سریع ترین راه جوانسازی پوست

  • یافتن سریع ترین راه جوانسازی پوست همواره دغدغه بسیاری از افراد بوده است. با بالا رفتن سن، پوست خاصیت الاستیته خود را از دست داده و دچار چین و چروک های فراوانی می شود. این چروک و چروک ها موجب بالا نشان دادن سن افراد خواهد شد. راه های مختلفی برای جوانسازی پوست صورت وجود دارند. اما آیا همه آن ها سریع و کارآمد هستند؟ مسلما خیر.

    سریع ترین راه جوانسازی پوست کدام است؟

    یافتن بهترین روش جوانسازی صورت خود چالش بزرگی است. اما ما در این مطلب از کلینیک ایران می خواهیم برخی از سریع ترین و مفیدترین راه های جوانسازی پوست را به شما معرفی کنیم.

    سریع ترین راه جوانسازی پوست با بوتاکس

    سریع ترین راه جوانسازی پوست که تنها در چند دقیقه انجام می شود، بوتاکس است. با تزریق بوتاکس می توانید ماهیچه های مشخصی از صورت را که چین و چروک ایجاد می کنند، به صورت کنترل شده فلج کنید. درنتیجه تمامی چین و چروک های به وجود آمده روی سطح پوست به خوبی محو خواهند شد.

    بوتاکس هم برای جوانسازی پوست صورت و هم پوست گردن به کار می رود. تزریق بوتاکس تنها در چند دقیقه انجام شده و اثرات ان را در کمتر از چند ساعت می توانید مشاهده کنید.

    هزینه انجام بوتاکس نسبت به انجام سایر روش های جوانسازی پوست بسیار ارزان تر و به صرفه تر است.

    جوانسازی سریع پوست با هایفوتراپی

    جوانسازی پوست با هایفوتراپی

    بهترین و سریع ترین راه جوانسازی پوست صورت، استفاده از روش هایفوتراپی است که توسط دستگاه هایفو انجام می شود. دستگاه هایفو دستگاهی است که امواج فراصوت یا اولتراسوند را با شدت و قدرت بالاتری به صورت متمرکز شده از خود ساطع می کند.

    ادامه مطلب
    لیفت صورت در سعادت آباد

    این امواج می توانند به لایه های عمیق پوست نفوذ کرده و تخریب کنترل شده ای را ایجاد کنند. در نتیجه این تخریب سلول ها جهت کلاژن سازی تحریک شده و کلاژن سازی پوست افزایش پیدا می کند. با خدمات هایفو، پوست بعد از دو الی سه جلسه هایفوتراپی خاصیت الاستیته بسیار بیشتری پیدا می کند. بنابراین چین و چروک ها از بین رفته و پوست سفت تر و صاف تر می شود.

    میکرونیدلینگ، راه سریع جوانسازی پوست

    ایمن ترین و سریع ترین راه جوانسازی پوست که توسط کلینیک های زیبایی انجام می شود، میکرونیدلینگ است. در این روش سطح پوست با استفاده از دستگاهی با سوزن های بسیار ریز و نازک به صورت کنترل شده تخریب می شود. یعنی سوراخ های بسیار ریزی در سطح پوست ایجاد می شوند. سپس مواد مخصوص حاوی انواع ویتامین ها و مواد مغذی پوست بر روی سطح پوست ماساژ داده می شود.

    منافذ ریز ایجاد شده بر روی پوست به رسیده بهتر مواد مغذ یبه لایه های عمیق پوست کمک می کنند. همچنین این تخریب خود کلاژن سازی پوست را افزایش می دهد. بنابراین تنها انجام یک یا دو جلسه میکرونیدلینگ پوست را به شدت جوانتر و شاداب تر خواهد کرد.

    جوانسازی سریع پوست با کربوکسی تراپی

    کربوکسی تراپی نه تنها سریع ترین راه برای جوانسازی پوست است، بلکه برای  رفع تیرگی ها و لکه های پوستی نیز فوق العاده می باشد. در واقع می توان کربوکسی تراپی را یک روش همه فن حریف نامید. در این روش گاز کربن دی اکسید به لایه های عمیق پوست تزریق می شود. درنتیجه از این طریق جریان خون و گردش خون در پوست بهبود پیدا کرده و پوست شاداب تر و صاف تر از همیشه خواهد شد.

    کربوکسی تراپی به بازسازی سلول های پوستی و جوانی و شادابی آن ها کمک می کند. به همین دلیل است که می توان بسیاری از لکه های قوی پوستی را با کربوکسی تراپی از بین برد.

    ادامه مطلب
    هزینه جوانسازی پوست به تفکیک هر روش چقدر است؟ قیمت

    لیفت با نخ، سریع ترین راه جوانسازی پوست

    مگر می شود جوانسازی پوست با نخ کلاژن ساز را به عنوان سریع ترین راه جوانسازی پوست نادیده گرفت؟ در این روش نخ های مخصوص در لایه زیر پوست وارد شده و از طریق کشیدن پوست اقدام به جوانسازی آن می کنند. در واقع در این روش پوست با نخ مخصوص لیفت شده و تمامی چین و چروک ها و افتادگی های آن صاف می شود. لیفت صورت با نخ برای افرادی مناسب می باشد که پوست آن ها چین و چروک های فراوانی داشته و شل شده است.

    چرا که روش های دیگر مانند بوتاکس، کربوکسی تراپی یا هایفوتراپی ممکن است برای این افراد پاسخگو نباشد. نتایج این روش به محض انجام لیفت قابل مشاهده خواهند بود.

    پروفایلو (مزوژل)، جوانسازی سریع و بی خطر پوست

    جوانسازی با پروفایلو (مزوژل)

    در روش پروفایلو یا مزوژل، ترکیبی ژل مانند که غنی از هیالورونیک اسید خالص است به پوست تزریق می شود. این ماده ژل مانند پوست را آبرسانی کرده و مواد مغذی لازم را به آن می رساند. در نتیجه به مرور زمان پوست شاداب تر شده و خاصیت الاستیته آن افزایش پیدا می کند.

    دقت کنید هیالورونیک اسید به صورت طبیعی در بدن ما انسان ها وجود دارد. بنابراین ژل هیالورونیک اصلا خطرناک نیست. مزوژل همچنین می تواند کلاژن سازی را در پوست به شدت افزایش دهد.

    مزوتراپی و تزریق کلاژن جهت جوانسازی پوست

    مزوتراپی سریع ترین راه جوانسازی پوست است که در آن کلاژن، انواع ویتامین ها، مواد آلی و مواد مغذی به پوست تزریق می شود. این تزریق از طریق سوزن های بسیار باریکی انجام می شود که هیچ آسیبی به پوست نمی رسانند. تزریق کلاژن با سوزن همزمان سلول های پوستی را جهت ساخت کلاژن تحریک می کند.

    ادامه مطلب
    کلینیک تخصصی لیزر co2 شهرک غرب جدیدترین دستگاه قیمت

    با این روش می توانید انتظار شادابی، سفت شدن پوست صورت و روشن شدن رنگ آن را داشته باشید. مزوتراپی روشی بسیار ایمن برای رساندن مواد مغذی مورد نیاز به پوست است که به صورت تخصصی انجام می شود.

    جوانسازی سریع پوست با لیزر

    سریع ترین راه جوانسازی پوست صورت و گردن، استفاده از لیزرهایی مانند اندولیفت برای بازسازی پوست است. این لیزرها به تخریب های کنترل شده ای که در لایه های عمیق پوست ایجاد می کنند، کلاژن سازی را افزایش می دهند. درنتیجه پوست بعد از انجام چند جلسه لیزر، سفت تر شده و خاصیت الاستیته بیشتری پیدا می کند. این روش با کمترین تهاجم و بدون نیاز به بیهوشی صورت می گیرد.

    بهترین کلینیک برای جوانسازی سریع پوست

    اگر به دنبال سریع ترین راه جوانسازی پوست خود هستید اما نمی دانید کدام روش برای شما مناسب تر است، اصلا نگران نباشید. چرا که در کلینیک ایران می توانید جدیدترین و پیشرفته ترین روش های جوانسازی پوست صورت را تجربه کنید. در این کلینیک ابتدا توسط بهترین پزشک و متخصص پوست و مو و زیبایی معاینه خواهید شد. سپس پزشک با توجه به شرایط شما بهترین روش برای جوانسازی را به شما پیشنهاد می دهد.

    جمع بندی

    در این مطلب از کلینیک ایران تلاش کردیم. برخی از مهم ترین، بهترین و سریع ترین راه جوانسازی پوست را به شما معرفی کنیم. هر کدام از این روش ها برای متقاضیانی با شرایط مختلف مناسب هستند. بنابراین قبل از هر اقدامی ابتدا باید توسط پزشک متخصص معاینه شوید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    پشتیبان سایتمشاهده نوشته ها

    Avatar for پشتیبان سایت

    این مقاله به کوشش مدیریت و اعضای تیم کلینیک ایران تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش اعضا، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *