هایفو بهتر است یا لیفت با نخ؟

  • همه ما شاهد استفاده از روش های مختلف جوانسازی و برای بهبود و از بین رفتن چین و چروک ها هستیم. به همین دلیل در برخی موارد مراجعین برای انتخاب روش مناسب جوانسازی دچار تردید می شوند.

    هایفو یا لیفت با نخ؟ کدام بهتر است؟

    از جمله بهترین روش های جوانسازی پوست و لیفت صورت و همچنین از بین بردن چین و چروک های صورت، هایفو صورت و لیفت با نخ است. حال به نظر شما هایفو بهتر است یا لیفت با نخ؟ هر کدام از روش ها مزایا و معایب و ویژگی های مختلفی دارند.

    به همین دلیل انتخاب روش مناسب برای درمان چین و چروک ها بر اساس میزان چین و چروک ها و سن بیمار باید بر اساس نظر پزشک معالج انجام شود. به همین منظور در این مطلب از کلینیک ایران نیز به بررسی کامل و پاسخ به هایفو بهتر است یا لیفت با نخ؟ می پردازیم.

    هایفوتراپی چیست؟

    همان طور که می دانید با افزایش سن شاهد افزایش چین و چروک ها در نواحی مختلف صورت و گردن خود هستیم. بدیهی است که با افزایش سن میزان تولید کلاژن و الاستین کاهش یافته و متوقف می شود. به همین دلیل روش های کلینیکی را می توان به عنوان سریع ترین روش های موثر انتخاب کرد که یکی از بهترین آن ها خدمات هایفو است. هایفوتراپی جز بهترین روش ها برای جوانسازی محسوب می شود.

    در این روش با استفاده از دستگاه های مخصوص، امواج فرا صوت به صورت تابیده شده و باعث از بین رفتن چین و چروک های ریز و نسبتا عمیق در سطح پوست صورت و گردن می شود.

    ادامه مطلب
    مهم ترین عوارض هایفوتراپی صورت + راههای پیشگیری و درمان

    کاربرد و مزایای هایفوتراپی چیست؟

    کاربرد و مزایای هایفوتراپی چیست؟

    به طور کلی هایفوتراپی جز روش های غیر تهاجمی برای جوانسازی و رفع چین و چروک های صورت محسوب می شود. چون بدون انجام جراحی و تجربه کردن عوارض هایفوتراپی صورت، شاهد لیفت شدن صورت خود خواهید بود.

    علاوه بر این، این روش درد بسیار کمی داشته و دوران نقاهت کوتاهی دارد. یکی دیگر از مهم ترین مزایای هایفوتراپی این است که ۹۴ درصد از افرادی که این روش را برای جوانسازی انتخاب کرده اند، شاهد بهبودی کامل و از بین رفتن چین و چروک های صورت خود خواهند بود. همچنین هایفوتراپی مزایای مختلف دیگری نیز دارد که به شرح زیر است:

    • عدم خونریزی حین انجام هایفوتراپی
    • رفع افتادگی پلک برای افراد میانسال
    • لیفت صورت پس از یک جلسه هایفوتراپی
    • سفت شدن پوست گردن
    • اصلاح و برطرف شدن خط لبخند
    • هزینه مقرون به صرفه و مناسب
    • رفع و از بین رفتن چین و چروک های ریز و عمیق در نواحی مختلف صورت

    هایفوتراپی صورت برای چه افرادی مناسب است؟

    همان طور که در قسمت های بالاتر نیز به صورت مفصل ذکر شد، در خدمات هایفو روند درمان با استفاده از امواج فراصوت انجام می شود و یک روش غیر تهاجمی است. به همین دلیل می توان گفت این روش برای افراد جوان زیر ۴۰ سال که صرفا به دلیل افزایش سن یا استرس های روزانه چین و چروک های سطحی در صورتشان ایجاد شده، پیشنهاد می شود و مناسب تر است.

    چرا که با انجام هایفوتراپی این افراد شاهد بهبود و تحریک کلاژن سازی در پوست خود خواهند بود. همچنین روند پیری به تعویق خواهد افتاد.

    لیفت صورت با نخ چیست؟

    همان طور که در پاراگراف های بالاتر نیز ذکر شد، یکی دیگر از بهترین روش های جوانسازی صورت، لیفت صورت با نخ است. این روش در مقایسه با هایفوتراپی یک روش نسبتا تهاجمی محسوب می شود. در این روش جوانسازی پوست با نخ کلاژن ساز با اندازه ۲ سانتیمتر توسط پزشک مجرب و متخصص پوست و زیبایی به نواحی مختلف صورت زده می شود.

    ادامه مطلب
    هایفو در سعادت آباد

    هدف اصلی برای لیفت صورت با نخ، این است که باعث بهبود و تحریک کلاژن سازی در پوست خواهد شد. همچنین مشاهده می کنید که روند پیری پوست به تعویق خواهد افتاد.

    ماندگاری هایفو بیشتر است یا لیفت با نخ؟

    میزان ماندگاری هایفوتراپی بیشتر است یا لیفت با نخ؟

    به طور کلی روش های درمانی تهاجمی نتیجه سریع تر و بلند مدت تری در مقایسه با روش های غیر تهاجمی دارند. با این وجود برخی افراد به دنبال روش هایی می روند که غیر تهاجمی بوده و دوران نقاهت کوتاه تری دارد. این موضوع در مورد انتخاب روش هایفوتراپی یا لیفت با نخ نیز صدق می کند.

    به همین دلیل می توان گفت که انجام هایفوتراپی پوست بیشتر برای افرادی توصیه می شود که شاهد علائم خفیف پیری از جمله چین و چروک های سطحی و کم عمق در پوست خود هستند. چون علاوه بر این که نتیجه و ماندگاری کم تری برای افراد مسن تر خواهد داشت، ممکن است به طور کامل باعث برطرف شدن افتادگی و شل شدن پوست برای افراد مسن نشود.

    از طرفی می توان گفت که نتایج لیفت نخ با صورت با وجود این که به مدت زمانی برای تثبیت شدن نیاز دارد، اما نتایج آن ماندگارتر است. بنابراین لیفت صورت با نخ به افرادی پیشنهاد می شود که سطح چین و چروک های آن ها عمیق تر و بیشتر بوده و سن بالاتری دارند.

    مقایسه درد هایفوتراپی و لیفت صورت با نخ

    یکی دیگر از مهم ترین فاکتورهایی که زمان بررسی و انتخاب هایفو یا لیفت با نخ مطرح میشود، در مورد میزان درد آن است. همان طور که پاراگراف های بالاتر نیز ذکر شد، در هایفو در سعادت آباد امواج فراصوت یا اولتراسوند لایه های زیرین پوست را هدف قرار می دهند.

    ادامه مطلب
    5 روش خانگی از بین بردن جوش بازو ❤️ دلایل + پیشگیری

    سپس باعث می شود که پوست سریعا گرم شده و باعث بهبود و شروع فرایند بازسازی پوست و تحریک کلاژن سازی در آن می شود. با این وجود این روش درمانی به هیچ وجه دردناک نیست و دوران نقاهت بسیار کوتاهی دارد.

    در صورتی که برای انجام لیفت صورت با نخ ممکن است درد بیشتری را احساس کنید. چون نخ کلاژن ساز به لایه های زیرین پوست با استفاده از یک سوزن باریک وارد می شود. به همین دلیل هم دوران نقاهت بیشتری خواهد داشت و هم پس از هایفوتراپی شاهد عوارضی مانند تورم، کبودی و قرمزی روی پوست خود خواهید بود.

    سوالات متداول هایفو بهتر است یا لیفت با نخ؟

    ۱- هایفوتراپی برای چه رده سنی مناسب تر است؟

    هایفو برای افرادی با رده سنی ۳۰ تا ۴۰ سال مناسب است. چون چین و چروک های آن ها عمیق و شدید نیست.

    ۲- برای جوانسازی پوست صورت هایفو بهتر است یا لیفت با نخ؟

    بر اساس موارد ذکر شده در بالا، هایفو تهاجمی نیست و دوران نقاهت کم تری دارد. اما نتایج آن در مدت زمان کم تری قابل مشاهده است. اما لیفت با نخ با وجود کمی دردناک بودن، نتایج ماندگارتر و طولانی تری دارد.

    ۳- دوران نقاهت پس از انجام هایفو بیشتر است یا لیفت صورت با نخ؟

    چون هایفو یک روش جوانسازی غیر تهاجمی است، دوران نقاهت کوتاه تری در مقایسه با لیفت صورت با نخ دارد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    پشتیبان سایتمشاهده نوشته ها

    Avatar for پشتیبان سایت

    این مقاله به کوشش مدیریت و اعضای تیم کلینیک ایران تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش اعضا، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *