آن، هزینه تزریق ژل متفاوت خواهد بود.

    آیا تزریق ژل درد دارد؟

    خیر. ممکن است برخی بیماران درد خفیفی را تجربه کنند که در همان لحظه برطرف خواهد شد.

    آیا پس از تزریق ژل چهره طبیعی به نظر می رسد؟

    بله. اگر زمان تزریق از فیلر و مواد ژل دیگر به مقدار مناسب و با توجه به آناتومی صورت استفاده شود، باعث ایجاد تغییرات زیاد و زننده ای در چهره نمی شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    تیم نویسندگی کلینیک ایرانمشاهده نوشته ها

    Avatar for تیم نویسندگی کلینیک ایران

    این مقاله به کوشش مدیریت و اعضای تیم کلینیک ایران تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش اعضا، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *