کلینیک زیبایی در تهران

  • کلینیک زیبایی در تهران

    پوست انسان به عنوان یکی از مهم ترین اعضای بدن محسوب می شود که زیبایی آن اهمیت زیادی در افزایش اعتماد به نفس انسان در سنین مختلف دارد. در واقع زیبایی و داشتن پوستی شاداب و با طراوت، از مهم ترین دغدغه های هر فردی محسوب می شود.

    همان طور که می دانید پوست صورت با گذشت زمان و با افزایش سن شادابی و طراوت خود را از دست می دهد. این مشکل در افرادی که به دلایل مختلف از کرم های مراقبتی و به ویژه کرم ضد آفتاب استفاده نمی کنند، با شدت بیشتری رخ می دهد.علاوه بر این، ممکن است در سنین پایین تری رخ دهد. برای مثال افرادی که در سنین پایین در موقعیت های جغرافیایی با آب و هوای سرد و خشک، یا گرم و خشک زندگی می کنند، ممکن است زودتر پوست آن ها دچار چین و چروک و کم آبی و … می شود.

    اهمیت دادن به سلامت پوست و رسیدگی به آن تاثیر زیادی در جلوگیری از پیری زودرس پوست دارد. به همین دلیل افرادی که به زیبایی و سلامت پوست خود اهمیت می دهند، علاوه بر رعایت روتین پوستی و انجام صحیح آن، از خدمات مختلف کلینیک زیبایی استفاده می کنند.

    خوشبختانه امروزه به دلیل استقبال زیاد عموم مردم برای استفاده از خدمات پوستی در کلینیک زیبایی، در کلینیک های زیبایی خدمات متنوع و مختلفی به منظور بهبود وضعیت پوست و جلوگیری و حتی درمان مشکلات پوستی ارائه می شود. به همین منظور در ادامه این مقاله به بررسی و معرفی کامل تر خدمات کلینیک زیبایی در تهران می پردازیم.

    شایع ترین مشکلات پوستی

    پوست صورت مانند تمام اعضای بدن در معرض مشکلات مختلف قرار دارد. به همین دلیل ممکن است به دلایل مختلف پوست صورت دچار چین و چروک، دهیدراته شدن، بروز لک های پوستی و… شود.

    شایع ترین مشکلات پوستی
    خوشبختانه کلیه این مشکلات  به دلیل وجود روش های مختلف در کلینیک های زیبایی به بهترین نحو درمان می شود. در واقع کلینیک های زیبایی سعادت آباد مانند کلینیک پوست و مو ایران بیماران و مراجعین مختلفی که مراجعه می کنند، پوست آن ها دچار مشکلات مختلفی است. از جمله مهم ترین مشکلات شایع پوستی که امروزه بین افراد مختلف در سنین متفاوت وجود دارد، می توان موارد زیر را نام برد:

    1. لک و تیرگی پوست در نواحی مختلف
    2. جوش و جای جوش
    3. چین و چروک پوست صورت
    4. چین و چروک و تیرگی پوست اطراف و دور چشم
    5. پیری زودرس پوست و افتادگی
    6. و …

    دلایل بروز مشکلات پوستی چیست؟

    به طور کلی دلایل مختلفی برای بروز مشکلات پوستی در سنین مختلف وجود دارد. این مشکلات ممکن است برای برخی افراد در سنین پایین و برای برخی دیگر در سنین میانسالی رخ دهد. همان طور که می دانید با افزایش سن پوست به مرور حالت انعطاف پذیری خود را از دست داده و دچار چین و چروک و افتادگی می شود.

    علاوه بر این، متاسفانه به دلیل عدم استفاده از کرم های مراقبتی، عدم استفاده و توجه به روتین پوستی، مشکلات ژنتیکی، در معرض نور خورشید قرار گرفتن و … باعث می شود که مشکلات پوستی مختلف در سنین پایین تر و حتی جوانی هم بروز کند. از جمله مهم ترین دلایل بروز مشکلات پوستی می توان موارد زیر را نام برد:

    1. کم آبی یا دهیدراته شدن پوست به دلیل عدم استفاده از کرم های آبرسان و مرطوب کننده
    2. افزایش سن
    3. عدم استفاده از ضد آفتاب
    4. کاهش کلاژن سازی پوست

    کلینیک زیبایی در تهران

    خدمات کلینیک های زیبایی چیست؟

    برخی از بیماران تصور می کنند که صرفا زمانی که مشکلات مختلف در پوست آن ها ظاهر می شود باید برای درمان آن اقدام کنند. در صورتی که این گونه نیست و خوشبختانه با انجام روش های مختلف می توان از بروز بسیاری از مشکلات پوستی در سنین جوانی جلوگیری کرد. در واقع انجام اقدامات و استفاده از خدمات کلینیک های زیبایی باعث می شود که روند پیری پوست را در سنین میانسالی و به ویژه کهنسالی به تعویق بیاندازید.

    امروزه روش های مختلف در کلینیک های زیبایی برای برطرف کردن مشکلات پوستی انجام می شود که طرفداران زیادی دارد. خدمات کلینیک های زیبایی معمولا محدود به افراد و سن خاصی نیست. بلکه افراد معمولا از سن ۱۸ سالگی برای برطرف کردن مشکلات پوستی و داشتن پوستی شاداب و زیبا اقدام می کنند.

    علاوه بر این، با توجه به این که امکان زاویه سازی، ترمیم، و … قسمت های مختلف پوست وجود دارد؛ بسیاری از جوانان روش های مختلفی را برای زیباتر شدن فرم صورت انجام می دهند. از جمله بهترین خدماتی که در کلینیک های زیبایی انجام می شود، می توان موارد زیر را نام برد:

    خدمات کلینیک های زیبایی چیست؟

    انواع خدمات کلینیک زیبایی در تهران

    در صورتی که در مورد نظرات عموم مردم در مورد پوست و زیبایی بپرسید، متوجه می شوید که اطلاعات زیادی در مقایسه با گذشته به دست آورده اند. به همین دلیل با رغبت و استقبال بیشتری از خدمات کلینیک زیبایی استفاده می کنند. علاوه بر این، در بهترین کلینیک های پوست و مو، خدمات متنوع و زیادی به منظور افزایش رضایت مراجعین ارائه می شود.

    بنابراین مراجعین می توانند ابتدا با پزشک ملاقات کرده و مشکلات پوستی خود را مطرح نمایند. پس از آن با توجه به سن فرد و اصول زیبایی شناسی و آناتومی صورت خدمات مد نظر فرد به بهترین نحو ارائه می شود. از جمله خدمات مختلف کلینیک زیبایی ایران می توان می توان موارد زیر را نام برد:

    ۱- کاشت ابرو

    همان طور که می دانید ابروهایی زیبا و پر پشت داشتن تاثیر زیادی در افزایش زیبایی کل چهره دارد. به همین منظور افرادی که به هر دلیلی مانند اثرات ژنتیکی و ارثی، یا بر اثر حوادث مختلف مانند سوختگی، تصادف، جای بخیه، و جراحات دیگر ابروهای خود را از دست داده اند، یا ابروهای کم پشت و نازکی دارند، می توانند در کلینیک پوست و مو ایران اقدام به کاشت ابرو متناسب با فرم صورت و چهره خود نمایند.

    ۲- کاشت مو

    کاشت مو به عنوان یکی از پر طرفدارترین خدمات در کلینیک پوست و مو شناخته می شود. خوشبختانه روش های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد که با توجه به الگوی ریزش موی فرد، میزان ریزش و میزان کم حجمی موها، بهترین روش کاشت مو برای او انجام می شود.

    ۳- جوانسازی پوست

    جوانسازی پوست نیز به عنوان یکی از خدمات بسیار مطلوب در کلینیک پوست و مو ایران شناخته می شود و افراد زیادی از آن استقبال کرده اند. در لاین جوانسازی پوست نیز ابتدا مشکلات پوستی فرد بررسی شده و سپس یکی از روش های مورد نیاز برای درمان این مشکلات انجام می شود.

    ۴- جراحی پلک

    جراحی پلک جز نوعی از خدمات زیبایی است که صرفا توسط متخصصین پوست و زیبایی ماهر و با تجربه انجام می شود. این روش برای افرادی که به صورت ژنتیکی یا بر اثر افزایش سن، پوست پلک آن ها افتاده شده و چشم های آن ها ریز و کوچک به نظر می رسد، پیشنهاد می شود.

    ۵- انواع لیزر

    لیزرها به طور کلی به چندین دسته مختلف و برای رفع و درمان مشلات پوستی مختلف از آن استفاده می شود. به همین دلیل ابتدا باید توسط پزشک ویزیت شده تا لیزر مناسب با توجه به نوع و میزان مشکلات پوستی برای شما پیشنهاد شود. انواع مختلف لیزر عبارتند از:

    • لیزر موهای زائد
    • لیزر جای جوش
    • لیزر گوشه ناخن
    • لیزر آر اف فرکشنال

    لیزر موهای زائد در کلینیک های زیبایی

    یکی از خدماتی که در کلینیک های زیبایی و مطب پزشکان پوست و مو انجام می شود، لیزر موهای زائد است. این خدمات طرفداران زیادی در سراسر کشور و به ویژه بین جوانان دارد. خوشبختانه دستگاه های لیزر با کیفیت و بسیار مرغوبی در کلینیک های زیبایی وجود دارد که به بهترین نحو موهای زائد را کم و حذف می کند.

    لیزر موهای زائد در کلینیک های زیبایی
    در این روش با استفاده از دستگاه لیزر اشعه هایی به سطح پوست تابیده شده و سپس به عمق ۱ میلی متری پوست نفوذ می کند. پس از آن فولیکول های مو نازک و سست شده و پس از چندین بار استفاده رشد آن متوقف می شود. این روش قابل استفاده برای اکثر افراد و مراجعین بدون محدودیت وجود دارد.

    انجام مشاوره در کلینیک های زیبایی

    یکی از مهم ترین مزایای حضور در کلینیک های زیبایی این است که قبل از انجام هر گونه خدمات زیبایی، می توانید با پزشک مشورت کنید. این ویژگی و خدمات ممکن است در همه کلینیک ها انجام نشود. بنابراین توصیه می شود قبل از انجام یا انتخاب هر گونه خدمات زیبایی، حتما با پزشک کلینیک مشکلات پوستی و ژنتیکی که دارید را مطرح کنید.

    در کلینیک های معتبر زیبایی پزشک پس از معاینه و انجام بررسی های لازم، بهترین خدمات و مدت زمان و جلسات لازم را به صورت تخمینی مشخص می کند. برخی از خدمات کلینیک در تهران ممکن است با توجه به نوع مشکلات پوستی نیاز باشد که در چندین جلسه انجام شود تا نتیجه مورد نظر حاصل شود.

    سوالات متداول کلینیک زیبایی در تهران

    ۱- آیا قبل از استفاده از خدمات زیبایی مشاوره لازم است؟

    بله. با توجه به این که مشکلات یا بیماری های پوستی دلایل مختلفی دارد، قبل از انجام هر گونه خدمات زیبایی، دریافت مشاوره الزامی است.

    ۲- ویژگی های کلینیک زیبایی معتبر چیست؟

    از جمله مهم ترین ویژگی های کلینیک زیبایی معتبر می توان به خدمات مشاوره، نوبت دهی سریع، رعایت نظم، رعایت بهداشت فردی و محیطی و … اشاره کرد.

    ۳- آیا خدمات زیبایی درد دارد؟

    برخی از خدمات زیبایی که در کلینیک ارائه می شود، از جمله تزریق بوتاکس، تزریق فیلر، مزوتراپی و … ممکن است درد خفیفی داشته باشد که موقت بوده و سریعا برطرف می شود. همچنین قبل از انجام هر گونه خدمات ذکر شده، از کرم های بی حسی موضعی استفاده می شود.

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    پشتیبان سایتمشاهده نوشته ها

    Avatar for پشتیبان سایت

    این مقاله به کوشش مدیریت و اعضای تیم کلینیک ایران تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش اعضا، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *