انواع بوتاکس مو

  • افراد زیادی برای درخشان شدن و لختی موهای خود به دنبال احیای مو با بوتاکس هستند. با این روش، تار موهای آسیب دیده احیا می‌شوند. اما وقتی درباره بوتاکس مو صحبت می‌کنیم، انتخاب بهترین مدل از انواع مختلف آن کمی سخت است.

    صفر تا صد انواع بوتاکس مو

    انواع مختلفی از بوتاکس مو وجود دارند که هر کدام از آن‌ها با ویژگی‌های خاص خود شناخته می‌شوند و انتخاب بهترین نوع آن به جنس مو‌های شما و هدف از انجام این کار وابسته است. در این مطلب همراه ما باشید تا انواع بوتاکس مو را معرفی کنیم.

    بوتاکس مو چیست؟

    همانطور که از تزریق بوتاکس برای شادابی و جوانسازی پوست استفاده میکنیم، برای تقویت و نشاط بخشی به موها نیز میتوان از بوتاکس مو استفاده کرد. البته که این دو ماده کاملا باهم متفاوتند!

    بوتاکس مو چیست؟

    بوتاکس مو درمانی برای ترمیم و جوانسازی مو‌های آسیب دیده است تا وز شدگی مو‌ها از بین بروند و حالتی لخت، صاف و شاداب به خود بگیرند. این روش غیر شیمیایی با استفاده از مواد طبیعی، استحکام، درخشندگی، قدرت و زیبایی از دست رفته مو‌ها را برمی‌گرداند و با تقویت ریشه مو‌ها، مشکلات وز شدن و شکنندگی آن‌ها را از بین می‌برد.

    بوتاکس مو سرشار از مواد معدنی و مغذی است و در مواد آن از اجزای تشکیل دهنده‌ اساسی مانند ویتامین‌ها، پروتئین‌ها، لیپید‌ها و آمینو اسید‌ها استفاده می‌شود. این روش علاوه بر رفع مشکلات مو‌های آسیب دیده با تقویت پوست سر، رطوبت مورد نیاز برای آن را تامین می‌کند.

    بوتاکس مو با ترمیم فیبر‌های آسیب دیده‌ مو به وسیله کنسانتره بالای اجزا فعالی مانند ویتامین B5 و E و ادغام کلاژن، موجب تغذیه و نرمی مو‌ها می‌شود.

    انواع بوتاکس مو در بازار کدامند؟

    امروزه انواع بوتاکس مو توسط برندهای مختلف تولید شده و در سراسر دنیا به فروش می‌رسند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. شما می‌توانید هر یک از انواع بوتاکس را برای مو انتخاب کنید. فرامسی، آلتراگو، سیلکی، مجستیک، لورال، پرسونال، فانولا، پریزمکس، نوول، گلوبال و اسمارت پروتکشن از بهترین آن‌ها هستند.

    ۱- فرامسی

    فرامسی یا همان کیت ری استراکچر مورفسیس که به عنوان فیلر مو نیز شناخته می‌شود، یکی از بهترین انواع بوتاکس مو برای درمان حرفه‌ای، درخشندگی و لختی مو به حساب می‌آید. این محصول در صورت استفاده درست سبب درخشش فوق‌العاده و نرمی مو می‌شود.

    بوتاکس مو فرامسی جزو معدود محصولات درمانی مو حرفه‌ای است که از سه محصول شامپو ۱۰۰۰ میلی، پر‌کننده ۱۰۰۰ میلی و ماسک ۱۰۰۰ میلی تشکیل می‌شود.

    ادامه مطلب
    کلینیک زیبایی در تهران

    در مرحله اول باید از شامپو احیا‌کننده که تاثیر چشمگیری در بازسازی کامل مو دارد استفاده کرد. مواد فعال با منشا اسیدی و گیاهی این شامپو باعث می‌شوند تا اثر پاک کنندگی داشته باشند که با شستشوی عمیق و آبرسانی مو، آن را برای دریافت مواد موثر آماده می‌کنند.

    این شامپو با داشتن PH اسیدی برای انواع مو مناسب است و در احیای کامل ساقه مو، نرم و براق کردن مو، بازگشت حجم مو و ‌شانه‌پذیری آن نقش دارد.

    در مرحله دوم باید از پرکننده که باعث پرشدن و بازسازی عمقی می‌شود و بلافاصله ساختار مو آسیب دیده را ترمیم و اصلاح می‌کند، استفاد کرد. نهایتا در مرحله آخر نوبت ماسک این محصول است که ماندگاری فوق‌العاده‌ای دارد. این ماسک با استحکام بخشیدن و تقویت کوتیکول‌های مو، تار‌های آن را به فرم طبیعی و نرم اولیه خود باز می‌گرداند.

    ۲- مجستیک

    یکی دیگر از انواع بوتاکس مو که شامل سه محصول در حجم‌های ۱۰۰۰ میلی لیتر می‌شود، بوتاکس مو مجستیک است. این محصول حاوی نرم‌کننده و مواد مغذی با ترمیم و احیای مو‌های آسیب دیده، درخششی باور نکردنی به آن‌ها می‌بخشد. بوتاکس مو مجستیک پیشرفته‌ترین روش صافی مو با فرمول ضد پیری است که با یک کنسانتره قوی از مواد فعال مانند روغن خاویار، کلاژن، ویتامین B5 و E، مو‌های آسیب دیده را درمان می‌کند.

    بوتاکس مو مجستیک

    ۳- آلتراگو

    کرم مو بوتاکس آلتراگو یک آبرسان و تغذیه‌کننده عمیق مو به حساب می‌آید که رطوبت مورد نیاز آن را به خوبی تامین می‌کند. این کرم که احیا‌کننده فوق‌العاده قوی به شمار می‌رود، برای حفظ مواد تشکیل دهنده فعال در اعماق فیبر مو و سطوح کوتیکول نزدیک استفاده می‌شود. در ترکیبات این محصول، موادی به کار رفته که پس از مصرف به فولیکول مو جذب و باعث افزایش و رویش مجدد مو‌ها می‌شود.

    کرم بوتاکس آلتراگو مناسب مو‌های آسیب دیده، رنگ شده، سوخته، شکننده، چرب، خشک و حتی معمولی است. این محصول خاصیت ترمیم‌کننده، براق‌کننده، احیا‌کننده، صاف‌کننده، نرم‌کننده، تقویت‌کننده و آبرسانی دارد. برای استفاده از آن تنها کافی است مقداری از کرم را به صورت مساوی روی ساقه مو‌زده و پس از ده دقیقه آبکشی کنید.

    ۴- پریزمکس

    پریزمکس یکی دیگر از انواع بوتاکس مو است که در ترکیبات سازنده این محصول فرمالدهید وجود ندارد. با این که مدت زمان زیادی از ورود این محصول به بازار لوازم آرایش آمریکا نمی‌گذرد، اما با کیفیت فوق‌العاده‌ای که دارد، طرفداران بسیار زیادی به خود جذب کرده است. این محصول حاوی پرو ویتامین‌های B5 و B6 است که استفاده از آن شادابی و تقویت مو را در پی دارد.

    ادامه مطلب
    بهترین درمان تعریق زیاد صورت چیست؟ 6 روش خانگی و پزشکی

    ۵- سیلکی

    ماسک بوتاکس سیلکی حاوی هیالورونیک اسید، آمینو اسید‌ها و کلاژن است که بافت مو‌های آسیب دیده را به‌صورت عمقی بازسازی، تغذیه و احیا می‌کند. با استفاده از این محصول، بافت مو‌ها کاملا آبرسانی و تغذیه شده و نهایتا انعطاف‌پذیری و مقاومت آن‌ها افزایش یافته و کم‌تر آسیب می‌بینند. این ماسک مناسب افرادی است که می‌خواهند مو‌های خود را بوتاکس کنند تا باعث تقویت و بازسازی آن‌ها شوند.

    ۶- فانولا

    فانولا یکی دیگر از انواع بوتاکس مو است که این محصول خارق العاده با درصد خلوص بسیار بالایی از سه عنصر حیات بخش مو یعنی کراتین، هیالورونیک اسید و عنصر مولکولی بوتاکس تشکیل می‌شود. این محصول که ویژه مو‌های خرد شده و نازک است، درمان قطعی مو‌های آسیب دیده خرد شده، خشک، رنگ شده و نازک را تضمین می‌کند.

    بوتاکس مو فانولا

    ماسک موی فانولا را حتی می‌توانید به عنوان نرم‌کننده فوری در مدت زمان کوتاه استفاده کنید. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به حاوی بوتولایف، حاوی کراتین و هیالورونیک اسید، فاقد سولفات سدیم، مغذی و مرطوب‌کننده مو و صاف و درخشان کردن مو اشاره کرد.

    ۷- پرسونال

    ماسک بوتاکس مو پرسونال یکی دیگر از انواع بوتاکس مو که حاوی کراتین و روغن آرگان است. این ماسک برای مو‌هایی که با نرم‌کننده و ماسک‌های داخل حمام دچار ریزش می‌شوند، جایگزین مناسبی به حساب می‌آید. نفوذ در عمق مو، درخشش بی‌نظیر، محافظ حرارت، ضد موخوره، نرمی و لطافت، ترمیم کنندگی و آبرسانی قوی از جمله ویژگی‌های این محصول هستند.

    ۸- نوول

    بوتاکس مو نوول سرشار از کلاژن جهت بازگرداندن قابلیت ارتجاعی مو و بازسازی سلول‌ها و حاوی عصاره بلوط فرانسوی و فلوئید برای جلوگیری از پیری زودرس فولیکول‌های مو است. نوول شامل سه محصول شامپو مقدماتی، فونید قوی و ماسک احیا‌کننده بوده که باید به ترتیب آن‌ها را استفاده کنید.

    در ابتدا مو‌ها را به شامپو مقدماتی آغشته کنید و به مدت ۵ دقیقه اجازه دهید روی مو‌ها بماند. پس از آن مو‌ها را‌شانه، آبکشی و نهایتا خشک کنید. در مرحله بعدی مو‌ها را چهار قسمت کرده و با استفاده از سرنگ مخصوص از دو سانت مانده به ریشه تا نوک مو‌ها را فونید قوی بزنید.

    موها را کاملا‌شانه کنید، به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه اجازه دهید روی مو بماند و پس از آن شستشو دهید. نهایتا ماسک احیا‌کننده را روی مو‌هایی که تنها با حوله خشک شده‌اند زده و اجازه دهید به مدت ۲ دقیقه روی مو‌ها بماند. مو‌ها را شستشو دهید و در صورت نیاز از نرم‌کننده مناسب استفاده کنید.

    ادامه مطلب
    بهترین کلینیک زیبایی در سعادت آباد

    ۹- لورال

    بوتاکس مو لورال یکی دیگر از انواع بوتاکس مو به حساب می‌آید که به دلیل کیفیت فوق‌العاده‌اش، طرفداران بسیاری دارد. این محصول به خوبی مو‌ها را تقویت کرده و باعث رشد چشمگیر آن‌ها در مدت زمانی کوتاه می‌شود. بوتاکس مو لورال از مدرن‌ترین روش‌ها برای تقویت کردن مو و از بین بردن وزی آن‌ها بدون عارضه است.

    این بوتاکس همچون یک روش درمانی عمل می‌کند؛ زیرا در تولید آن‌ها از مرطوب‌کننده، ویتامین E، ویتامین B6، کلاژن و روغن خاویار استفاده می‌شود. این محصول مو‌هایی را که بر اثر رنگ متعدد، استفاده از وسایل حرارتی زیاد و دکلره آسیب دیده‌اند به خوبی بهبود می‌بخشد.

    ۱۰- گلوبال

    پک بوتاکس گلوبال یک پکیج فوق‌العاده و بی‌نظیر برای تقویت و لخت و شلاقی کردن مو‌ها به حساب می‌آید که شامل محلول کراتینه بوتاکس، شامپوی قبل از کراتینه و شامپوی بعد از کراتینه است. این محصول کاملا فاقد فرمالدهید است و به هیچ عنوان حساسیتی ایجاد نمی‌کند. پس از استفاده از بوتاکس گلوبال، مو‌های آسیب دیده و وز به خوبی ترمیم، احیا و صاف می‌شوند.

    ۱۱- اسمارت پروتکشن

    اسمارت پروتکشن هم یکی دیگر از انواع بوتاکس مو است که مانند سایر محصولات بوتاکس در ترکیبات خود ویتامین B5، E و کلاژن دارد. این محصول، مو‌ها را به خوبی مرطوب و تغذیه می‌کند و نهایتا با احیای مو آن را به حالت اولیه خود باز می‌گرداند. پس از استفاده از این محصول شاهد براقی و صافی مو و از بین رفتن وزی آن‌ها می‌شوید.

    بوتاکس مو اسمارت پروتکشنسخن پایانی

    بوتاکس یکی از روش‌های درمانی است که انواع مختلفی برای قسمت‌های گوناگون بدن دارد. بوتاکس مو یکی از آن‌ها است که اغلب برای درمان مو‌های آسیب دیده، خشک، نازک و وز و صافی آن‌ها استفاده می‌شود. از این رو افراد به دنبال بهترین مارک‌های انواع بوتاکس مو موجود در بازار هستند تا مو‌های خود را تقویت، احیا، درخشان، براق و تا حدودی صاف کنند که در این مقاله به معرفی بهترین آن‌ها پرداختیم.

    شما می‌توانید علاوه بر خرید انواع بوتاکس مو و استفاده از آن‌ها در منزل، برای تقویت موهای خود از مزوتراپی و  خدمات prp برای مو در کلینیک ایران استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره خدمات پوست و موی کلینیک ایران می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با ما در ارتباط باشید.

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    پشتیبان سایتمشاهده نوشته ها

    Avatar for پشتیبان سایت

    این مقاله به کوشش مدیریت و اعضای تیم کلینیک ایران تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش اعضا، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *