میکرودرم در شهرک غرب

  • میل به زیبایی و جستجو برای روش‌های جوانسازی صورت، احتمالا از ابتدای پیدایش انسان‌ها وجود داشته است. این میل به زیبایی بیشتر در خانم‌ها وجود دارد و به دنبال روش‌هایی برای زیباتر کردن پوست خود هستند. در این مقاله قصد داریم تا در خصوص یکی از بهترین و کم عارضه‌ترین روش های جوانسازی و لایه برداری پوست صحبت کنیم.

    صفر تا صد میکرودرم در شهرک غرب

    این روش کاملا غیر شیمیایی و غیر تهاجمی بوده که پس از مدت زمان کوتاهی، نتایج شگفت انگیزی را بر روی پوست خود احساس می‌کنید. نام این روش میکرودرم است که با روش‌های مختلفی بر روی پوست انجام می‌شود. در ادامه مقاله در خصوص جوانب مختلف این روش بیشتر صحبت می‌کنیم.

    بهترین کلینیک میکرودرم در شهرک غرب

    اگر شما هم برای انجام کارهای زیبایی و تزریقات پوستی خود به دنبال یک کلینیک خوب و معتبر در شهرک غرب هستید، ابتدا باید ویژگی‌های یک کلینیک معتبر را بدانید. از آنجایی که کارهای زیبایی بسیار حساس بوده و در صورت هر خطایی عوارض خطرناکی را به دنبال دارد، توصیه می‌کنیم که کارهای زیبایی خود را در هر کلینیکی زیبایی انجام ندهید. در ادامه مهم‌ترین ویژگی یک کلینیک میکرودرم در شهرک غرب را بررسی می‌کنیم.

    بهترین کلینیک میکرودرم در شهرک غرب

    داشتن مجوز رسمی سلامت از وزارت بهداشت و درمان

    پزشکانی که قصد دارند کلینیک میکرودرم در شهرک غرب را تاسیس کنند، ابتدا لازم است که مجوز رسمی را از وزارت بهداشت دریافت کنند. اگر کلینیکی مجوز رسمی نداشته باشد، کار غیرقانونی انجام می‌دهد و پلمپ خواهد شد. مجوز رسمی شامل بهداشت محیط کلینیک، استفاده از دستگاه‌های استاندارد، حضور متخصص مجرب در کلینیک و … است. این مجوز باید در معرض عموم قرار گیرد. بنابراین اگر وارد کلینیکی شدید، در صورت عدم مشاهده مجوز، به آن مرکز اعتماد نکنید.

    حضور پزشک متخصص در زمان میکرودرم

    بهتر است کل فرآیند میکرودرم توسط پزشک متخصص انجام شود. ممکن است برای انجام کارهای زیبایی اپراتور هم در کلینیک حضور داشته باشد. اما در یک کلینیک زیبایی در تهران معتبر حضور پزشک هم در مرکز ضروری است و باید کار اپراتور را نظارت کند. پزشکی که در مرکز حضور پیدا می‌کند باید متخصص پوست و مو باشد تا در صورت وجود مشکل، اطلاعات کافی داشته باشد.

    رعایت بهداشت در محیط کلینیک

    یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که بهترین کلینیک میکرودرم شهرک غرب باید داشته باشد، نظافت و بهداشت فردی و محیط است. محیط کلینیک زیبایی در سعادت آباد باید تمیز و مرتب باشد. در مرکز باید از روتختی‌های تمیز و یکبار مصرف، ماسک و دستکش، سری‌های ضدعفونی برای دستگاه و لباس تمیز و … استفاده شود.

    مشاوره قبل از تزریق و بررسی مشکلات مراجعین

    در اولین حضور شما به کلینیک برای انجام کارهای زیبایی، لازم است که پزشک، پوست شما را بررسی کند و بهترین شیوه درمان را انتخاب کند. معمولا برای پوست‌هایی که مشکلات سطحی یا رو به حاد دارند، روش میکرودرم انتخاب می‌شود. برای انجام میکرودرم شهرک غرب در بهترین کلینیک‌های این منطقه، از جمله کلینیک ایران، جلساتی برگزار می‌شوند تا سوالات و مشکلات خود را با پزشک در میان بگذارید. در این جلسه باید بیماری یا داروهایی که مصرف می‌کنید را به پزشک اطلاع دهید.

    هزینه میکرودرم در شهرک غرب

    میکرودرم هم در شاخه عمل‌های زیبایی قرار می‌گیرد. اما توجه داشته باشید که بیمه هیچ مسئولیتی را برای این عمل قبول نمی‌کند و تمامی هزینه‌ها را باید خودتان پرداخت کنید. بهتر است قبل از انجام میکرودرم در شهرک غرب در خصوص هزینه با پزشک مورد نظر صحبت کنید تا پزشک با بررسی‌های انجام شده بر روی پوست شما، هزینه تقریبی را برای شما مشخص کند. به طور کلی هزینه میکرودرم شهرک غرب با توجه به عوامل زیر تعیین می‌شود:

    • نوع مرکز و کلینیک مورد نظر
    • پزشک انتخاب شده
    • میزان مشکلات ‌پوستی و آسیب آن
    • تعداد جلسات مورد نیاز برای ترمیم پوست با میکرودرم

    مزایای میکرودرم شهرک غرب

    اصولا میکرودرم برای از بین بردن چین و چروک و جوانسازی پوست استفاده می‌شود. اما این همه ماجرا نیست! این روش درمانی مزایای دیگری هم دارد که برخی از مهم‌ترین مزایای انجام میکرودرم به شرح زیر است:

    • برای انجام میکرودرم برخلاف لیزر هیچ محدودیت فصلی وجود ندارد و در همه فصل‌ها قابل انجام است.
    • افراد بلافاصله پس از انجام میکرودرم می‌توانند فعالیت روزانه خود را ادامه دهند و حتی به محل کار خود بروند. بنابراین مراقبت‌های این روش درمانی کمتر از سایر روش‌ها است.
    • میکرودرم برای تمامی پوست‌ها انجام می‌شود و رنگ پوست هیچ دخالتی در انجام این کار ندارد.
    • برخلاف روش‌های لیزری که قرمزی و التهاب بر روی پوست زیاد بوده و ممکن است برای افراد غیرقابل تحمل باشد. انجام میکرودرم با التهاب کمتری همراه است و سوزش بعد از آن را می‌توانید تحمل کنید.
    • روش میکرودرم را می‌توان با سایر روش‌های درمانی و زیبایی پوست به صورت ترکیبی انجام داد.
    • این روش جوان سازی پوست، موجب افزایش جذب دارو به پوست شده و تاثیر دارو‌ها را چندین برابر می‌کند. علاوه بر جوانسازی، این روش تمامی لک‌های پوستی را از بین می‌برد و با روش درمان از طریق دارو، جوانسازی را هم تسریع می‌بخشد.

    هزینه میکرودرم در شهرک غرب

    عوارض میکرودرم

    اگر بخواهیم در خصوص فعالیت‌های زیبایی صحبت کنیم که هیچ عوارضی نداشته باشد، شرط آن این است که خدمات توسط افراد متخصص و کاربلد انجام شود. انجام هر نوع تزریق و کارهای زیبایی اگر توسط تکنیسین‌های بی‌تجربه انجام شود، قطعا عوارض و معایب بسیار زیادی را به دنبال خواهد داشت. بنابراین برای انجام میکرودرم شهرک غرب باید به بهترین کلینیک این منطقه مراجعه کنید.

    توجه داشته باشید که دستگاه میکرودرم در شهرک غرب تمامی مجوزهای لازم را از سازمان بهداشت و درمان کسب کرده و هیچ عوارض جانبی ندارد. اما با این حال هر عمل زیبایی ممکن است کمی عوارض هم داشته باشد. یکی از عوارض شایع که اصلا هم خطرناک نیست، قرمزی پوست و جوش زدن پس از میکرودرم در سعادت آباد است. با مراقبت‌های بهتر از پوست پس از انجام عمل زیبایی، می‌توانید این عوارض را به صفر برسانید.

    مراقبت‌های بعد از میکرودرم شهرک غرب

    بعد از انجام میکرودرم ممکن است پوست کمی دچار قرمزی یا سوزش شود که متخصص با تجویز کرم‌، این التهابات را کمتر می‌کند. اگر میکرودرم عمیق انجام داده باشید، اصلا در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید و حتما از ضدآفتاب‌های قوی و کرم‌های مخصوص پزشک استفاده کنید.

    توجه کنید که اگر تا ۳۰ دقیقه پس از انجام میکرودرم التهاب و قرمزی پوست شما از بین نرفت، حتما از کرم‌های ضدالتهاب همچون زینک اکساید استفاده کنید. تا چندین روز پس از انجام میکرودرم از ماسک‌های ویتامینه و تقویت کننده استفاده کنید تا پوست شما سریع‌تر ترمیم شود.

    پس از انجام میکرودرم هم اثر پذیری مواد بر روی پوست شما چندین برابر می‌شود و تقویت‌ کننده‌ها و ویتامینه‌ها، تاثیر چندین برابر دارند.

    اگر از کرم‌ها یا داروهای حاوی رتینول استفاده می‌کنید، حتما چندین روز قبل و بعد از انجام میکرودرم، مصرف آن را قطع کنید. سطح پوست خود را مرطوب نگه دارید و آبرسان کافی به پوست برسانید. حتما برای ادامه دادن یا قطع مصرف کرم‌ها و داروهایی که قبلا مصرف می‌کردید، با پزشک معالج در کلینیک میکرودرم در شهرک غرب مشورت کنید.

    میکرودرم برای چه کسانی مناسب است؟

    میکرودرم روشی کاملا بی‌خطر است که هیچ محدودیتی برای استفاده از این روش درمانی وجود ندارد. همه افراد با پوست‌های خشک، حساس، چرب و مختلط می‌توانند از این روش استفاده کنند. افرادی که مشکلات زیر را دارند، در اولویت استفاده از میکرودرم هستند.

    • افرادی که چین و چروک و خطوط ظریف بر روی صورت دارند.
    • افرادی که روی صورتشان لکه‌های قهوه‌ای ناشی از هایپریگمانتاسیون به وجود آمده است.
    • افرادی که پوست خشک و دهیدراته دارند که پوستشان در حال کدر شدن است.
    • افرادی که ملاسما و آکنه و اسکار بر روی صورتشان دارند.
    • افرادی که در هنگام سولار یا آفتاب گرفتن، پوستشان دچار آسیب شده است.

    مراقبت‌های بعد از میکرودرم

    میکرودرم برای چه کسانی مناسب نیست؟

    میکرودرم بدون هیچ نوع اشعه‌ای موجب لایه برداری یا جوانسازی پوست می‌شود. از این رو خطر یا عارضه زیادی ندارد. اما همه افراد هم نمی‌توانند از این شیوه درمانی استفاده کنند. در جلسه مشاوره میکرودرم باید تمامی موانع بررسی شوند؛ اما به طور کلی افرادی که مشکلات زیر را دارند، بهتر است از روش میکرودرم استفاده نکنند.

    • افرادی که زخم‌های عمیق دارند

    از آنجایی که در روش میکرودرم لایه برداری انجام می‌شود، ممکن است زخم‌هایی که عمیق باشد، آسیب بیشتری ببیند.

    • افرادی که ضایعات پوستی بر روی صورت خود دارند

    ممکن است یک سری ضایعات پوستی ناشناخته بر روی صورت شما وجود داشته باشد، که پزشک ابتدا باید این ضایعات را بررسی کند. در صورت درمان این ضایعات، استفاده از میکرودرم مجاز است.

    • افرادی که روی صورت خود زگیل یا تبخال دارند

    تبخال یک بیماری ویروسی و مسری است که امکان انتقال آن به افراد دیگر وجود دارد. بهتر است در زمان تبخال هیچ عمل زیبایی و فعالیت پوستی انجام ندهید. زمانی که تبخال شما بهبودی کامل پیدا کرد، در این صورت می‌توانید از میکرودرم استفاده کنید.

    • افرادی که مشکل اختلال سیستم عصبی دارند

    افرادی که بیماری اختلال سیستم عصبی دارند، در صورت انجام برخی کارهای زیبایی همچون میکرودرم، زخم‌های عمیقی روی پوستشان ایجاد می‌شود که این زخم‌ها طولانی مدت هستند. بنابراین توصیه می‌شود که از انجام میکرودرم خودداری کنید.

    • افرادی که بیماری دیابت دارند

    دیابت هم جزو بیماری‌هایی است که اگر حتی زخم کوچکی بر بدن ایجاد شود، ماه‌ها طول می‌کشد تا زخم بهبود پیدا کند. بنابراین با انجام میکرودرم که نوعی لایه برداری پوست هم بوده، ممکن است ترمیم پوست مدت زیادی طول بکشد و بهتر است این عزیزان از انجام میکرودرم صرفه نظر کنند.

    • خانم‌هایی که باردار یا شیرده هستند

    تقریبا هیچ نوع عمل زیبایی و کارهای پوستی برای خانم‌های باردار و شیرده مناسب نیست. زیرا ممکن است مواد شیمیایی وارد جنین شود و سلامت کودک به خطر بیفتد.

    سخن پایانی

    یکی از کارهای زیبایی که موجب جوانسازی و از بین بردن لک‌های صورت می‌شود، استفاده از میکرودرم است. این روش برای انواع پوست‌ها مناسب بوده و همه افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. بهتر است که این کار در کلینیک‌های معتبر و تحت نظر پزشکان متخصص انجام شود.

    تمامی نکات و مواردی که لازم است برای انجام میکرودرم در شهرک غرب بدانید، در این مقاله آورده شده و بدون هیچ نگرانی می‌توانید این عمل زیبایی را انجام دهید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    پشتیبان سایتمشاهده نوشته ها

    Avatar for پشتیبان سایت

    این مقاله به کوشش مدیریت و اعضای تیم کلینیک ایران تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش اعضا، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *