کاشت ابرو در سعادت آباد

  • در داشتن چهره ای زیبا، عوامل و فاکتورهای مختلفی تاثیر گذار است. یکی از مهم ترین فاکتورها، داشتن ابروهای پر پشت و زیبا است. در برخی شرایط ممکن است همه افراد ابروهایی پر پشت و حتی با تارهایی ضخیم نداشته باشند. به همین دلیل این افراد از مداد ابرو، سایه ابرو و … استفاده می کنند. استفاده مداوم از این روش ها نه تنها تاثیری در زیبایی ندارد؛ بلکه در طولانی مدت باعث افزایش روند ریزش ابرو و کم پشت شدن آن می شود.

     تخصصی ترین کلینیک کاشت ابرو در سعادت آباد

    هزینه کاشت ابرو در کلینیک ایران 💵 ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
    مدت زمان لازم برای کاشت ابرو ⏰ بین ۳ تا ۷ ساعت
    روش کاشت  👦با موی طبیعی
    مزایای کاشت ابرو 💎روش دائمی و بدون ضرر – هزینه مقرون به صرفه – عوارض بسیار کم

    یکی از بهترین روش ها به جای آرایش کردن و استفاده از مواد آرایشی مضر، کاشت ابرو است. این روش به عنوان یکی از بهترین روش های موثر و مقرون به صرفه و دائمی محسوب می شود که طرفداران زیادی دارد.
    ابروهایی که همواره فرم طبیعی و پر پشت دارند، باعث زیباتر نشان داده شدن صورت و چهره هر فرد می شود. به همین دلیل افرادی که کاندیدای مناسبی برای کاشت هستند، می تواند اقدام به کاشت ابرو در سعادت آباد با موی طبیعی کنند. در کلینیک پوست و مو ایران خدمات کاشت ابرو با کیفیت بسیار بالا و ماندگاری عالی توسط پزشک متخصص انجام میشود.

    کاشت ابروی طبیعی
    کاشت ابروی طبیعی

      در صورتی که به هر دلیل رشد موهای ابروهای شما متوقف شده، و ابروهای کم پشتی دارید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با روند کاشت ابرو و مزایای آن آشنا شوید.

      دلایل ریزش ابرو

      یکی از مشکلات شایع که بیشتر در بین خانم ها و حتی در سنین پایین دیده می شود، ریزش ابرو است. در برخی شرایط ممکن است ریزش ابرو دلیل مشخص و خاصی نداشته باشد. به صورتی که فرد پس از مدتی توجه کند که حجم و تراکم ابروها نسبت به گذشته کاهش یافته است.

      به طور کلی طبق بررسی های انجام شده، مهم ترین دلیل ریزش مو افزایش سن است. اما در برخی مواقع شرایط دیگری هم در ریزش مو و کاهش حجم ابروها دخیل هستند. از جمله مهم ترین دلایل می توان موارد زیر را نام برد:

      • مصرف داروهای شیمی درمانی
      • عوامل ژنتیکی و ارثی
      • مصرف زیاد و مداوم از مداد ابرو چرب
      • اختلالات تیروئید
      • بیماری های قارچی
      • مصرف داروهای افسردگی
      • بیماری های مربوط به سیستم ایمنی
      • اختلال در رشد ابروها به صورت مادرزادی

      کاشت ابرو در سعادت آباد
      کاشت ابرو یکی از بهترین روش های جایگزین به جای هاشور، تاتو ابرو، فیبروز و … که جز روش های موقت هستند، محسوب می شود. در این روش می توان با توجه فرم چهره و صورت فرد بهترین مدل را طراحی کرد. به همین دلیل در بهترین کلینیک کاشت ابرو در سعادت آباد، مشاوره های لازم قبل از کاشت انجام می شود. در ادامه این مقاله به بررسی کامل تر اهمیت مشاوره قبل از کاشت می پردازیم.

      بهترین کلینیک کاشت ابرو در سعادت آباد

      انتخاب کلینیک پوست و موی مناسب و با کیفیت یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده و تاثیر گذار برای موفقیت در کاشت ابروی برای مراجعین خواهد بود. چرا که در برخی از کلینیک ها صرفا با روش های معمولی اقدام به کاشت ابرو می کنند که ممکن است کیفیت کافی و مورد نظر را برای فرد نداشته باشد.

      حال این سوال پیش می‌آید که بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران کجاست؟در کلینیک پوست و مو ایران با توجه به فرم چهره فرد، و تناسب صورت او مدل ابروی مورد نظر طراحی شده و سپس مشاوره های لازم انجام می گردد تا کاشت ابرو در سعادت با بهترین کیفیت توسط پزشک متخصص آغاز شود.

      بهترین متخصص کاشت ابرو در سعادت آباد

      انتخاب بهترین متخصص کاشت ابرو در سعادت آباد نیز جز مهم ترین دغدغه افرادی است که قصد کاشت ابرو دارند. اگر به زیبایی چهره خود اهمیت می دهید و می خواهید ابروهایی خوش فرم و متناسب با چهره خود داشته باشید، می‌توانید به بهترین متخصص کاشت ابرو در سعادت آباد یعنی به کلینیک پوست و مو ایران مراجعه نمایید. در این کلینیک کلیه خدمات کاشت ابرو توسط بهترین متخصص زیبایی انجام می شود.

      بهترین متخصص کاشت ابرو در سعادت آباد

      اهمیت مشاوره قبل از کاشت ابرو در سعادت آباد چیست؟

      در واقع هدف از انجام مشاوره قبل از کاشت ابرو، این است که پزشک متخصص پوست و مو، با مشکلات و دلیل ریزش ابرو و الگوی ریزش آن ها آشنا خواهد شد. علاوه بر این، در جلسه مشاوره قبل از کاشت ابرو می توانید اگر مدل و فرم خاصی را مد نظر دارید، با مشاور و پزشک متخصص کاشت ابرو در میان بگذارید.

      پس از آن پزشک متخصص فرم صورت و چهره فرد را بررسی کرده و بر اساس آناتومی صورت او، بهترین فرم و مدل ابرو را به او پیشنهاد می کند. پس از آن پزشک زوایای مختلف و آناتومی صورت آن را بررسی می کند و مدل پیشنهادی را تایید یا رد می کند. در جلسه مشاوره قبل از کاشت ابروی طبیعی در سعادت آباد، می توانید به راحتی سوالات و دغدغه های مختلف را بیان کرده و در مورد آن سوال بپرسید.

      کاشت ابرو در سعادت آباد با موی طبیعی در کلینیک ایران

      در دهه های اخیر افرادی که به هر دلیل ابروهای کم پشتی داشتند، اقدام به تتو کردن آن می کردند. تتو ابرو همان طور که از ظاهر آن پیداست، غیر طبیعی به نظر می رسد و زیبایی خاصی ندارد. علاوه بر این، در برخی مواقع استفاده از روش غلط برای تتو کردن برای فرد مضر و خطرناک خواهد بود. به همین دلیل امروزه کاشت ابرو با موی طبیعی پیشنهاد می شود.

      در این روش از پشت گوش یا موهای پشت سر فرد موهای طبیعی و با ضخامت کم برداشته می شود. سپس گرافت های سالم از فولیکول مو جدا شده و مانند کاشت مو، کاشته می شود. اما این روش در مقایسه با کاشت ابرو تفاوت هایی هم دارد. یکی از تفاوت های مهم در مورد ظریف و حساس بودن کاشت ابرو و اهمیت نازک بودن تار ابرو و همچنین کاشت ابرو به صورت صحیح و در جهت مناسب است.

      کاشت ابروی طبیعی در سعادت آباد

      بدیهی است که همه افراد ابروهایی پر پشت و یکدست ندارند. همچنین ممکن است برخی افراد به دلایل مختلف مانند شیمی درمانی، استفاده از برخی داروها، عوامل ژنتیکی و ارثی، اصلاح کردن زیاد و مکرر، از ته تراشیدن ابروها و … ابروهای آن ها به طور کامل از دست رفته یا فرم طبیعی و زیبای اولیه را نداشته باشد.

      کاشت ابروی طبیعی در سعادت آباد

      به همین دلیل یکی از بهترین روش هایی که برای جایگزین کردن و داشتن ابروهایی خوش فرم و زیبا پیشنهاد می شود، کاشت ابروی طبیعی در سعادت آباد است. در این روش با انجام آزمایش های لازم و تخصصی در صورتی که کاندید مناسبی برای کاشت ابرو باشید، می توان با تکنیک های پیشرفته و جدید اقدام به کاشت ابروی طبیعی نمود.

      مدت زمان لازم برای کاشت ابرو در کلینیک ایران چقدر است؟

      مدت زمان لازم برای کاشت ابرو در کلینیک ایران بستگی به میزان کم پشت بودن ابروها و مهارت پزشک دارد. در واقع همان طور که در پاراگراف های بالاتر ذکر شد، از پشت سر یا پشت گوش های فرد موی طبیعی برداشته می شود. سپس فولیکول های سالم آن در گرافت های ایجاد شده کاشته می شود. بنابراین ممکن است برخی بیماران طبیعی بودن ابروها برای آن ها اهمیتی نداشته باشد. بلکه صرفا دوست دارند ابروهای آن ها پر پشت و حتی پهن باشد.

      به همین دلیل زمان کاشت این مدل ابروها زیادتر خواهد شد. بنابراین به طور کلی می توان گفت مدت زمان لازم برای کاشت ابرو معمولا بین ۳ تا ۷ ساعت است. کاشت ابرو پس از تزریق یا اعمال بی حسی موضعی انجام می شود. در هر جلسه نیز طبق تایید و پیشنهاد پزشک، امکان کاشت ۲۰۰ تا ۴۰۰ پیوند وجود دارد.

      قیمت کاشت ابرو در سعادت آباد

      از جمله مهم ترین دغدغه افرادی که قصد کاشت ابرو دارند، این است که قیمت کاشت ابرو در سعادت آباد چقدر است؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت مهم ترین مورد تعیین کننده قیمت کاشت ابرو در سعادت آباد میزان مهارت و تخصص پزشک در کلینیک پوست و مو است.

      در کلینیک ایران با استفاده از جدیدترین متدهای کاشت ابرو، خدماتی بسیار عالی در این زمینه و با هدف جلب رضایت مراجعین محترم انجام می شود. علاوه بر این، تکنیک کاشت، موقعیت جغرافیایی کلینیک زیبایی، میزان موی طبیعی مورد نیاز برای کاشت ابرو با موی طبیعی بستگی دارد.

      مراحل کاشت ابرو در سعادت آباد

      برای کاشت ابرو در صورتی که از طریق برداشتن موی طبیعی خود فرد باشد، تاثیر گذاری بهتری دارد. برای انجام این روش کاشت ابرو، ابتدا در مورد فرم ابروها و نظر بیمار پرسیده می شود. سپس پزشک بر اساس نظر خود و فرم صورت بیمار، فرم مورد نظر را روی صورت و جای ابروها مشخص و طراحی می کند. در اولین مرحله موها از پشت گوش یا پشت سر فرد برداشته می شود.

      بدین صورت که ابتدا یک شکاف کوچک روی ناحیه مورد نظر انجام می شود. سپس از بخش کوچکی از شکاف، موهای مورد نظر و حتی با تعداد بیشتر برداشته می شود. سپس موها را در زیر میکروسکوپ به پیازهای موی مجزا تقسیم می کنند. سپس هر کدام از پیازهای مو در یک شکاف (گرافت) ایجاد شده در قسمت ابروها کاشته می شود. این مو به صورت کاملا طبیعی و مانند مو و ابروهای خود فرد پس از مدتی شروع به رشد کردن می کند.

      مراحل کاشت ابرو

      پارامترهای مهم در موفقیت کاشت ابرو

      برای این که اطمینان حاصل کنید که کاشت ابرو با موفقیت انجام شده، کافی است که به پارامترهای مختلف زیر توجه کنید:

      • میزان گرافت های سالم زمان کاشت
      • نحوه انجام و روش کاشت ابرو به تشخیص پزشک متخصص
      • طراحی صحیح فرم ابروها
      • انتخاب زاویه صحیح برای رشد ابروها
      • سالم بودن پوست ناحیه کاشت ابرو و عدم وجود زخم، تاتو، سوختگی و ….

      مراقبت های بعد از کاشت ابرو در سعادت آباد چیست؟

      در مرکز کاشت ابرو سعادت آباد مراقبت های مهمی را پس از کاشت ابرو انجام دهید تا از بروز عوارض مختلف جلوگیری شود. به طور کلی کاشت ابرو به عنوان یکی از روش های کم عارضه و بی خطر محسوب می شود. اما لازم است که برای بهبود سریع تر زخم های ناشی از کاشت ابرو، مراقبت های لازم را به بهترین نحو انجام دهید. مهم ترین مراقبت های بعد از کاشت ابرو به شرح زیر است:

      • تا دو روز بعد از کاشت ابرو، لازم است که حتما پانسمان ها روی زخم های محل کاشت ابرو بماند. در مدت این دو روز به صورت مرتب پانسمان را تعویض کرده و محل آن را به خوبی تمیز کنید.
      • بعد از برداشتن پانسمان، محل زخم ابرو را با لوسیون و شوینده های مناسب به آرامی بشویید.
      • پس از کاشت ابرو ممکن است پزشک متخصص در کلینیک پوست و مو یک اسپری مناسب به شما پیشنهاد کند. به مدت ۲ الی ۳ روز به صورت مرتب اسپری را روی ابروهای خود اسپری کنید.
      • در صورتی که محل کاشت ابرو پوست پوست های یا لخته هایی روی ابرو ایجاد شد، آن را دست کاری نکنید. صبر کنید تا به مرور زمان پوسته ها برطرف شود.
      • برای کاهش التهاب در ناحیه کاشت ابرو، کمپرس آب سرد روی این نواحی قرار دهید. این کار را به مدت ۵ دقیقه تکرار کنید و سپس مدتی صبر کنید و مجددا این کار را تکرار نمایید.

      مزایای کاشت ابرو در سعادت آباد

      با وجود این که روش های مختلفی برای داشتن ابروهای پر پشت و حتی پهن و با مدل های مختلف وجود دارد. اما برخی از این روش ها نه تنها باعث زیبایی چهره فرد نمی شود. بلکه غیر طبیعی است و به مرور باعث افزایش ریزش ابروها می شود. در مقابل آن کاشت ابرو مزایای مختلفی دارد که به شرح زیر است:

      • کاشت ابرو روشی دائمی و بدون ضرر و آسیب است.
      • همیشه ابروهای پر پشت و با فرم مورد نظر دارید.
      • حجم و تراکم ابروها به مرور کاهش نمی یابد.
      • هزینه مقرون به صرفه و معقولی دارد.
      • در مقایسه با روش های دیگر، عوارض بسیار کم تر و نا چیزی دارد.
      • یک هفته پس از کاشت ابرو، کبودی و تورم و قرمزی از بین می رود.

      پیوند یا کاشت ابرو برای چه افرادی مناسب است؟

      همان طور که می دانید، ابرو جزء مهم ترین عوامل موثر در زیبایی محسوب می شود. به طور کلی می توان گفت کاشت ابرو برای همه افرادی که به زیبایی چهره خود اهمیت می دهند. افرادی که فرم ابروهای فعلی خود را دوست ندارند. همچنین افرادی که به دلیل آتش سوزی یا سوانح دیگر ابروهای خود را از دست داده اند، می توانند برای کاشت اقدام کنند.

      سوالات متداول کاشت ابرو در سعادت آباد

       قیمت کاشت ابرو چقدر است؟

      برای تعیین قیمت کاشت ابرو باید به کلینیک ایران مراجعه نمایید تا قیمت دقیق تر پس از معاینات لازم اعلام شود.

      بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران کجاست؟

      برای دریافت خدماتی عالی برای کاشت ابرو در تهران می توانید به کلینیک پوست و مو ایران مراجعه نمایید.

      کاشت ابرو چه عوارضی دارد؟

      این عمل عوارضی ندارد. صرفا مقداری کبودی در محل کاشت ممکن است به وجود بیاید که پس از یک هفته به حالت عادی خود باز می گردد.

      پس از چه مدتی ابروها حالت طبیعی دارند؟

      پس از کاشت ابرو ممکن است مقداری ریزش داشته باشد. اما پس از گذشت ۳ الی ۶ ماه رشد طبیعی خواهد داشت.

      اقدامات قبل از کاشت ابرو چیست؟

      ۲ هفته قبل از کاشت ابرو، دارو‌های رقیق ‌کننده خون، قرص ویتامین  E ، دارو‌های منعقد ‌کننده خون را قطع کنید. همچنین هر گونه دارویی مصرف می کنید، به پزشک اطلاع دهید.

      میانگین امتیازات ۵ از ۵
      از مجموع ۷ رای

      تیم نویسندگی کلینیک ایرانمشاهده نوشته ها

      Avatar for تیم نویسندگی کلینیک ایران

      این مقاله به کوشش مدیریت و اعضای تیم کلینیک ایران تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش اعضا، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.

      بدون دیدگاه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *