روش های جدید جوانسازی پوست صورت

  • افتادگی و افزایش چین و چروک، جز مشکلات شایع پوست هستند که با افزایش سن و روند پیری ظاهر می‌شوند. متخصصین پوست عموما با بکارگیری روش‌های جدید و تکنیک‌های مختلف، می‌توانند به درمان بیماری‌ها و کاهش نشانه‌های پیری کمک نمایند.

    روش های جدید جوانسازی پوست صورت کدام است؟

    استفاده از این روش‌ها علاوه بر نتایج مطلوب اثر بخشی، نقش مهمی را در کاهش عوارض پوستی و آسیب‌های احتمالی بر عهده دارند.در ادامه این مطلب از کلینیک ایران به بررسی برخی از جدیدترین روش‌های جوانسازی پوست صورت خواهیم پرداخت و اطلاعات کاملی را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

    انواع روش های جدید جوانسازی پوست صورت

    روش های جوانسازی پوست بر اساس نوع مشکلات پوستی هر فرد متفاوت خواهد بود و در ادامه بهترین روش های جدید جوانسازی پوست صورت را مورد بررسی قرار می دهیم.

    ۱- جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ

    جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ

    یکی از روش های جدید جوانسازی پوست صورت میکرونیدلینگ است. در روش میکرونیدلینگ، از دستگاه میکرونیدلینگ که از سوزن‌های کوچک و ظریفی برخوردار است، بهره می‌گیرند. به طوری که با ایجاد منافذی باز بر روی پوست، کلیه مواد مغذی از جمله کلاژن، هیالورونیک اسید و ویتامین c را به نواحی مورد نیاز انتقال می‌دهند. این روش، تمام عوامل آسیب زا که باعث بروز خطوط عمیقی در صورت شده را به طور کامل برطرف می‌سازد و با نقش مهم خود در فرایند خون رسانی، به ترمیم پوست صورت کمک می‌کند.

    تحریک بافت سلولی جهت کلاژن سازی، یکی از مهم ‌ترین مزایای میکرونیدلینگ صورت به حساب می‌آید. تولید و تکثیر کلاژن به ترمیم بافت‌های آسیب دیده کمک کرده و در نهایت با درمان چروک‌ها و ترک‌های پوستی، به عنوان گزینه ‌ای کاربردی در جوانسازی پوست صورت شناخته می‌شوند.

    ادامه مطلب
    بهترین ماسک خانگی برای جوانسازی پوست صورت 6 ترکیب ضد پیری

    ۲- آر اف فرکشنال (اسکارلت)  از روش های جدید جوانسازی پوست صورت

    آر اف فرکشنال یکی از روش های جدید جوانسازی پوست صورت به شمار می‌آید و همواره با استقبال زیادی از سمت افراد متقاضی و علاقه مند به جوانسازی صورت روبرو است. در این روش با استفاده از امواج حرارتی، به بازسازی و تحریک پوست کمک می‌کنند. دستگاه پیشرفته آر اف فرکشنال شامل سوزن‌های نازک و ظریفی بوده که با قطری نزدیک به ۳ میلی متر، به لایه‌های زیرین پوست نفوذ می‌کند و امواج حرارتی را انتقال می‌دهد.

    در طول این فرایند پروتئین‌های اصلی الاستین و کلاژن تحریک می‌شوند و به بازسازی و ترمیم بافت‌ها کمک می‌کنند. یکی از مهم ترین مزایای استفاده از این روش، می‌توان به دوره نقاهت کوتاه و بهبود کامل آن اشاره کرد. آر اف فرکشنال با کم ترین واکنش‌ منفی و حساسیت‌های ژنتیکی، باعث درمان افتادگی پوست و کاهش چین و چروک پوست می شود.

    ۳- جوانسازی با CO2 فرکشنال

    جوانسازی با CO2  فرکشنال

    CO2 فرکشنال یکی از دیگر روش های جدید جوانسازی پوست صورت است که با کارکرد مناسب و اثر بخشی بالا، نقش مهمی را در زیبایی و جوانسازی پوست افراد ایفا می‌کند. این روش توسط  گاز کربن دی اکسید، به درمان و بهبود انواع مشکلات پوستی کمک می‌نماید. تابش مستقیم اشعه CO2 بر سلول‌ها و لایه‌های زیرین پوست، سبب تخریب ستون‌های پوستی شده و در نهایت به فرایند لایه برداری کمک می‌کند.

    لیزر کربن دی اکسید یا همان لیزر CO2 فرکشنال با تاثیر گذاری بر بافت آسیب دیده، منجر به کلاژن سازی و ترمیم سلول‌ها شده و در نهایت از بروز افتادگی و شل شدگی صورت جلوگیری می‌کند. استفاده از این روش درمانی علاوه بر جوانسازی، انواع مشکلات پوست از قبیل لکه‌ها، خال، زگیل و کارسینوم‌ها را از بین برده و با اثر بخشی بالای خود موجب درمان قطعی می‌شود.

    ادامه مطلب
    لیزر co2 در سعادت آباد

    ۴- اربیوم فرکشنال روشی جدید برای جوانسازی پوست صورت

    اربیوم فرکشنال در مقایسه با دیگر روش های جدید جوانسازی، از عملکرد مناسب ‌تری بهره می‌برد. به طوری که می‌توان گفت با روشی غیر تهاجمی به رفع مشکلات و آسیب‌های پوستی می‌پردازد و با عوارض کم تری روبرو است. اربیوم فرکشنال بدون نیاز به هیچ گونه مواد شیمیایی و کارکرد خاصی انجام می‌شود. بدین صورت که به صورت کاملا طبیعی و با بهره گیری از تجهیزات مناسبی، فرایند جوانسازی و ترمیم را انجام می‌دهد.

    اربیوم فرکشنال با اثر بخشی بالای خود، فرایند انجام دوره‌های جوانسازی و درمان پوست را کاهش داده و با برگزاری چندین دوره کوتاه مدت، به ماندگاری و رسیدن به نتایج رضایت بخش کمک می‌کند.

    ۵- جوانسازی با پلاسما جت

    استفاده از روش پیشرفته و موثر پلاسما جت راهکار مناسبی جهت آب رسانی و بازگشت طراوت پوستی است. این شیوه با کمک دستگاه پلاسما جت، محلول گازی را به لایه های زیرین پوست انتقال داده و با پخش آن در سراسر بافت‌های سلولی، مشکلات پوستی را درمان می‌کند. این روش با کارکرد صحیح خود فرایند تحریک و تکثیر کلاژن سازی را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد و انواع چین‌ و چروک‌های خفیف و عمیق پوستی را درمان می‌کند.

    سفت شدن پوست، از بین رفتن خطوط دور چشم، زاویه سازی صورت و کاهش چین و چروک، از جمله مزایای متعدد پلاسما جت هستند. یکی از ویژ‌گی‌های پلاسما جت، از بین بردن افتادگی پلک‌ها است که بدون نیاز به تیغ جراحی و با کم ترین میزان درد انجام می‌گردد و عارضه‌های کم تری به همراه دارد.

    ۶- جوانسازی پوست با هایفوتراپی

    جوانسازی پوست با هایفوتراپی

    یکی از اصلی ترین روش های جدید جوانسازی پوست صورت صورت تکنیک پر کاربرد هایفوتراپی بوده که به عنوان روش غیر جراحی شناخته می‌شود و طرفداران بسیاری را در سراسر دنیا به خود جذب کرده است. هایفوتراپی یکی از رایج ترین روش‌های عمل زیبایی است که اثر بخشی و نتایج موثری را به همراه دارد. این روش با به کارگیری امواج فراصوت به تولید و افزایش سلول‌ها پرداخته و در نهایت موجب تکثیر کلاژن می‌شود.

    ادامه مطلب
    لیفت صورت شهرک غرب

    یکی از مزایای برجسته در روش هایفو تراپی، امکان کنترل و تنظیم موج دستگاه با نوع پوست است به طوری که وجود تناسب بالای این موارد، تاثیر مطلوب و نتایج رضایت بخشی را به همراه می‌آورد. ماندگاری و دوام بالای این روش، یکی از شاخص ترین مزایای برگرفته در هایفوتراپی است. به طوری که می‌توان گفت پس از انجام هایفو، اثرات حاصل از عمل تا مدت زمان بالایی باقی خواهند ماند.

    ۷- لیزر فرکشنال روش جدید جوانسازی پوست صورت

    جوانسازی پوست صورت با استفاده از لیزر فرکشنال، یکی از دیگر روش های جدید جوانسازی پوست صورت به شمار می‌رود. در این روش قسمت مشخص شده ای از نواحی صورت، در تابش مستقیم اشعه قرار گرفته و جهت بازسازی پوست به فعالیت و تحریک سلولی می‌پردازد.

    هدف اصلی لیزر فرکشنال همانند دیگر روش‌ها، تحریک و تولید کلاژن است که در نهایت با تکثیر آن به تعداد بالا، فرایند بهبود و درمان مشکلات پوستی در بازه زمانی کوتاهی به اتمام می‌رسد.

    لیزر فرکشنال از روش‌های جامعی است که برای عموم مردم پیشنهاد می‌شود و به دلیل نبود عوارَض و خطرات احتمالی، هیچ گونه محدودیتی برای انجام در سنین مختلف ایجاد نمی‌کند.

    در طول انجام این روش مراجعه کننده هیچ گونه درد و التهاب ناشی از عمل را مشاهده نمی‌کند و روند درمان آن در طی یک یا دو جلسه متداوم به پایان می‌رسد.آر اف فرکشنال به عنوان روشی کاربردی و مهم، از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار است و نتایج حاصل از آن، تا مدت زمان طولانی باقی می‌مانند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    پشتیبان سایتمشاهده نوشته ها

    Avatar for پشتیبان سایت

    این مقاله به کوشش مدیریت و اعضای تیم کلینیک ایران تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش اعضا، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *