بهترین کرم برای جوانسازی پوست صورت

  • توجه و مراقبت کردن از پوست صورت یکی از مهم ترین اقداماتی است که می توان در به تاخیر انداختن پیری پوست موثر واقع شود. به همین دلیل همواره پزشکان متخصص پوست و زیبایی توصیه می کنند که از سن ۱۸ سالگی به بعد در روتین صبح و شب خود از کرم های مراقبتی استفاده کنید. این موضوع با افزایش سن اهمیت بیشتری پیدا می کند.

    بهترین کرم برای جوانسازی پوست صورت کدام است؟

    همواره توصیه می شود که از کرم هایی که باعث جوانسازی پوست می شود، استفاده کنید تا شاهد جلوگیری و کاهش روند پیری پوست خود باشید. در ادامه این مطلب از کلینیک ایران نیز به بررسی کامل اهمیت استفاده از کرم برای جوانسازی پوست صورت و بهترین کرم های کاربردی در این زمینه می پردازیم.

    اهمیت استفاده از کرم جوانساز برای حفظ زیبایی پوست

    پوست صورت مانند سایر اعضای بدن با افزایش سن، شادابی و طراوت و زیبایی خود را از دست می دهد. به همین دلیل برای به تعویق انداختن پیری پوست و حفظ شادابی آن همواره توصیه می شود که علاوه بر مصرف موارد خوراکی برای جوانسازی پوست صورت از کرم های جوانساز استفاده کنید. کرم های جوانساز با داشتن ترکیبات موثر در حفظ شادابی و زیبایی صورت، به کاهش علائم پیری پوست کمک زیادی می کند.

    از جمله ترکیبات موثر در جلوگیری از پیری پوست و موثر در جوانسازی آن می توان آلفا هیدروکسی اسیدها، رتینول و اسید کوجیک، و … را نام برد. در واقع با توجه به این که پوست صورت همواره در معرض آسیب های محیطی است، کمک می کند تا پوست در برابر این آسیب ها و رادیکال های آزاد محافظت شده و همواره سالم و شاداب بماند. علاوه بر این، از جمله مهم ترین دلایل اهمیت استفاده از کرم جوانساز می توان به موارد مختلف زیر اشاره کرد:

    • بهبود و افزایش تحریک شدن پوست برای تولید کلاژن
    • ایجاد پوستی یکدست و با بافت صاف تر
    • بازگرداندن علائم جوانی و شادابی پوست
    • آبرسانی و تغذیه پوست
    • موثر در کاهش و از بین بردن چین و چروک های سطحی و کم عمق
    • حفظ شادابی و خاصیت الاستیته پوست
    ادامه مطلب
    4 عوارض جوانسازی پوست با لیزر ✅ مراقبت ها و کاندید مناسب

    بهترین کرم های جوانساز ایرانی

    بهترین کرم های جوانساز ایرانی

    با افزایش اهمیت رسیدگی و مراقبت از پوست، همواره برندها و تولید کنندگان مختلفی در سراسر دنیا انواع کرم های جوانساز را با ترکیبات مختلف و موثر در کاهش علائم پیری پوست تولید و عرضه می کنند. چرا که استفاده و تاثیر قابل مشاهده این کرم ها بر هیچ کس پوشیده نیست. برخی از برندهای ایرانی موجود در ایران انواع کرم های جوانسازی پوست، از کیفیت خوب و مناسبی برخوردار هستند که بهترین برندها شامل موارد مختلف زیر است:

    ۱- کرم ضد چروک و سفت کننده پوست پرودرما

    از بهترین کرم برای جوانسازی پوست صورت ایرانی که محبوبیت زیادی هم دارد، برند پرودرما و یکی از بهترین محصولات آن برای رفع و درمان چین و چروک، کرم ضد چروک و سفت کننده پوست پرودرما است. این محصول دارای مواد و ترکیبات موثر برای درمان و از بین بردن چین و چروک های ناشی از دهیدراته بودن پوست و افزایش سن است.

    همچنین از جمله ترکیبات موثر در این کرم می توان ویتامین سی و ویتامین E را نام برد که استفاده از آن باعث روشن شدن پوست و شادابی صورت می گردد.

    ۲- کرم ضد چروک فریدن

    یکی دیگر از بهترین کرم برای جوانسازی پوست صورت ایرانی که فرمولاسیون آن تحت لیسانس بوده و در ایران بسته بندی و عرضه می شود، برند فریدن است. از جمله بهترین محصولات پوستی این برند که با استفاده از ترکیبات موثر و بسیار کاربردی برای رفع چین و چروک تولید و عرضه شده، کرم ضد چروک فریدن است.

    ادامه مطلب
    مجهزترین مرکز پی ار پی در سعادت آباد

    استفاده مستمر از این کرم باعث افزایش خاصیت الاستیته پوست شده و همچنین در آبرسانی هر چه بهتر پوست صورت نیز کاربرد بسیار مطلوبی دارد. به صورتی که پس از مدتی شاهد بهبود و کاهش چین و چروک های صورت و گردن خود خواهید بود.

    ۳- کرم لیفت کننده قوی پوست ویلگاس Vilgas

    اگربه دنبال یک کرم ضد چروک و لیفت کننده قوی برای پوست خود هستید، یکی از بهترین انتخاب های پیش رو،  کرم لیفت کننده قوی پوست ویلگاس Vilgas   است. این برند ایرانی با وجود این که قیمت مقرون به صرفه ای دارد، اما از کیفیت و اثر بخشی بسیار مطلوبی برخوردار است. به صورتی که پس از یک دوره استفاده مشاهده می کنید که پوست صورت و قسمت های افتاده در پوست لیفت شده و پوست شما مجددا شاداب و سرحال شده است.

    بهترین کرم جوانساز پوست خارجی

    معرفی بهترین کرم جوانساز پوست خارجی

    خوشبختانه سال هاست امکان دسترسی و خرید انواع محصولات مراقبتی پوست از بهترین برندهای خارجی در ایران به راحتی فراهم شده است. اما نکته مهم سفارش و خرید از فروشگاه های معتبر و با کیفیت است. از جمله بهترین کرم های جوانساز پوست با برند خارجی می توان کرم های زیر را معرفی کرد:

    ۱- کرم لیفتینگ ورونیک

    برند ورونیک یکی دیگر از بهترین کرم برای جوانسازی پوست صورت که از برندهای شناخته شده و مطرح در سراسر دنیا است که محصولات آن از قیمت بسیار مقرون به صرفه ای برخوردار هستند. کرم لیفتینگ ورونیک یکی از با کیفیت ترین کرم های جوانساز است که با داشتن ترکیباتی کامل و مفید و ضروری برای پوست های شل و افتاده، عملکردی بسیار مطلوب در جوانسازی پوست صورت دارد.

    علاوه بر این، با مصرف این کرم در روتین پوستی خود می توانید به خوبی پوست خود را آبرسانی کرده و بهترین نتیجه را برای داشتن پوستی لیفت شده و بدون چروک مشاهده نمایید.

    ۲- کرم ضد چروک و ضد آفتاب سلولار پوست نیتروژنا

    کرم ضد چروک و ضد آفتاب سلولار بوست نیتروژنا همان طور که از نام آن پیداست، یک کرم دو منظوره بسیار کاربردی است و از بهترین کرم برای جوانسازی پوست صورت به شمار می رود. به صورتی که با استفاده از آن نه تنها می توانید از پوست خود در برابر اشعه خورشید محافظت کنید، بلکه پس از مدتی چین و چروک های صورتتان نیز رفع خواهد شد.

    ادامه مطلب
    هزینه جوانسازی پوست به تفکیک هر روش چقدر است؟ قیمت

    از جمله ترکیبات موثر و مفید این کرم می توان ویتامین سی، هیالورونیک اسید، و SPF 20 را می توان نام برد.به همین دلیل با تامین مواد مغذی و آبرسانی کامل صورت، انعطاف پذیری و خاصیت کشسانی پوست افزایش یافته و به صورت طبیعی باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست می شود. همچنین امکان استفاده از کرم ضد چروک نیتروژنا برای انواع پوست ها وجود دارد.

    ۳- کرم ضد چروک فیلورگا

    اگر از نظر مالی هزینه و بودجه کافی دارید و به دنبال یک محصول عالی و بی نظیر برای درمان و از بین بردن چین و چروک های صورت با خاصیت جوانسازی هستید، کرم ضد چروک فیلورگا که از بهترین کرم برای جوانسازی پوست صورت است را از دست ندهید.

    در این کرم موثرترین ترکیبات برای درمان و از بین بردن چین و چروک های قوی وجود دارد که بهترین آن ها شامل عصاره های گیاهی، هیالورونیک اسید،تری پیپتید،ماتریکین ها،کمپلکس NCEF  و رازیانه است. به صورتی که می توانید این کرم را برای از بین بردن چروک های دور لب، چین و چروک های گردن، چین و چروک های حاصل از بی آبی و دهیدراته شدن پوست و … استفاده کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    پشتیبان سایتمشاهده نوشته ها

    Avatar for پشتیبان سایت

    این مقاله به کوشش مدیریت و اعضای تیم کلینیک ایران تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش اعضا، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *