آیا هایفو باعث چاقی صورت می‌شود؟

  • با پیشرفت روز افزون علم پزشکی و دنیای تکنولوژی، روش‌های رایجی جهت انجام عمل‌های زیبایی و جوانسازی صورت به وجود آمده‌اند. یکی از این روش‌ها عمل غیر جراحی هایفو تراپی می‌باشد که امروزه با استقبال زیادی از سمت مردم روبرو شده و به یکی از بهترین عمل‌های زاویه سازی صورت تبدیل شده است. حال این سوال مطرح می شود که آیا هایفو باعث چاقی صورت می‌شود؟

    هایفو و چاقی صورت

    در رابطه با هایفو و چاقی صورت باید گفت این روش با ایجاد گرمای متمرکز در نواحی خاص صورت، حرارت بالایی را به لایه‌های زیرین پوستی انتقال می‌دهد و موجب انقباض و در نهایت کشیدگی بافت ‌های زیر پوستی می‌شود و فرم و زاویه صورت را با تغییراتی روبرو می‌سازد.

    در ادامه با این مطلب با کلینیک ایران همراه باشید تا توضیحات کامل و مختصری را در ارتباط با چگونگی انجام این عمل و تاثیرات چاقی آن بر  صورت و پاسخ به سوال آیا هایفو باعث چاقی صورت می‌شود؟ را در اختیارتان قرار دهیم.

    فرایند انجام هایفوتراپی

    فرایند انجام این تکنیک به گونه ای است که پزشک متخصص با در نظر گرفتن نوع پوست، درجه حساسیت و سن افراد، درجه اشعه اولتراسوند را تنظیم و کنترل می‌کند و با استفاده از تجهیزات پیشرفته پزشکی از جمله اولترافورمر، امواج مورد نیاز جهت انجام هایفوتراپی را در نقاط مشخص شده صورت می‌تاباند.

    بعد از تابش مستقیم اشعه بر روی پوست، بدن به طور خودکار واکنش نشان داده و باعث انقباض و تجمع چربی‌ های زیرین پوستی می‌شود. این عمل با درجه قابل کنترل ۶۰ درصدی، به تخریب سلول ‌های پوستی کمک کرده و در نتیجه سبب تحریک کلاژن سازی می‌شود. فرایند کلاژن سازی صورت در دراز مدت، رایج ترین مشکلات پوستی از قبیل چین و چروک و افتادگی گونه‌ها را درمان می‌کند.

    ادامه مطلب
    اولتراپی بهتر است یا هایفو؟ تفاوت ها و مزایا، هزینه

    گرمای به وجود آورده در اثر اشعه‌های دستگاه اولترافورمر سلول ‌های چربی را به روشی کاملا ایمن نابود کرده و در نهایت به لاغری صورت کمک می‌نماید. این عمل با تابش مستقیم به قسمت زیر گونه باعث حذف چربی شده و علاوه بر لاغری منجر به چاقی صورت و برجستگی گونه‌ها نیز می‌شود.

    بررسی مزایای متعدد هایفوتراپی

    بررسی مزایای متعدد هایفوتراپی

    • روش هایفو به عنوان گزینه ای مناسب جهت زاویه سازی و فرم دهی صورت، از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار است و نسبت به سایر روش‌های زیبایی، اثربخشی طولانی تری را در بر دارد.
    • هایفو تراپی، می‌تواند چربی‌های اضافی موجود در زیر ساخت پوست را از بین ‌ببرد و چربی‌ ها را به ناحیه بالا هدایت و در نهایت زاویه مناسبی را در ناحیه فک صورت ایجاد کند. در نتیجه پوست چهره به طور هموار کشیده و صاف باقی خواهد ماند و به هیچ عنوان بافت چربی در این بخش جمع نمی‌شود.
    • از دیگر مزایای شاخص در این عمل، می‌توان به جوانسازی پوست و عدم افتادگی پوست صورت اشاره کرد. با توجه به عملکرد کششی و کشیدگی ناحیه بالای گونه، مشکلاتی نظیر چین و چروک و افتادگی گونه ها کاهش می‌یابد و در مجموع صورت افراد حالت زیبایی به خود می‌گیرد.
    • یکی از مهم ترین قابلیت‌های برجسته در این روش، عملکرد صحیح آن بدون ایجاد عمل جراحی است. این روش به عنوان راهکاری هوشمندانه، درد و عارضه‌های کمتری را در بر دارد و پس از اتمام آن نیازی به التیام زخم و فرایند بهبودی نیست.

    هزینه هایفوتراپی

    هزینه انجام هایفو تراپی به عوامل مختلفی از جمله تجربه و مهارت پزشک، محل قرارگیری کلینیک‌،  نوع روش درمان، تعداد جلسات و استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته بستگی دارد. هزینه هایفو تراپی در مراکز درمانی و کلینیک‌های شخصی بیشتر می‌باشد و با توجه سوابق و مهارت پزشکی هزینه بیشتری را جهت انجام خدمات زیبایی دریافت می‌کنند.

    ادامه مطلب
    مصرف قرص کلاژن بعد از هایفو ✅ 3 برند معروف قرص کلاژن ساز

    به طور کلی قیمت گذاری عمل‌های زیبایی متغیر است. بنابراین قبل از انجام کلیه روش‌های زیبایی از قبیل هایفو و چاقی صورت، ابتدا به بررسی، مقایسه قیمت و نوع خدمات ارائه دهنده بپردازید و در نهایت جهت انجام این عمل اقدام نمایید.

    ماندگاری هایفو تراپی

    ماندگاری هایفو تراپی

    خدمات هایفو یکی از رایج ترین روش‌های غیر جراحی به منظور زیبایی و لیفت صورت است. زمانی که کلاژن‌های تحریک شده در اثر ایجاد گرما، شروع به فعالیت مستمر می‌کنند، پوست صورت فرایند پیری را متوقف نموده و در نهایت به حالت قبلی خود بازمی‌گردد. این عمل نیز همانند دیگر روش‌ها دارای ماندگاری و دوام بالایی است و حداکثر اثربخشی آن تا مدت زمان ۱ الی ۲ سال به طول می‌انجامد.

    بررسی معایب هایفوتراپی

    روش هایفو تراپی علاوه بر مزایای متعدد موجود در اثربخشی زاویه صورت، شامل عوارض جزئی نیز می‌باشد که در ادامه به بررسی عوارض هایفوتراپی صورت خواهیم پرداخت.

    • این روش با توجه به حساسیت بالای خود در تماس با اشعه و دستگاه‌های پیشرفته، ممکن است برای کسانی که دارای پوستی نازک هستند، درد آور بوده و در نهایت سوزش بیشتری را به همراه داشته باشد.
    • اگر اپراتور و دستگاه هایفو جهت انجام عمل زیبایی با کارکرد درست و عملکرد مناسبی انجام نشود، می‌تواند بهبود زخم و تورم را تا مدت زمان بالایی کاهش داده و در نهایت دوره نقاهت را افزایش دهد.
    • در برخی از مواقع انجام روش هایفو تراپی جهت زاویه سازی صورت می‌تواند اثربخشی مطلوبی را به وجود نیاورد و در نهایت منجر به انجام آن در چندین مرحله مجدد شود.
    • استفاده از روش هایفو تراپی برای پوست‌های روشن و شفاف نیز ممکن است منجر به ایجاد کبودی و التهابات پوستی شود. البته این عوارض کوتاه مدت بوده و ماندگاری بالایی را به دنبال ندارد.
    ادامه مطلب
    هایفو یا اندولیفت بررسی دقیق مزایا معایب هر روش، هزینه

    سوالات متداول هایفو و چاقی صورت

    ۱-آیا زاویه سازی صورت به روش هایفوتراپی برای تمام افراد مناسب است؟

    با در نظر گرفتن مزایای متعدد و کسب نتایج مطلوب هایفو تراپی، می‌توان گفت که این عمل دارای کمترین عوارض احتمالی بوده و برای تمام افراد مناسب می‌باشد.

    ۲-هایفو تاثیری در چاق شدن صورت دارد؟

    بله.در رابطه با هایفو و چاقی صورت، با حذف شدن چربی های زیر گونه، شاهد برجسته شدن گونه ها شده و باعث پرتر به نظر رسیدن چهره می شود.

    ۳-تعداد جلسات هایفوتراپی چقدر است؟

    به طور کلی تعداد جلسات برگزار شده جهت انجام عمل زیبایی به روش هایفوتراپی در یک جلسه و در طی ۴ الی ۶ ساعت به طول می‌انجامد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    پشتیبان سایتمشاهده نوشته ها

    Avatar for پشتیبان سایت

    این مقاله به کوشش مدیریت و اعضای تیم کلینیک ایران تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش اعضا، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *