بهترین کلینیک کاشت مو تهران

  • بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

    اولین جراحی کاشت مو ۷۰ سال پیش با تمام چالش های خاص خود انجام شد. اما با گذشت زمان و رشد و پیشرفت تکنولوژی و علم، روش های مختلفی جایگزین روش های ابتدایی شده و بهترین روش های کاشت مو در کلینیک های پوست و مو انجام می شود. همان طور که می دانید موهایی پر پشت و زیبا یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در افزایش زیبایی چهره محسوب می شود. به همین دلیل افرادی که به هر دلیل حجم موهای آن ها شده، اقدام به کاشت مو می کنند.

    با توجه به این که امروزه افراد زیادی اقدام به کاشت مو می کنند، کلینیک های زیادی در سراسر ایران و به ویژه شهر تهران راه اندازی شده است. به همین دلیل ممکن است افراد زمان پیدا کردن کلینیک مناسب با تردید روبرو شوند. در ادامه این مقاله به بررسی کاشت مو، مزایای آن و ویژگی های بهترین کلینیک کاشت مو در تهران می پردازیم.

       

      کاشت مو چیست؟

      کاشت مو به عنوان یکی از بهترین روش های موثر برای داشتن موهایی سالم و پر پشت و زیبا برای افرادی است که به دلایل مختلف موهای خود را از دست داده اند. ریزش مو ممکن است بر اثر دلایل مخلتفی مانند افزایش سن، مشکلات ژنتیکی و ارثی، مبتلا شدن به بیماری های مختلف، استفاده از داروهای شیمی درمانی، استفاده از برخی داروها، سوختگی یا شکستی قسمتی از سر رخ دهد. بنابراین این افراد کاندیدهای مناسبی برای کاشت مو محسوب می شود.

      در این روش از پشت سر فرد و هر قسمت دیگری که بانک موی خوبی داشته باشد، یک گرافت ایجاد شده و فولیکول های مو برداشته می شود. سپس در قسمت هایی از جلو سر یا مغز سر سوراخ های ریزی ایجاد شده و کاشت مو انجام می شود. این روش به دلیل ماندگاری دائمی که دارد، جز کم عارضه ترین و بی خطرترین روش ها محسوب می شود. بنابراین ابتدا پزشک متخصص در کلینیک پوست و مو معاینات لازم را انجام داده و سپس روش کاشت موی مناسب را پیشنهاد می کند.

      بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

      متخصص کاشت مو در افزایش موفقیت کاشت چه تاثیری دارد؟

      یکی از مهم ترین فاکتورهایی که به صورت مستقیم در افزایش کیفیت و موفقیت کاشت مو تاثیر دارد، انتخاب پزشک متخصص است. چرا که در مرحله اول ابتدا باید پزشک معاینات و آزمایش های لازم را انجام داده و سپس بر اساس دلیل ریزش مو بهترین روش را پیشنهاد کند. چون همان طور که در پاراگراف های بالاتر ذکر شد، هر فرد دلایل مختلفی برای ریزش مو دارد.

      اما در صورتی که روش اشتباه و توسط پزشک غیر حرفه ای یا دستیاران او انجام شود، متاسفانه نه تنها روش کاشت مو موثر نخواهد بود؛ بلکه باعث از دست رفتن و آسیب دیدن بانک مو می شود. به گونه ای که دیگر فرد نمی تواند در کلینیک های دیگر هم اقدام به کاشت مو کند.

      ویژگی های بهترین کلینیک کاشت مو در تهران چیست؟

      یکی از مهم ترین مواردی که باید زمان انجام کاشت مو باید به آن توجه زیادی داشته باشید، مراجعه به کلینیک پوست و مو معتبر است. چرا که کیفیت کلینیک تاثیر زیادی در موفقیت آمیز بودن عمل کاشت مو دارد. بنابراین زمان انتخاب کلینیک کاشت موی مناسب باید به موارد زیر دقت کنید:

      • کسب مجوز رسمی از وزارت بهداشت

      یکی از مهم ترین مشخصه های یک کلینیک کاشت مو با کیفیت این است که مجوز رسمی از وزارت بهداشت داشته باشد. این مجوز پس از دریافت شدن باید در قسمتی از کلینیک نصب شود که همه مراجعین آن را ببینند و با اعتماد بیشتری به مرکز مراجعه کنند. چون وزارت بهداشت به منظور حمایت از سلامت بیماران، قوانین سفت و سختی را وضع کرده که رعایت آن برای تمامی کلینیک های پوست و مو ضروری و لازم است.

      • استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته

      زمانی که در کلینیک پوست و مو از تجهیزات پیشرفته و مدرن استفاده شود، تاثیر بسیار زیادی در افزایش کیفیت کاشت مو و بهبود نتیجه کاشت دارد. منظور از تجهیزات پیشرفته دستگاه ها و حتی ظاهر مدرن پرسنل و پزشک نیست. بلکه باید به خوبی تحقیق کنید که از تجهیزات و دستگاه های جدید و پیشرفته برای کاشت مو و برای اجرای روش های جدید استفاده شود.

      ویژگی های بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

      • ارائه خدمات پشتیبانی و حمایت از مراجعین و بیماران

      یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین کلینیک پوست و مو تهران این است که تمامی پرسنل و پزشکان از مراجعین حمایت کرده و با احترام کامل با آن ها برخورد کنند. در واقع منظور از احترام داشتن صرفا به نحوه برخورد آن ها محدود نمی شود. بلکه باید کلیه پرسنل و پزشک گوش شنوا داشته و به صحبت و مشکلات بیمار و مراجعین گوش کنند. با این کار پزشک می تواند با شناخت بیشتر و بررسی دقیق تر بهترین روش کاشت مو را برای بیمار ارائه کند.

      • تنوع در ارائه خدمات درمانی

      همان طور که در ابتدای مقاله ذکر شد، امروزه روش های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد که پزشک با بررسی شرایط جسمانی و وضعیت بیمار بهترین روش را معرفی و اجرا می کند. بنابراین یک کلینیک کاشت مو باید به طور کامل روش های مختلف کاشت مو را متناسب با نوع مو و دلیل و الگوی ریزش مو در بیمار بررسی کرده و پیشنهاد دهد. چون ممکن است یک روش برای یک بیمار مناسب بوده و برای بیمار دیگر پیشنهاد نشود.

      علاوه بر این، امروزه متد و روش های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد که صرفا در برخی از کلینیک ها از جمله کلینیک پوست و مو ایران ارائه می شود. برای مثال در این مجموعه کاشت مو با روش SUT که یکی از بهترین روش ها است، با کیفیت بالا ارائه می شود.

      • به کارگیری از نیروی کار مجرب و حرفه ای

      علاوه بر پزشک و تکنسین هایی که در مرکز کاشت مو فعالیت می کنند، کلیه پرسنل و حتی منشی که در یک کلینیک کاشت مو فعالیت می کنند، می تواند در افزایش رضایت مراجعین موثر واقع شود. بنابراین بهترین کلینیک های کاشت مو تهران با تمرکز روی افزایش رضایت مراجعین، پرسنل و کارمندانی را استخدام می کنند که به طور کامل با قوانین و اصول برخورد و تعامل با مشتریان آشنا باشند.

      علاوه بر این، باید افرادی در این مرکز فعالیت کنند که به طور کامل با روند کاشت مو و کلیه دانشی که در این مورد وجود دارد، آشنا باشند تا در صورتی که مراجعین به صورت تلفنی یا حضوری سوال و چالشی داشتند، پاسخگوی آن ها باشند.

      میانگین امتیازات ۵ از ۵
      از مجموع ۲ رای

      تیم نویسندگی کلینیک ایرانمشاهده نوشته ها

      Avatar for تیم نویسندگی کلینیک ایران

      این مقاله به کوشش مدیریت و اعضای تیم کلینیک ایران تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش اعضا، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.

      بدون دیدگاه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *