مصرف قرص کلاژن بعد از هایفو

  • هایفوتراپی، راهکاری مناسب و کاربردی جهت جوانسازی پوست صورت است و متخصصین زیبایی به صورت هموار، توصیه می‌کنند که برای اثربخشی بیشتر این روش، قرص‌های کلاژن را مصرف نمایند. مصرف قرص کلاژن بعد از هایفو، به زاویه سازی صورت کمک می‌کند و عوارض احتمالی پس از آن را کاهش می‌دهد‌.

    همه چیز درباره مصرف قرص کلاژن بعد از هایفو

    این دارو با تاثیرات مثبت خود در روند درمان، از اهمیت بالایی برخوردار است و به منظور بهبود و حفظ سلامت افراد، بعد از هایفو به کار می‌رود.در ادامه با این مطلب کلینیک ایران به برخی از مهم‌ترین مزایا و عوارض احتمالی قرص کلاژن خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

    کلاژن چیست؟

    بدن انسان به طور معمول دارای ۱۶ نوع کلاژن می‌باشد که هر یک از آن‌ها در نواحی تعیین شده ای مانند قرنیه، استخوان و پوست قرار گرفته و وظایف مخصوص به خود را بر عهده دارند. کلاژن به عنوان یکی از مهمترین عوامل ساختاری، به استقامت و منعطف پذیری بافت‌ها کمک نموده و تاثیر زیادی را در روند ترمیم بافت‌ و سلامت سلول‌ها میسر می‌سازد. کلاژن با قابلیت ارتجاعی خود، از پیری و افتادگی پوست جلوگیری می‌کند و نقش مهمی را در پروسه درمان پوست ایفا می‌نماید.

    با گذشت زمان و افزایش سن، تکثیر کلاژن به حدود قابل توجهی کاهش می‌یابد و خطوط عمیقی را به وجود می‌آورد. در نهایت مصرف قرص کلاژن بعد از هایفو، به بازسازی و تحریک کلاژن سازی پوست کمک کرده و نتایج مطلوبی را به همراه می‌آورد.

    چگونگی مصرف قرص کلاژن بعد از هایفو

    در ارتباط با نحوه مصرف قرص کلاژن بعد از هایفو و تعداد آن بهتر است که افراد به پزشک متخصص مراجعه نمایند، تا دوز مصرفی دارو بر اساس شرایط و دوره بهبود و درمان کامل تعیین شود. مصرف ویتامین‌های اصلی بدن تاثیر بالایی در فرایند تحریک کلاژن ایجاد می‌کنند.

    ادامه مطلب
    اولتراپی بهتر است یا هایفو؟ تفاوت ها و مزایا، هزینه

    بنابراین جهت جذب و اثربخشی بهتر کلاژن می‌توانید آن را به همراه ویتامین‌ C مصرف کنید تا فرایند درمان به طور قابل توجهی تسریع بخشد و نتیجه دلخواه حاصل شود.

    تاییدیه مصرف قرص کلاژن بعد از هایفو بر اساس تنوع در املاح مغذی و تنوع پوستی داده می‌شود و متخصص زیبایی مشخص می‌کند که به طور روزانه و به چه تعداد از دارو را مصرف نمود. استفاده از این دارو برای افرادی با میانگین سنی زیر ۳۰ سال ممنوع می‌باشد و به طور معمول برای افراد مسن و میانسال به کار می‌رود. این قرص شامل دسته بندی‌های مختلفی است که ترکیب تمام آن‌ها از کلاژن هیدرولیز گرفته می‌شود.

    مزایای مصرف قرص کلاژن بعد از هایفو

    مزایای مصرف قرص کلاژن بعد از هایفو

    قرص های کلاژن علاوه بر بهبود سلامت پوست، در تشکیل غضروف و مقاومت استخوان‌ها نیز نقش دارد. مصرف قرص کلاژن بعد از هایفو به تقویت مفاصل، کاهش التهابات پوستی و سلامت استخوان ها کمک می‌کند.

    کلاژن با عملکرد ساختار خود در تولید پروتئین، منجر به جوانسازی و سلامت پوست شده و در نهایت به کاهش خطوط عمیق پوستی از جمله چین و چروک کمک می‌نماید.

    با توجه به در نظر گرفتن نقش مهم کلاژن در زیبایی و جوانسازی، می‌توان گفت که در اثر استفاده دراز مدت از داروهای مکمل ساز کلاژن، پوست به تدریج شفاف شده و در نهایت منجر به درخشندگی و لطافت  می‌شود.

    مصرف قرص کلاژن یکی از داروهای موثری است که روند درمان و اثربخشی بالای عمل هایفو را تضمین می‌سازد. این دارو با مزایای متعدد خود، خطرات و عوارض احتمالی را کاهش داده و پروسه درمان هایفوتراپی را بهبود می‌بخشد.

    ادامه مطلب
    هایفو در شهرک غرب

    نکات مصرف قرص کلاژن بعد از هایفو

    جهت جذب سریع و عملکرد مثبت قرص کلاژن بر روی پوست صورت،  بهتر است که آن را قبل و یا در حین وعده‌های غذایی مصرف نمایید. مصرف دقیق قرص‌های کلاژن در ساعات دقیق و تعیین شده پروسه درمان هایفو تراپی را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

    برای رسیدن به نتایج مطلوب پس از هایفو توصیه می‌شود که مدت دوره مصرفی را به طور کامل و پیوسته طی نمایید تا روند درمان آن به صورت کامل انجام پذیرد. یکی از اساسی ترین نکات مهم به منظور محافظت و ترمیم بافت‌ سلولی، دوری از اشعه ماوراءبنفش و تابش مستقیم نورخورشید است.

    همچنین در کنار مصرف قرص کلاژن ساز، می‌توانید از محصولات مرطوب کننده استفاده کنید و روتین‌های پوستی را در الویت قرار دهید.

    در صورت مواجه شدن با هرگونه عوارض احتمالی حساسیت و واکنش‌های منفی بدن از قبیل: تهوع، سرگیجه، اسهال و… دوره درمان را قطع نموده و به پزشک متخصص مراجعه کنید. توجه به تمام موارد ذکر شده و رعایت نکات بهداشتی، می‌تواند اثربخشی و بهبود سلامت پوست صورت را تضمین نماید و به مقاومت پوست در برابر عوامل آسیب زا کمک کند.

    انواع مختلف قرص کلاژن

    انواع مختلف قرص کلاژن

    ۱- یورو ویتال

    یوروویتال از جمله داروهای موثری است که به تولید و تکثیر کلاژن سازی پوست کمک می‌کند و نقش مهمی را در کاهش چین و چروک و افتادگی پوستی برعهده دارد. قرص کلاژن ساز یوروویتال حاوی مقادیر بالایی از بیوتین، هیالورونیک و ویتامین C است و با عملکرد مناسب خود در درمان موثر، موجب زیبایی و مقاومت پوستی می‌شود. این قرص‌ها عموما به صورت روزانه و بعد از میل غذا استفاده می‌شوند.

    ادامه مطلب
    هایفو یا لیفت با نخ؟ مقایسه، کاربرد، مزایا، معایب هر کدام

    ۲- بوستر

    بوستر یکی از دیگر مواد کلاژن سازی است که نقش مهمی را در سلامت پوست و شفافیت آن ایفا می‌کند.  این دارو با دارا بودن مقادیر بالایی از هیالورونیک اسید، کندوروتین سولفات و سایر املاح مغذی باعث شادابی و طراوت پوستی شده و با ترکیبات فعال خود، برای تمام افرادی که عمل پیشرفته هایفوتراپی را انجام می‌دهند مناسب است.

    ۳- ایکس مارت

     این دارو یکی از اصلی ترین قرص‌های کلاژن ساز پوستی است که در ساخت و تهیه آن، ماده اصلی کلاژن هیدولیز و هیالورونیک اسید استفاده شده و به سرعت جذب بدن می‌شود. ایکس مارت از جمله قرص‌های رایجی است که در هیدراته نمودن پوست بکار می‌رود و غالبا بسته به سن افراد و نیازهای پوستی تجویز می‌شود.

    سوالات متداول مصرف قرص کلاژن بعد از هایفو

    ۱- آیا قرص کلاژن باید از سن خاصی مصرف شود؟

    مصرف قرص کلاژن بعد از هایفو با توجه به نوع پوست و نیازهای مصرفی، توسط پزشک متخصص تجویز می‌شود اما با در نظر گرفتن محدودیت‌هایی جهت کلاژن سازی در افراد میانسال، مصرف این قرص عموما برای افرادی با میانگین سنی ۳۰ سال مناسب است.

    ۲- قرص کلاژن چند نوع دارد؟

    قرص کلاژن عمدتا در سه نوع ایکس مارت، بوستر و یورو ویتال دسته بندی شده که هریک از آن‌ها با توجه به مشکلات و نیازهای پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    ۳- آیا مصرف قرص کلاژن بعد از هایفو موجب چاقی صورت می شود؟

    مصرف قرص کلاژن به تنهایی عامل مهمی جهت چاقی صورت نیست. کلاژن به عنوان نقشی کلیدی، سفت شدن و کاهش چین و چروک پوستی را بر عهده دارد و مصرف آن هیچ گونه تاثیری در روند چاقی پوست ایجاد نمی‌کند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    پشتیبان سایتمشاهده نوشته ها

    Avatar for پشتیبان سایت

    این مقاله به کوشش مدیریت و اعضای تیم کلینیک ایران تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش اعضا، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *