فواید میکرونیدلینگ صورت

  • این روزها محصولات آرایشی و بهداشتی متنوع وارد بازار شدند. اما خیلی از آقایان و به خصوص خانم‌ها در کنار زیبایی با استفاده از مواد آرایشی، به سلامت و ظاهر پوست خود هم اهمیت می‌دهند.

    فواید میکرونیدلینگ صورت

    در کلینیک‌های زیبایی پوست و مو برای پیشگیری از بروز چین و چروک در پوست صورت و رفع عیوب پوستی، راهکارهای متفاوتی ارائه شده‌اند. یکی از جدیدترین و کاربردی‌ترین راهکارها برای داشتن پوستی زیبا، میکرونیدلینگ است. در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با فواید میکرونیدلینگ صورت بیش‌تر آشنا کنیم.

    ۱- کم شدن چین و چروک‌های عمیق و ریز با میکرونیدلینگ صورت

    از مهم‌ترین فواید میکرونیدلینگ صورت می‌توان به کاهش چین و چروک‌های عمیق و ریز روی پوست اشاره کرد. با این روش می‌توان جلوی بروز چین و چروک روی پوست صورت را گرفت. به همین دلیل خیلی از خانم‌ها و آقایان به خصوص با بالا رفتن سن علاقه زیادی به استفاده از میکرونیدلینگ دارند. بعد از انجام این فرایند، کلاژن و الاستین پوست زیاد می‌شوند. در نتیجه پوستی جوان خواهید داشت.

    کم شدن چین و چروک‌ها با میکرونیدلینگ صورت

    ۲- بهبود زخم روی صورت با میکرونیدلینگ صورت

    اگر شما هم دارای زخم روی پوست صورت خود هستید و جای آن به شکل لک برجسته روی پوستتان باقی مانده، اصلا نگران نباشید. یکی از فواید میکرونیدلینگ صورت همین بهبود زخم و جای آن روی صورت است. طی چند جلسه، جای زخم‌ها و لک‌های پوستی شما ترمیم می‌شوند.

    ۳- بهبود آسیب دیدگی رنگدانه‌ها به دلیل آفتاب توسط میکرونیدلینگ

    نور خورشید باعث تیرگی پوست می‌شود. اگر می‌خواهید پوست سالمی داشته باشید، باید پیش از قرارگیری در معرض نور خورشید از ضد آفتاب استفاده کنید. سوختگی و تیرگی پوست صورت ناشی از قرارگیری در معرض نور آفتاب شدید را می‌توان با میکرونیدلینگ از بین برد. ترمیم پوستی که دچار آفتاب سوختگی شده و برگرداندن آن به حالت اولیه، یکی دیگر از فواید میکرونیدلینگ صورت است.

    ادامه مطلب
    0 تا 100 زاویه‌ سازی صورت با ورزش ✅ 8 تمرین آسان و سریع

    ۴- کاهش ترک‌های روی پوست با میکرونیدلینگ

    اغلب خانم‌ها بعد از زایمان به دنبال راهی برای از بین بردن ترک‎های پوستی روی شکم و نواحی دیگری از بدن خود هستند. میکرونیدلینگ علاوه بر صورت برای نواحی دیگری‌ هم قابل استفاده است. بنابراین با استفاده از این روش می‌توان ترک‌های روی پوست صورت و هر ناحیه‌ای از بدن به هر دلیلی را برطرف کرد.

    کاهش ترک‌های روی پوست از فواید میکرونیدلینگ صورت

    ۵- جلوگیری از پیر شدن پوست با میکرونیدلینگ صورت

    شاید شما هم برای جوانسازی پوست و جلوگیری از پیری آن روش‌های مختلفی را امتحان کنید. اما این را بدانید که بعد از استفاده از میکرونیدلینگ یا سایر روش‌های جوانسازی، باز هم پوست شما پیر خواهد شد. با این تفاوت که این روش‌ها سرعت روند پیر شدن پوست را کاهش می‌دهند. از فواید میکرونیدلینگ صورت می‌توان به جوانسازی و جلوگیری از پیر شدن پوست اشاره کرد. در این فرایند، سطح پوست به وسیله تعدادی سوزن زخم شده و در نتیجه مقادیر زیادی از کلاژن و الاستین ترشح می‌شوند.

    ۶- کاهش اندازه منافذ روی صورت با میکرونیدلینگ صورت

    از آنجایی که میکرونیدلینگ صورت باعث جمع و کوچک شدن منافذ پوست می‌شود، پوست شما روشن‌تر و شاداب‌تر خواهد شد. طی این فرایند درمانی، کلاژن ترشح می‌شود و به درون منافذ پوست صورت نفوذ پیدا می‌کند.

    ۷- تاثیر بهتر محصولات بهداشتی روی پوست

    اگر یک روتین پوستی دارید و از سرم‌ و کرم استفاده می‎کنید، باید بدانید تنها ۴ تا ۸ درصد از سرم‌ها و کرم‌ها به پوستتان جذب می‌شوند. در صورت انجام فرایند میکرونیدلینگ در کنار استفاده از محصولات پوستی، می‌توانید تاثیر چند برابری این محصولات را روی پوست خود ببینید. با استفاده از میکرونیدلینگ، محصولات پوستی بیش‌تر جذب پوست می‌شوند و تاثیر بهتری روی آن می‌گذارند.

    ۸- رفع آکنه و جای جوش توسط میکرونیدلینگ صورت

    از فواید میکرونیدلینگ صورت می‌توان به از بین بردن تمامی اسکارها و جای جوش اشاره کرد. اگر شما هم در کنار روتین پوستی خود از این روش جوانسازی و زیبا سازی پوست استفاده کنید، تاثیر آن را روی جوش‌ها و آکنه‌های صورت خود می‌بینید. یادتان باشد که برای درمان موضعی آکنه و پاکسازی پوست باید جلسات میکرونیدلینگ را به‌صورت منظم طی کنید.

    ادامه مطلب
    هایفو یا اندولیفت بررسی دقیق مزایا معایب هر روش، هزینه

    رفع آکنه و جای جوش از فواید میکرونیدلینگ صورت

    ۹- کاهش التهابات پوست از تاثیرات میکرونیدلینگ صورت

    از اصلی‌ترین فواید میکرونیدلینگ صورت، کاهش التهابات پوستی است. آنتی اکسیدان‌ها و مواد ضد التهابی که از طریق میکرونیدلینگ به پوست تزریق می‌شوند، به شکل موثر جلوی ایجاد جوش‌ها را می‌گیرند و به ترمیم پوست کمک می‌کند.

    ۱۰- اثر میکرونیدلینگ صورت بر بهبود تیرگی‌ها و قرمزی‌های روی پوست

    باقی ماندن جای جوش‌ها روی پوست منجر به ایجاد تیرگی یا قرمزی روی آن می‌شود. از فواید میکرونیدلینگ صورت می‌توان به کاهش قرمزی و حساسیت  پوستی ناشی از التهاب و جوش اشاره کرد.

    ۱۱- درمان فرورفتگی‌های جای جوش با میکرونیدلینگ

    فرورفتگی‌های جای جوش احتمالا برای بسیاری از افراد آزار دهنده هستند. میکرونیدلینگ صورت به درمان این فرورفتگی‌ها هم کمک می‌کند.

    ۱۲- بهبود جوش‌های سر سیاه از فواید میکرونیدلینگ صورت

    بیش‌تر افراد از جوش‌های سر سیاه روی پوست خود رنج می‌برند. باکتری‌های پوست و افزایش میزان چربی پوست باعث ایجاد این نوع جوش‌ها می‌شوند. میکرونیدلینگ صورت، ترشح کلاژن را تحریک می‌کند. در نتیجه جوش‌های سر سیاه، کاهش و جای آن‌ها ترمیم می‌شوند. طی فرایند درمان جوش سر سیاه با میکرونیدلینگ، چربی‌های موجود در جوش‌ها خارج می‌شوند و جای جوش بهبود پیدا می‌کند.

    ۱۳- درمان جوش‌های فعال از فواید میکرونیدلینگ صورت

    یکی از مشکلات پوستی شایع، جوش فعال است که باعث التهاب، افزایش ترشح چربی و توپولوژی پوست می‌شود. در نتیجه مشکلات پوستی از جمله آکنه‌ها تشدید پیدا می‌کنند. میکرونیدلینگ، یکی از روش‌های جدید و موثر برای رفع جوش‌های فعال است.

    درمان جوش‌های فعال با میکرونیدلینگ صورت

    ۱۴- رفع لایه شاخی پوست توسط میکرونیدلینگ

    لایه‌ شاخی را می‌توان خارجی‌ترین لایه سطح پوست معرفی کرد. این لایه جزو بافت‌های پوست صورت نیست. بلکه با انباشته شدن سلول‌های مرده پوست به وجود می‌آید. این لایه هر چقدر ضخیم‌تر باشد، باعث کدرتر شدن پوستتان شده  و در نتیجه اکسیژن به سختی به منافذ صورت می‌رسد. در عین حال با وجود این لایه شاخی، صورت با شستن به خوبی تمیز نمی‌شود. از فواید میکرونیدلینگ صورت می‌توان به رفع همین لایه شاخی پوست اشاره کرد.

    ادامه مطلب
    4 عوارض جوانسازی پوست با لیزر ✅ مراقبت ها و کاندید مناسب

    میکرونیدلینگ صورت بهتر است یا لیزر؟

    از جمله روش‌های درمان جای زخم یا لک‌، لیزر و میکرونیدلینگ هستند. اما برتری که میکرونیدلینگ نسبت به لیزر دارد، عوارض کم‌تر آن است. زخم‌های ناشی از میکرونیدلینگ نسبت به زخم‌های ناشی از لیزر زودتر بهبود پیدا می‌کنند. همچنین مدت زمان اثر این روش‌ها روی پوست صورت متفاوت هستند. به‌گونه‌ای که فواید میکرونیدلینگ صورت را بعد از ۳ روز روی پوستتان می‌بینید و برای مشاهده نتیجه لیزر باید ۱۰ روز صبر کنید.

    سخن پایانی

    پیش از شروع هر روش درمانی باید همه چیز را درباره آن بدانید و اطلاعات کافی داشته باشید. در این مطلب توضیح دادیم که میکرونیدلینگ صورت چه فوایدی برای پوست این ناحیه دارد. بنابراین اگر شما هم از انواع جوش‌ها، آکنه، جای زخم و لک‌های روی پوستتان خسته شده‌اید، بهتر است روش‌های جوانسازی پوست از جمله میکرونیدلینگ را امتحان کنید.

    فواید میکرونیدلینگ صورت به اندازه‌ای است که بعد از چند جلسه آثار جوانی و شادابی آن را روی پوست خود می‌بینید. شما می‌توانید برای داشتن پوستی سالم و زیبا از خدمات جوانسازی پوست کلینیک زیبایی ایران که شامل روش‌های مختلفی است، استفاده کنید. ما به شما اطمینان می‌دهیم بعد از جلسات درمان، هم پوست زیبایی خواهید داشت و هم محصولات آرایشی و مراقبتی پوست بهتر در پوست شما جذب می‌شوند.

    برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره این خدمات و نوبت دهی از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در سایت کلینیک ایران با ما در ارتباط باشید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    پشتیبان سایتمشاهده نوشته ها

    Avatar for پشتیبان سایت

    این مقاله به کوشش مدیریت و اعضای تیم کلینیک ایران تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش اعضا، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *