جوانسازی صورت با دستگاه میکرودرم

  • پاکسازی و جوانسازی صورت با دستگاه میکرودرم ابریژن باعث بهبود سلامت پوست صورت میشود. فرایند نسبتا کوتاهی است که به منظور لایه برداری و از بین بردن سلول‌های مرده پوست انجام می‌شود.

    در طی درمان مشکلات پوستی با استفاده از دستگاه میکرودرم، کریستال‌های کوچک اکسید آلومینیوم به کار می‌روند که به شکستگی و حذف سلول‌ها کمک کرده و در نهایت باعث شفافیت و درخشندگی  پوست صورت می‌شوند.

    پاکسازی پوست صورت با میکرودرم ابریژن

    فرایند انجام این روش به گونه ای است که کریستال‌‌ها توسط هندپیس بر روی سطح پوست قرار می‌گیرند و منجر به ایجاد پوستی سالم و شفاف می‌شوند. در ادامه با این مطلب به بررسی پاکسازی پوست صورت با استفاده از دستگاه میکرودرم ابریژن خواهیم پرداخت، با کلینیک ایران همراه باشید.

    انواع روش‌های جوانسازی صورت با میکرودرم ابریژن

    روش‌های پاکسازى و جوانسازی با میکرودرم ابریژن

    ۱- هندپیس با نوک الماس

    هندپیس با نوک الماس یکی از رایج ‌ترین شیوه‌های بازسازی پوست است که با استفاده از تجهیزات پزشکی خاصی مانند هندپیس انجام می‌گردد.عملکرد صحیح این روش با تماس مستقیم بر روی پوست، بافت‌های مرده را بدون ایجاد درد و به صورت کاملا حرفه ای لایه برداری کرده، و در نهایت با فرایند مکش پاکسازی می‌کند‌.

    مدت زمان نفوذ این دستگاه بر لایه‌های پوست، تحت تاثیر سلول‌های مرده و مقدار فشار وارد شده صورت می‌گیرد. این روش عموما برای نقاط حساسی نظیر اطراف چشم به کار می‌رود.

    ۲- میکرودرم ابریژن کریستالی

    در این روش بر خلاف هندپیس با نوک الماس، از هندپیسی با نقش ساطع کننده کریستالی استفاده می‌شود که به طور آهسته و دوره ای، مقداری از کریستال‌های کوچک را بر روی پوست اسپری کرده و به حذف لایه‌های سطحی پوست کمک می‌کند.

    ادامه مطلب
    جوانسازی پوست در سعادت آباد

    کریستال‌ها نقش مهمی را در فرایند پاکسازی و جوانسازی بر عهده دارند و در موارد بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. ابریژن کریستالی شامل مقادیر بالایی از بی کربنات سدیم و اکسید آلومینیوم است که این دو ماده تاثیر به سزایی را در مراحل لایه برداری و ترمیم پوستی ایفا می‌کنند.

    ۳- هیدرودرم ابریژن

    هیدرودرم ابریژن نسبت به سایر روش‌های دیگر، بدون لایه برداری با کریستال و تزریق مواد پوستی انجام شده و با تحریک کلاژن سازی و تولید آن، جریان خون را به حداقل میزان طبیعی نزدیک می‌کند. این شیوه درمانی جزو پرکاربردترین روش‌های پاکسازی محسوب می‌شود و از اهمیت بالایی برخوردار است.

    مزایای جوانسازى صورت با میکرودرم ابریژن

    • این عمل زیبایی برای تمام سنین مختلف آزاد بوده و برای انواع پوست‌ها با رنگ بندی‌های مختلف مناسب است. همچنین به دلیل اثر بخشی بالا و پاکسازی پوست در کمترین زمان ممکن، جلسات درمانی آن در بازه زمانی کوتاهی به اتمام می‌رسد.
    • میکرودرم ابریژن با کاربرد وسیع خود در علم پزشکی، به تولید و تکثیر کلاژن کمک کرده و در نهایت، موجب تحریک سلول‌های فیبروپلاست می‌شود.
    • از دیگر مزایای استفاده از دستگاه میکرودرم ابریژن، رفع جوش‌های چرکی و آکنه است که در طول جلسات در نظر گرفته شده از بین می‌روند. علاوه بر این لکه‌هایی که در اثر تابش نور خورشید بر پوست های روشن ایجاد شده را نیز می‌توان با به کارگیری این روش زیبایی درمان کرد.
    • این روش به دلیل عدم آسیب پذیری و بی خطر بودن، هیچ گونه درد و ناراحتی را در نواحی حساس پوست ایجاد نمی‌کند. بنابراین نیاز به داروهای بی حس کننده و بیهوشی موضعی تا حدود قابل توجهی کاهش می‌دهد.
    • روش میکرودرم نیازی به دوره نقاهت ندارد. از این رو بعد از اتمام مراحل و اثر بخشی کامل آن، می‌توانید به انجام کارهای روزانه بپردازید.
    • هزینه جوانسازی پوست با دستگاه میکرودرم ابریژن در مقایسه با دیگر روش‌های زیبایی، قیمت مناسب ‌تری داشته و از هزینه نسبتا پایینی برخوردار است.
    ادامه مطلب
    هزینه تزریق چربی به پیشانی ✅ عوامل تاثیرگذار + نرخ

    تعداد جلسات پاکسازی با دستگاه میکرودرم ابریژن

    تعداد جلسات پاکسازی و جوانسازی با دستگاه میکرودرم ابریژن

    تعداد جلسات در نظر گرفته شده برای اتمام این عمل به عواملی چون درجه حساسیت و میزان مشکلات پوستی بستگی دارد و برگزاری هر دوره درمانی حدود ۳۰ الی ۴۰ دقیقه طول می‌کشد.  لایه برداری و جوانسازی پوست صورت با میکرودرم ابریژن بهتر است که دو بار در ماه تمدید شود و این دوره‌ها باید به صورت مستمر و پیاپی صورت پذیرند.

    به طور کلی هرچه میزان پوست افراد چرب تر باشد، تعداد جلسات آن نیز به منظور اثر بخشی بهتر و رسیدن به نتایج مطلوب افزایش می‌یابد. فاصله زمانی این دوره درمانی طبق تشخیص پزشک تعیین می‌شود و بنابر میزان مشکلات پوستی، متفاوت بوده و معمولا به ۴ الی ۶ جلسه درمانی نیاز است.

    مدت زمان بهبودی بعد از پاکسازی دستگاه میکرودرم

    جوانسازی پوست صورت با استفاده از میکرودرم ابریژن هیچ گونه محدودیتی را ایجاد نمی‌کند و افراد می‌توانند پس از طی شدن یک جلسه، به روال معمول خود باز گردند. در برخی از مواقع ممکن است که بعد از اتمام پاکسازی، پوست صورت دچار التهاب و قرمزی شود. اما این عوارض جانبی موقتی است. به طوری که در طی چند روز متوالی برطرف شده  و در اثر فرایند لایه برداری بهبود می‌یابد.

    سن مناسب جوانسازی صورت با دستگاه میکرودرم

    به دلیل کمترین عوامل آسیب زا در این نوع روش زیبایی، احتمال بروز عوارض تا حدود قابل توجهی کاهش می‌یابد. بنابراین انجام این عمل هیچ گونه محدودیتی را برای افراد ندارد و برای تمامی سنین مناسب است. به طور کلی تابش مستقیم نور خورشید و آلودگی‌‌های زیست محیطی، افراد را در معرض پیری پوست قرار می‌دهد و با مشکلاتی مواجه می‌سازد. از این رو انجام بازسازی پوستی با استفاده از میکرودرم ابریژن یکی از مهم ترین اقداماتی است که می‌توان بر روی پوست اعمال نمود.

    ادامه مطلب
    مجهزترین مرکز پی ار پی در سعادت آباد

    ماندگاری پاکسازی پوست صورت با دستگاه میکرودرم ابریژن

    میکرودرم ابریژن با عملکرد صحیح خود، یکی از رایج ‌ترین روش‌های زیبایی است و همواره با استقبال زیادی از علاقمندان روبرو می‌شود. نتایج این روش درمانی از ماندگاری بالایی برخوردار بوده ودر نهایت با رعایت مراقبت‌‌های پوستی، ماندگاری دائمی خواهد داشت.

    به طور کلی دوام و اثر بخشی این روش به عوامل مختلفی بستگی دارد. در برخی از موارد ممکن است افرادی با پوست‌های چرب نتایج حاصل از عمل را در طی مدت زمانی کوتاه از دست دهند که در این صورت باید برای تمدید مجدد آن اقدام نمایند.

    سوالات متداول جوانسازی صورت با دستگاه میکرودرم

    ۱- پاکسازی پوست با میکرودرم ابریژن برای چه کسانی مناسب است؟

    این روش برای کسانی با مشکلات پوستی کک و مک، جوش و آکنه مناسب است.

    ۲- هزینه جوانسازی پوست با روش میکرودرم چقدر است؟

    هزینه انجام این روش در مراکز زیبایی پوست  متفاوت است و به عوامل متعددی نظیر نوع روش، تعداد جلسات و مشکل پوستی و … بستگی دارد.

    ۳- عوارض استفاده از روش میکرودرم چیست؟

    این عمل زیبایی بدون آسیب است و هیچگونه عوارضی  ندارد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *