تفاوت هایفو سه بعدی و چهار بعدی

  • در سالیان اخیر با پیشرفت‌های گسترده علم پزشکی دستگاه‌های فراوانی اختراع شد که برای درمان پیری پوست، جلوگیری از بروز چین و چروک‌ها و رفع این عارضه‌ها کاربرد دارند. دستگاه هایفو یکی از دستگاه‌های مدرن ساخته شده برای جوانسازی پوست است که در مدت زمانی کوتاه توانست به شهرت زیادی دست یابد.

    مهمترین تفاوت های انواع دستگاه های هایفو

    دستگاه‌های هایفو متنوعی در بازار یافت می‌شود که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند. همین موضوع باعث شده تا این سوال مطرح شود که تفاوت هایفو دو بعدی، سه بعدی، چهار بعدی، پنج بعدی و هفت بعدی در چیست؟

    در این مطلب از مجله کلینیک ایران تصمیم داریم تفاوت هایفو ۲D ،۳D ،۴D ،۵D و ۷D را بررسی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

    هایفو چیست؟

    دستگاه هایفو که مخفف کلمه سونوگرافی متمرکز با شدت بالا است، دستگاهی کاربردی است که در ابتدا برای درمان سرطان پروستات ساخته شده بود. متخصصان پس از استفاده از این دستگاه متوجه سفتی در اندام تناسلی بیماران شدند.

    به همین دلیل تحقیق و پژوهش بیشتر بر روی این دستگاه را آغاز کردند تا متوجه شدند که دستگاه هایفو می‌تواند در لیفت پوست و رفع چین و چروک‌های پوستی موثر واقع شود. همین موضوع باعث شد تا از این دستگاه برای رفع چین و چروک‌ها در نواحی مختلف بدن به خصوص گردن و صورت استفاده شود.

    آن چه که باعث محبوبیت بیشتر هایفو نسبت به دیگر دستگاه‌های مشابه شده است، عدم آسیب ‌رسانی به پوست است. در اثر استفاده از این دستگاه کلاژن پوست منقبض شده و سازماندهی می‌شود. این موضوع باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و رفع چین و چروک‌های پوستی می‌شود.

    ادامه مطلب
    آیا هایفو باعث چاقی صورت می‌شود؟ کاربرد، مزایا و معایب

    دستگاه هایفو با گذر زمان تکامل زیادی را تجربه کرد و پیشرفته‌‌تر شد. به همین دلیل امروزه شاهد هایفوهای مختلفی هستیم که در مراکز زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

    دستگاه هایفو دو بعدی

    دستگاه هایفو 2 بعدی

    دستگاه هایفو دو بعدی یکی از کاربردی‌ترین هایفوها در مراکز زیبایی است. این دستگاه دارای عملکردی مشابه اولتراترپی است و روشی غیرتهاجمی و موثر برای جوانسازی پوست محسوب می‌شود.

    هایفو دو بعدی با استفاده از امواج فراصوت با شدت بالا، لایه‌های عمقی پوست را تحریک کرده و تولید کلاژن و الاستین را افزایش می‌دهد. عمق نفوذ امواج در این دستگاه قابل تنظیم بوده و معمولا در نواحی پیشانی، گونه‌ها و گردن مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر پالس دستگاه، یک خط از امواج فراصوت را به عمق پوست ارسال می‌کند.

    سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) نیز ایمنی و کارایی این دستگاه را برای رفع افتادگی پوست، از بین بردن چین و چروک و بهبود بافت پوست تایید کرده است. لازم است بدانید عمق کارتریج در هایفو دو بعدی ۱.۵/۳.۰/۴.۵ میلی‌متر می‌باشد.

    دستگاه هایفو سه بعدی

    دستگاه هایفو سه بعدی یکی دیگر از کاربردی‌ترین دستگاه‌های هایفو است که با بهره‌گیری از فناوری امواج فراصوت با شدت بالا، سلول‌های چربی را در نواحی مختلف بدن هدف قرار داده و از بین می‌برد. این دستگاه با ایجاد حرارت کنترل‌شده در بافت چربی، باعث تخریب سلول‌های چربی و کاهش حجم چربی می‌شود.

    دستگاه نایلون سه بعدی امکان ایجاد چندین خط درمان در هر پالس را فراهم کرده و سرعت و دقت درمان را افزایش می‌دهد. تنوع کارتریج‌ها با عمق‌های نفوذ متفاوت در این دستگاه موجب درمان نواحی با ضخامت چربی مختلف می‌شود‌. همین موضوع باعث می‌شود تا با این دستگاه بتوان فرم بدن را به طور قابل توجهی بهبود بخشید.

    ادامه مطلب
    آر اف فرکشنال بهتر است یا هایفو؟ بررسی مزایا و کاربرد هرکدام

    دستگاه هایفو ۴ بعدی

    دستگاه هایفو 4 بعدی

    دستگاه هایفو ۴ بعدی، یک فناوری نوین در حوزه جوانسازی واژن محسوب می‌شود که از سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شده است. این دستگاه کاربردی با دقت بسیار بالایی که دارد، لایه‌های عمقی بافت واژن را هدف قرار داده و با تحریک تولید کلاژن، به سفت شدن و بهبود عملکرد واژن کمک می‌کند.

    طراحی منحصر به فرد هد v-max با قطر کوچک، امکان درمان دقیق‌تر نواحی حساس واژن را فراهم کرده است. تفاوت اصلی این دستگاه با روش‌های سنتی سونوگرافی، توانایی آن در سفت کردن واژن بدون نیاز به جراحی و در مدت زمان کوتاهی است.

    با اینکه نتایج استفاده از دستگاه هایفو چهار بعدی دائمی نیست اما می‌توان برای مدت زمانی شما را از انجام روش‌‌های تهاجمی بی‌نیاز کند.

    دستگاه هایفو ۵ بعدی

    دستگاه هایفو ۵ بعدی، یک فناوری نوین در حوزه زیبایی است که با تلفیق امواج فراصوت با فرکانس رادیویی، نتایج قابل توجهی در جوانسازی و سفت شدن پوست ایجاد کرده است.

    این دستگاه کاربردی با نفوذ به لایه‌های عمقی پوست، باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین شده و به این ترتیب به رفع چین و چروک، بهبود بافت پوست و افزایش الاستیسیته آن کمک می‌کند.

    از جمله مزایای این دستگاه می‌توان به عدم نیاز به جراحی، دوره نقاهت کوتاه و اثرات ماندگار آن اشاره کرد. استفاده از امواج انرژی فرکانس RF باعث شده است تا هایفو ۵ بعدی در نواحی مختلف بدن از جمله صورت، گردن، سینه و سایر نواحی بدن بتواند نتایج فوق‌العاده‌ای حاصل کند.

    دستگاه هایفو ۷ بعدی

    دستگاه هایفو 7 بعدی

    دستگاه هایفو ۷ بعدی، یک فناوری نوین در حوزه زیبایی است که با استفاده از امواج فراصوت با شدت بالا و تمرکز میکرو و ماکرو، به طور موثر به جوانسازی پوست و معکوس کردن روند پیری کمک می‌کند.

    ادامه مطلب
    هایفو در شهرک غرب

    این دستگاه با استفاده از امواج فراصوت نفوذ دقیق به لایه‌های مختلف پوست خواهد داشت و با تحریک تولید کلاژن و الاستین به رفع چین و چروک، سفت شدن پوست و بهبود بافت آن کمک می‌کند.

    تفاوت اصلی این دستگاه با نسل‌های قبلی هایفو در استفاده از فناوری MMFU Micro focus و Macro Focus Ultrasonic است که موجب افزایش دقت و عمق نفوذ بیشتر امواج فراصوت و امکان درمان نواحی وسیع‌تری از بدن شده است.

    هایفو ۷ بعدی با ایجاد گرما در لایه‌های عمقی پوست، باعث انقباض فیبرهای کلاژن و تحریک تولید کلاژن جدید شده و به این ترتیب به لیفت و سفت شدن پوست کمک می‌کند. این روش درمانی به دلیل عدم نیاز به جراحی، دوره نقاهت کوتاه و نتایج ماندگار، به عنوان یکی از روش‌های محبوب جوانسازی پوست شناخته می‌شود.

    نتیجه‌گیری

    در این مطلب به بررسی تفاوت هایفو دو بعدی، سه بعدی، چهار بعدی، پنج بعدی و هفت بعدی پرداختیم و گفتیم که هر یک از این دستگاه‌ها چه کاربردی دارند. چنانچه تصمیم دارید از دستگاه هایفو برای زیباتر و جوان‌تر شدن استفاده کنید، توصیه می‌شود از متخصصان فعال در این زمینه کمک بگیرید.

    سوالات متداول تفاوت هایفو

    ۱- پیشرفته‌ترین دستگاه هایفو کدام است؟

    هایفو هفت بعدی پیشرفته‌ترین دستگاه هایفو محسوب می‌شود.

    ۲- تفاوت هایفو سه بعدی و چهار بعدی در چیست؟

    هایفو سه بعدی بیشتر برای جوانسازی پوست به کار می‌رود اما هایفو چهار بعدی مختص جوانسازی واژن است.

    ۳- بهترین کلینیک برای انجام هایفو کدام است؟

    کلینیک ابریشم یکی از بهترین مراکز انجام هایفو محسوب می‌شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    پشتیبان سایتمشاهده نوشته ها

    Avatar for پشتیبان سایت

    این مقاله به کوشش مدیریت و اعضای تیم کلینیک ایران تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش اعضا، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *