کاشت مو در سعادت آباد

  • داشتن موهای پر پشت جزء مهم ترین عوامل تاثیر گذار در افزایش اعتماد به نفس هر فردی محسوب می شود. اما متاسفانه ریزش مو بین افراد زیادی حتی در سنین پایین و جوانی هم شایع شده است.

    کلینیک مجهز کاشت مو در سعادت آباد

    ریزش مو دلایل مختلفی دارد که در برخی موارد قابل درمان است. به صورتی که از طریق روش های مختلف می توان مجددا موها را برای رشد مجدد تحریک کرد.اما در صورتی که امکان رشد مجدد وجود نداشته باشد، توسط پزشک روش کاشت مو پیشنهاد می شود.

    در واقع کاشت مو به عنوان یکی از موثرترین روش ها محسوب می شود که طرفداران زیادی دارد. در این مقاله به معرفی کلینیک کاشت مو در سعادت آباد می پردازیم.

      بهترین کلینیک کاشت مو در سعادت آباد

      پیدا کردن کلینیک مناسب برای کاشت مو همواره یکی از مهم ترین دغدغه افرادی است که قصد کاشت مو در سعادت آباد را دارند. چرا که امروزه علاوه بر افزایش تقاضا و استقبال افراد برای کاشت مو، کلینیک های مختلفی نیز در محدوده سعادت آباد راه اندازی شده است.

      کلینیک ایران یکی از با سابقه ترین کلینیک های معتبر در زمینه کاشت مو است که توسط دکتر اصغر مسعودی مدیریت می شود.

      بهترین دکتر کاشت مو در سعادت آباد

      علاوه بر پیدا کردن کلینیک مناسب جهت کاشت مو، انتخاب بهترین دکتر کاشت مو در سعادت آباد نیز دغدغه مهم و قابل توجهی است. دکتر اصغر مسعودی یکی از بهترین متخصصین کاشت مو در سعادت آباد شناخته می شود که فعالیت خود را در زمینه کاشت و پیوند مو از سال ۱۳۷۴ آغاز کرد.

      این پزشک متبهر به منظور افزایش رضایت مراجعین محترم در کلینیک ایران، انواع روش های کاشت مو را با استفاده از دستگاه های مجهز و جدید و پیشرفته ارائه می کند.

      دکتر اصغر مسعودی

      هزینه کاشت مو در سعادت آباد چقدر است؟

      با توجه به این که ریزش مو دلایل مختلفی دارد، برای هر بیمار نیز روش های متفاوتی پیشنهاد می شود. علاوه بر این، میزان تراکم مو، میزان ریزش مو و … در هر بیمار متفاوت است. بنابراین هزینه کاشت مو با توجه به میزان کم پشت بودن مو، نوع روش کاشت، میزان مهارت پزشک و … متفاوت خواهد بود.

      عوامل موثر تعیین هزینه کاشت مو در سعادت آباد

      به طور کلی قیمت و هزینه کاشت مو میزان معین و مشخصی ندارد. بنابراین می توان گفت که عوامل مختلفی در تعیین هزینه کاشت مو در سعادت آباد تاثیر دارد و این عوامل به شرح زیر است:

      1. میزان ریزش موی فرد
      2. در دسترس بودن موهای ناحیه دهنده (بانک مو)
      3. ویژگی های بافت مو
      4. شدت ریزش موهای فرد
      5. میزان تجربه و سابقه کار پزشک متخصص کاشت مو
      6. کیفیت کلینیک زیبایی در سعادت آباد 
      7. موقعیت جغرافیایی محل کلینیک پوست و مو

      نحوه انجام کاشت مو در سعادت آباد و کلینیک ایران

      همان طور که در پاراگراف های بالاتر ذکر شد، ریزش مو دلایل مختلفی دارد. به همین دلیل برای کاشت ابتدا باید توسط پزشک متخصص پوست و مو و زیبایی به طور دقیق معاینه شوید تا بهترین روش کاشت مو به شما پیشنهاد شود.

      بر همین اساس می توان گفت که روش های کاشت مو برای هر پزشک با توجه به دلیل ریزش مو متفاوت خواهد بود. به طور کلی نحوه کاشت مو در کلینیک ایران با روش های مختلف زیر انجام می شود:

      کاشت مو به روش FUT

      این روش به عنوان یکی از روش های قدیمی و متداول محسوب می شود که هنوز هم در برخی کلینیک های کاشت مو انجام می شود. در کاشت مو به روش FUT یک تکه از پوست و مو را به عرض حدود دو سانتی ‌متر و طول بیست‌ و پنج سانتی‌ متر از پشت سر بیمار جدا می شود.

      سپس محلی که پوست ‌آن برداشته شده را با کمی کشش به هم رسانده و بخیه می ‌کند. این روش معمولا برای افراد بالای ۲۵ سال توصیه می شود.

      کاشت مو به روش FIT

      در کاشت مو با روش FIT تارهای مو تک‌ تک از بانک مو جدا شده و به ناحیه ای که دارای ریزش مو شدید است، پیوند زده می ‌شود. در این روش با استفاده از یک ابزار به نام پانچ فولیکول های مو از قسمت جمجمه سر به صورت تک تک جدا می شود.

      یکی از مزیت های این روش در مقایسه با روش قبلی این است که تعداد گرافت ‌های کاشته شده در آن، بیش تر و در نتیجه کاشت بهتر است. اما در مقایسه با روش قبل نیاز به گذارندن دوران نقاهت بیشتری دارد. به همین دلیل ممکن است نیاز به انجام چندین روش کاشت باشد.

      کاشت مو به روش BHT

      یکی از بهترین روش های کاشت مو، روش BHT است. این روش در مقایسه با روش های قبلی عوارض بسیار کم تری دارد. در کاشت مو به روش BHT می توان از قسمت های مختلف بدن یا سر و با توجه به تراکم طاسی موها، اقدام به برداشت مو کرد.

      در این روش، هر فولیکول به صورت جدا گانه از ناحیه دهنده در بدن با دستگاه برداشته می‌ شود. سپس در ناحیه مورد نظر پیوند داده می شود. یکی از ویژگی های این روش این است که چندین روز قبل از کاشت پزشک توصیه می کند که محل فولیکول دهنده را به طور کامل بتراشد.
      بهترین کلینیک کاشت مو در سعادت آباد

      نکات مهم قبل از کاشت مو در سعادت آباد

      علاوه بر روش های ذکر شده در بالا، روش های دیگری هم برای کاشت مو وجود دارد که توسط پزشک پیشنهاد می شود. بنابراین پزشک برای انتخاب و پیشنهاد روش کاشت مناسب، یک روش مناسب را توصیه می کند.

      اما به طور کلی برای هر کدام از روش های کاشت مو در سعادت آباد لازم است که فرد بیمار به طور کامل نکات مهم قبل از کاشت مو را رعایت کند. مهم ترین نکات قبل از کاشت مو می توان موارد زیر را نام برد:

      • بیمار باید هر گونه دارویی که مصرف می کند را به پزشک اطلاع دهد.
      • حداقل ۲ هفته قبل از کاشت مو، مصرف داروهایی که باعث خونریزی می شود از جمله آسپرین، وارفارین، و … را قطع کرد.
      • مصرف داروهای مکمل مانند ویتامین E، را یک هفته قبل از کاشت مو قطع کنید.
      • در صورتی که هر گونه بیماری زمینه ای یا ژنتیکی دارید، به پزشک اطلاع دهید.
      • قبل از کاشت مو، به طور کامل آزمایش هایی که توسط پزشک توصیه می شود را انجام دهید تا در مورد بیماری های عفونی و ویروسی اطلاع داشته باشید.

      کاشت مو چیست؟

      کاشت مو به عنوان یکی از بهترین روش های موثر در رشد مجدد موها و افزایش تراکم آن ها محسوب می شود. روش کاشت بدین صورت است که از قسمت های پس سر یا خط ریش برداشته می شود.

      سپس طبق تجویز پزشک یا تکنسین کاشت اقدام به جدا سازی کردن فولیکول های مو می کنند. پس از آن در قسمت های مختلف سر که خالی شده، این فولیکول ها پیوند زده می شود.
      کاشت مو در سعادت آباد

      فواید و مزایای کاشت مو چیست؟

      کاشت مو در سعادت آباد و کلینیک های زیبایی جز یکی از بهترین روش های موثر برای داشتن موهایی پر پشت و زیبا با دوام و ماندگاری بالا محسوب می شود. این روش به دلیل مزایای ویژه و منحصر به فردی که دارد، طرفداران زیادی دارد. در ادامه نیز به بررسی کامل تر مزایای کاشت مو می پردازیم.

      امروزه روش های مختلفی برای کاشت مو با توجه به الگوی ریزش مو وجود دارد. بنابراین ابتدا لازم است که توسط پزشک متخصص پوست و مو ویزیت شوید تا دلیل ریزش مو مشخص شده و سپس بر اساس آن بهترین روش پیشنهاد شود. به طور کلی از جمله بهترین فواید و مزایای کاشت مو در سعادت آباد می توان موارد زیر را نام برد:

      1. مهم ترین مزیت کاشت مو این است که بهترین روش برای ترمیم موهای از دست رفته محسوب می شود.
      2. باعث بازگشت زیبایی به صورت مجدد به چهره فرد می شود.
      3. در مقایسه با روش های دیگر، ظاهری طبیعی و زیبا و با مدت زمان ماندگاری طولانی و مادام العمر دارد.
      4. برای شروع رشد مجدد موها، نیازی به مراجعه مجدد و مداوم به پزشک نیست.
      5. موهایی که با تکنیک های مختلف در کلینیک پوست و مو ایران کاشته می شود، مانند موهای طبیعی رشد می کند. بنابراین پس از رشد کردن به صورت طبیعی می توان موهای خود را با مدل های مختلف کوتاه کرد.
      6. هیچ گونه محدودیت سنی و جنسی ندارد.
      7. امکان پوشاندن و مخفی کردن آثار سوختگی، جای زخم، بخیه و جراحت های مختلف که روی سر ایجاد شده، به راحتی وجود دارد.
      8. تاثیر بسیار زیادی در افزایش اعتماد به نفس فرد دارد.
      9. پس از کاشت مو و در سالیان متوالی نیاز به انجام مراقبت های خاص و سختی نیست. بلکه به راحتی می توانید موهای خود را رنگ کنید، و با مدل مورد نظرتان کوتاه کنید.
      10. مدت زمان بهبودی پس از جراحی و پیوند مو کوتاه و آسان است. به صورتی که پس از گذشت ۳ الی ۴ روز می توانید به فعالیت های عادی و روزمره خود ادامه دهید.
      11. عوارض جانبی بسیار کمی دارد. حتی در صورت بروز عارضه های مختلف روش درمان و برطرف کردن این عوارض بسیار آسان است. بدین صورت که پزشک معمولا لوسیون یا پمادهای مناسب برای درمان عارضه های پوستی و پوست پوست شدن یا زخم کردن محل کاشت وجود دارد که توسط پزشک تجویز می شود.
      12. موی کاشته شده توسط متخصص پزشک پوست و مو، ضخیم تر، پر تر، و زخمت تر است. بنابراین کیفیت بسیار بالاتری دارد.

      هزینه کاشت مو در سعادت آباد

      دلایل ریزش مو

      یکی از مشکلات شایعی که امروزه بین جوانان در سنین مختلف و به ویژه از سن ۲۰ سالگی به بعد بین زنان و مردان رخ می دهد، ریزش مو است. به طور کلی ریزش مو دلایل مختلفی دارد که در برخی شرایط می توان آن را درمان کرد. به همین دلیل طبق بررسی های انجام شده، ریزش مو دلایل مختلفی دارد که به شرح زیر است:

      • افزایش سن
      • تغذیه نامناسب
      • عوامل ارثی و ژنتیکی
      • کمبود ویتامین و زینک در بدن
      • مبتلا شدن به بیماری های مختلف نظیر کرونا، تیروئید و …
      • استفاده از داروهای شیمیایی
      • و …

      سوالات متداول کاشت مو در سعادت آباد

      در یک جلسه می توان چند تار مو کاشت؟

      تعداد تار مو در هر جلسه  بستگی به میزان تراکم بانک موی شما دارد. به طور کلی روش‌هایی مثل FIT وFUT در سه جلسه پشت سر هم ، بیش تر از شش تا هفت هزار تار مو نمی ‌توان کاشت.

      مهم ترین عامل در افزایش درصد موفقیت کاشت مو در سعادت آباد چیست؟

      در میزان موفقیت کاشت مو عوامل مختلفی مانند مراقبت های بعد از کاشت، میزان مهارت پزشک، نوع روش کاشت، و کلینیک است.

      میانگین امتیازات ۵ از ۵
      از مجموع ۴ رای

      تیم نویسندگی کلینیک ایرانمشاهده نوشته ها

      Avatar for تیم نویسندگی کلینیک ایران

      این مقاله به کوشش مدیریت و اعضای تیم کلینیک ایران تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش اعضا، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.

      بدون دیدگاه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *