کاشت ابرو در تهران

  • برای داشتن یک چهره زیبا عوامل مختلفی تاثیر گذار و مهم است. یکی از مهم ترین فاکتورها داشتن ابروهایی پر پشت و با فرم یکدست است. اما برخی افراد به صورت ژنتیکی حجم و تراکم ابروی آن ها کم پشت و بدون فرم است. برخی افراد نیز ممکن است به دلایل مختلف مانند مصرف داروهای شیمی درمانی، کندن زیاد، استفاده از مواد آرایشی بی کیفیت، استفاده از مداد ابرو چرب و … به مرور حجم ابروی آن ها کم تر شده و ریزش داشته باشد.

    کلینیک حرفه ای کاشت ابرو در تهران

    در واقع ریزش ابرو مانند ریزش مو آن قدر تاثیرات سریعی ندارد که به زودی متوجه ریزش آن شوید. بلکه پس از مدتی می بینید که ابروها حجم اولیه و سابق خود را ندارند. اما خوشبختانه روش های درمانی بسیار مطلوبی با تاثیرات ویژه برای حل این مشکل وجود دارد. یکی از بهترین روش ها، کاشت ابرو است که مانند کاشت مو جبران کننده ی ریزش مو است که در ادامه این مقاله به طور کامل به معرفی آن می پردازیم.

       

      کاشت ابرو در سعادت آباد به عنوان یکی از موثرترین و بهترین روش های مطلوب برای برطرف کردن مشکلات ناشی از شکستگی، نقص، یا کم پشتی ابرو بر اثر حوادث مختلف یا عوامل ارثی و ژنتیکی است.

      در این روش به راحتی می توان فرم دلخواه و متناسب با چهره فرد را برای او طراحی کرد و کاشت. اما با این وجود در این رابطه مزایا و معایبی هم وجود دارد که شناخت این مزایا و معایب قبل از کاشت ابرو در تهران ضروری و لازم است.

      کاشت ابرو چیست؟

      افراد زیادی برای جبران ابروهای ریخته شده یا کم پشت از روش های مختلفی مانند هاشور، فیبروز، تتو و … استفاده می کنند که معمولا ظاهر زیبایی ندارد. به همین منظور یک روش درمانی و تاثیر گذار توسط پزشکان متخصص پوست و مو و زیبایی انجام می شود که علاوه بر تاثیر گذاری بلند مدت و دائمی، عوارضی هم ندارد.

      در کاشت ابرو از پشت گوش یا پس سر بیمار متناسب با نیاز، یک شکاف ایجاد شده و مو برداشته می شود. سپس فرم ابروی مورد نظر بیمار و طبق اصول زیبایی توسط پزشک یا تکنسین طراحی می شود. در نهایت شکاف هایی روی قسمت هایی که باید ابرو کاشته شود، ایجاد می شود. پس از آن فولیکول های مو طبیعی در محل ایجاد شده فرو رفته و کاشته می شود.

      کاشت ابرو در تهران

      دلایل نیاز به کاشت ابرو چیست؟

      به طور کلی دو دسته از افراد علاقه و تمایل برای کاشت ابرو دارند. دسته اول افرادی هستند که به دلیل مبتلا شدن به بیماری های مختلف مانند کم کاری تیروئید، ابروهای آن ها کم پشت و نازک شده است.

      دسته دوم افرادی که به دلیل حوادث مختلف و باقی ماندن جای بخیه، شکستگی و … همه یا قسمتی از ابروهای خود را از دست داده اند. علاوه بر این، دلایل دیگری نیز وجود دارد که افراد برای کاشت ابرو به مرکز کاشت ابرو در سعادت آباد اقدام می کنند که این دلایل عبارتند از:

      1. افرادی که به دلیل مصرف داروهای شیمی درمانی قوی ابروهای خود را برای همیشه از دست داده اند.
      2. افرادی که به صورت اجبار و با اصلاح معروف به تریکوتیلومانیا ابروهای خود را کنده اند.
      3. خانم ها یا آقایانی که صورت مادر زادی و ژنتیکی هیچ مویی در بدن خود ندارند.
      4. انجام برخی از جراحی های درمانی که باعث از دست دادن فولیکول مو و متوقف شدن رشد آن به طور دائمی می شود.
      5. افرادی که به دلیل چاقی تراکم موی آن ها کاهش یافته است.

      تفاوت کاشت ابرو در مردان و زنان

      همان طور که می دانید ریزش ابرو در زنان و مردان و در سنین مختلف رخ می دهد. در برخی شرایط ممکن است دلیل ریزش ابرو در زنان و مردان با یک دیگر متفاوت باشد. به همین دلیل نوع کاشت ابرو که توسط پزشک هم پیشنهاد می شود، با دیگر متفاوت است.

      یکی از تفاوت های اصلی در کاشت ابرو در زنان و مردان، این است که کاشت ابرو در زنان با فرم و طراحی خاصی و طبق نظر مراجعه کننده انجام می شود. اما در مردان برای کاشت ابرو، فرم ابرو نسبتا نا منظم تر، با تراکم بیشتر پیوند زده می شود تا ظاهر طبیعی تری داشته باشد.

      تفاوت کاشت ابرو در مردان و زنان

      کاشت ابرو با روش FUT در کلینیک ایران

      یکی از بهترین روش های رایج برای کاشت ابرو که در کلینیک های زیبایی از جمله کلینیک ایران انجام می شود، روش کاشت ابرو FUT است. در این روش یک نوار باریک از پشت سر بیمار که معمولا به عنوان بانک موی اصلی شناخته می شود، توسط پزشک برداشته می شود. پس از آن نوار باریک بخیه خورده و حتی فاصله ایجاد شده کشیده می شود تا جای آن باقی نماند.

      در مرحله بعد پزشک الگوی کاشت را طبق فرم صورت بیمار و نظر بیمار روی صورت او، ابروها را طراحی می کند. پس از آن موهای جدا شده زیر میکروسکوپ قرار داده شده و مراحل جدا سازی و کات زدن انجام می شود. در مرحله آخر تارهای مو کات شده، در محل الگوی کاشت، کاشته می شود. پس از دو هفته هم بخیه ها کشیده می شود. جای بخیه ها هم پس از مدت بسیار کوتاهی بهبود می یابد و ظاهر ابروها طبیعی خواهد بود.

      ریزش ابرو پس از کاشت

      یکی از سوالات مهمی که برخی از مراجعین زمان کاشت ابرو می پرسند، این است که آیا ریزش ابرو پس از کاشت طبیعی است؟ در جواب باید گفت بله. گرافت‏ های مو در ناحیه ‏ی ابرو، پس از چند هفته بعد از کاشت به مدت چندین روز شروع به ریزش کردن می‏ کنند.

      در واقع موی کاشته شده برای ابرو در ادامه در طول یک دوره تلوژن می‌ ریزد. پس از گذشت ۳ الی ۴ ماه به حالت عادی باز می گردد. پس از گذشت ۶ ماه نیز ۵۰ تا ۶۰ درصد نتایج نهایی حاصل از کاشت ابرو مشاهده می شود. در نهایت نیز پس از گذشت نهایتا ۱ سال نتیجه کلی درمان قابل مشاهده خواهد بود.
      ریزش ابرو پس از کاشت طبیعی است؟

      توصیه ها و مراقبت های بعد از کاشت ابرو

      همان طور که در پاراگراف های اول اشاره شد، کاشت ابرو به عنوان یک روش درمان و با اثر دائمی محسوب می شود. به همین برای بهبود روند نتیجه گرفتن و افزایش مدت زمان ماندگاری، لازم است که توصیه ها و مراقبت های لازم در این مورد را انجام دهید. مهم ترین مراقبت ها به شرح زیر است:

      • در چند روز اول پس از کاشت، به صورت مستقیم روی ابروها دست نکشید.
      • نواحی اطراف ابرو و چشم ها را تا چند روز اول با آب نشویید. پس از گذشت یک هفته می توانید صورت و اطراف ابروها را بشویید.
      • تا یک هفته پس از گذشت کاشت ابرو، آرایش نکنید.
      • ابروها به صورت دائمی در حال رشد نیست. پس از زمان کوتاهی رشد آن متوقف می شود. به همین دلیل توصیه می شود که به صورت مرتب ابروها را تمیز و مرتب نگه دارید.

      مدت زمان کاشت ابرو چقدر است؟

      کاشت ابرو یک عمل زیبایی سرپایی محسوب می شود که نیازی به بیهوشی و بستری شدن ندارد. بلکه فقط محل عمل با بی حسی موضعی، بی حس می شود. پس از آن، به مدت ۴ الی ۵ ساعت کاشت ابرو انجام می شود. انجام این عمل معمولا در یک اتاق ویژه و با امکانات کامل در کلینیک ایران انجام می شود.

      مزایای کاشت ابرو چیست؟

      کاشت ابرو در حال حاضر یکی از بهترین روش های کم تهاجمی و دائمی برای داشتن ابروهایی پر پشت و زیبا محسوب می شود. علاوه بر این، مزایای دیگری نیز دارد که به شرح زیر است:

      1. دیگر نیازی به استفاده از وسایل آرایش متنوع و زیاد مانند مداد ابرو، ریمل ابرو، سایه ابرو و … نیست. چون به طور دائم ابروهایی پر پشت و زیبا خواهید داشت.
      2. همیشه ابروهایی خوش فرم، طبیعی، زیبا و یکدست خواهید داشت.
      3. به راحتی می توانید ابروها را رنگ کنید یا حالت دهید.

      مزایای کاشت ابرو

      معایب کاشت ابرو چیست؟

      کاشت ابرو در سعادت آباد، با وجود مزایای مختلف و مهمی که دارد ، معایب مختلفی هم نیز دارد که قبل از اقدام برای کاشت ابرو باید از آن مطلع باشید. مهم ترین معایب کاشت ابرو نیز به شرح زیر است:

      1. بعد از کاشت ابرو تا چندین روز ممکن است کبودی و تورم در ناحیه کاشت وجود داشته باشد.
      2. در ناحیه کاشت ابرو زخم ایجاد می شود. بنابراین برای بهبود زخم ها لازم است از پمادهای مخصوصی استفاده شود. برخی افراد ممکن است به دلیل بروز این مشکل تمایلی به خارج شدن از منزل نداشته باشند.
      3. در صورتی که کاشت ابرو در جهت مناسب و به صورت صحیح انجام نشود، ممکن است ابروها خواب یکسانی نداشته باشد.
      4. پس از کاشت برخی از مراجعین ممکن است احساس خارش داشته باشند. برای رفع این خارش نیز باید از پمادی که پزشک تجویز می کند، استفاده کنید.

      سوالات متداول کاشت ابرو در تهران

      آیا پس از کاشت ابرو، لازم است که تمدید شود؟

      نیاز داشتن به ترمیم کاشت ابرو پس از گذشت ۹ الی ۱۲ ماه پس از کاشت و توسط پزشک تشخیص داده می شود.

      عوارض بعد از کاشت ابرو چیست؟

      کاشت ابرو معمولا عوارض خیلی شدیدی ندارد. بلکه ممکن است پس از اتمام عمل نواحی اطراف چشم دچار کبودی، قرمزی و خارش شود. این عوارض نیز پس از گذشت مدت زمان کوتاهی برطرف می شود.

      آیا قبل از کاشت ابرو باید تتوهای قبلی پاک شود؟

      بله. حداقل چندین ماه قبل از کاشت ابرو باید به طور کامل جای تتوهای قبلی با روش هایی مانند لیزر پاک شود.

      میانگین امتیازات ۳ از ۵
      از مجموع ۲ رای

      تیم نویسندگی کلینیک ایرانمشاهده نوشته ها

      Avatar for تیم نویسندگی کلینیک ایران

      این مقاله به کوشش مدیریت و اعضای تیم کلینیک ایران تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش اعضا، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.

      بدون دیدگاه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *