میکرودرم در سعادت آباد

  • همه خانم ها و آقایان به دنبال روش هایی برای جوانسازی پوست و درمان کردن مشکلات پوستی خود هستند. از طرفی خوشبختانه امروزه رشد و پیشرفت در صنعت پزشکی و زیبایی باعث شده که بتوانید به بهترین نحو بهترین روش مناسب و موثر را انتخاب کنید.

    مرکز منتخب میکرودرم در سعادت آباد

    یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست، میکرودرم صورت است. میکرودرم در سعادت آباد به عنوان یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست است که به رفع چین و چروک و کک و مک ها کمک می کند. در صورتی که شما نیز به زیبایی و جوانسازی پوست خود اهمیت می دهید، همراه ما باشید تا با مزایای میکرودرم در سعادت آباد و نحوه انجام آن آشنا شوید.

    بهترین کلینیک پوست برای میکرودرم در سعادت آباد

    میکرودرم صورت به عنوان یکی از بهترین روش های کم عارضه یا حتی بدون عارضه برای رفع مشکلات پوستی شناخته می شود که طرفداران زیادی دارد. اما نکته حائز اهمیت برای تاثیر گذاری بهتر و سریع تر انتخاب و مراجعه به کلینیک های زیبایی معتبر و با کیفیت در این زمینه است.

    کلینیک ایران با سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات جوانسازی پوست، خدمات میکرودرم در سعادت آباد را با کیفیت ویژه و منحصر به فرد ارائه می کند.

    هزینه میکرودرم در سعادت آباد

    متداول ترین سوالی که زمان انجام میکرودرم صورت در کلینیک زیبایی سعادت آباد مطرح می شود، در مورد هزینه جوانسازی پوست است. با توجه به تعداد جلسات لازم، نوع پوست هر فرد، شرایط و مشکلات پوستی و … هزینه میکرودرم در سعادت آباد برای هر فرد هر جلسه بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود.
    هزینه میکرودرم در سعادت آباد

    کاربرد میکرودرم در سعادت آباد چیست؟

    با افزایشن سن و از دست رفتن خاصیت الاستیته پوست و همچنین کاهش میزان کلاژن سازی، پوست دیگر شادابی و طراوت اولیه را ندارد. به همین دلیل ممکن است نشانه هایی از چین و چروک، لک یا تیرگی را در پوست خود مشاهده کنید.

    در چنین شرایطی یکی از بهترین روش های درمان مشکلات پوست، میکرودرم در سعادت آباد است. به طور کلی میکرودرم کاربردهای مختلفی دارد که به شرح زیر است:

    ۱- رفع کک و مک

    وجود لک های تیره در صورت باعث تیره تر و پیرتر نشان داده شدن پوست صورت و افزایش سن فرد می شود. به همین دلیل یکی از بهترین روش هایی که برای رفع و درمان کک و مک پیشنهاد می شود، میکرودرم آبریژن است. در صورتی که میکرودرم همزمان با مصرف داروهای رفع لک مصرف شود، تاثیر زیادی در از بین بردن کک و مک های صورت و حتی لک های حاملگی دارد.

    ۲- رفع چروک های سطحی پوست

    یکی از کاربردهای مهم میکرودرم در سعادت آباد، رفع چروک های سطحی پوست است. پس از چند بار جلسات مختلف میکرودرم، به طور کلی قوام پوست بهبود پیدا کرده و باعث شفاف تر و محکم تر شدن پوست صورت می شود.

    ۳- بستن و کاهش منافذ پوست

    یکی از مشکلات افرادی که پوست آن ها چرب یا دهیدراته است، وجود منافذ باز پوست است. در چنین شرایطی نیز انجام میکرودرم در سعادت آباد به عنوان یکی از بهترین روش ها برای بستن و کاهش منافذ پوست محسوب می شود. با انجام چند جلسه درمانی متعدد می توان به رفع این مشکل کمک زیادی کرد.

    ۴- رفع لک های پیری

    یکی از شایع ترین نشانه های افزایش سن، ایجاد لک های پوستی تیره ناشی از آسیب اشعه فرابنفش در قسمت های مختلف پوست صورت است. برای درمان و رفع لک های پیری نیز انجام میکرودرم در سعادت آباد بهترین انتخاب است.

    همچنین میتوان از لیزر برای از بین بردن لک صورت نیز بهره جست.

    ۵- رفع و درمان جای جوش

    افرادی که پوست چرب و مستعد جوش دارند، همواره با مشکل باقی ماندن جای جوش درگیر هستند. به همین دلیل یکی از بهترین روش های بدون عارضه که برای رفع جای جوش پیشنهاد می شود، میکرودرم صورت است.

    با میکرودرم در سعادت آباد جای جوش قرمز، قهوه ای یا حتی برجستگی های مختصر و جدید ناشی از جای جوش پس از چند جلسه به طور کامل برطرف می شود.

    کاربرد میکرودرم

    مزایای میکرودرم در سعادت آباد چیست؟

    امروزه روش های مختلفی برای جوانسازی صورت و رفع و درمان لک ها و چین و چروک های آن در کلینیک های مختلف وجود دارد. اما برخی از روش ها از جمله میکرودرم در مقایسه با روش های دیگر مزایای ویژه ای دارند که بهترین مزایای میکرودرم به شرح زیر است:

    • در مقایسه با سایر روش های جوانسازی صورت مقرون به صرفه تر است.
    • برای انواع پوست ها با جنس و شرایط مختلف بدون ایجاد عارضه و حساسیت انجام می شود.
    • انجام میکرودرم در سعادت آباد نیازی به بیهوشی یا حتی بی حسی ندارد.
    • باعث از بین رفتن و کاهش میزان چین و چروک ها می شود.
    • همه قسمت های پوست صاف و یکدست می شوند.
    • دوره نقاهت ندارد و بلافاصله می توانید به فعالیت های معمولی روزمره خود ادامه دهید.
    • روشی درمان بسیار سریع است که در عرض ۱۰ الی ۲۰ دقیقه نهایتا انجام می شود.
    • در مقایسه با روش های جوانسازی دیگر عوارض شدید و زیادی ندارد.
    • به هیچ عنوان باعث ایجاد حساسیت های شدید پس از استفاده به دلیل وجود مواد شیمیایی موجود در آن نمی شود.
    • باعث کاهش منافذ باز پوست می شود.

    معایب میکرودرم پوست در سعادت آباد چیست؟

    همان طور که می دانید میکرودرم یک روش برای جوانسازی پوست صورت است که مزایای زیادی به همراه دارد. اما در برخی موارد ممکن است باعث بروز عوارضی برای بیمار شده و معایبی هم به همراه داشته باشد. از مهم ترین معایب میکرودرم در سعادت آباد می توان موارد زیر را نام برد:

    • ممکن است تا چند روز یا چند هفته پوست ملتهب یا قرمز باشد.
    • در برخی موارد باعث بزرگ تر شدن منافذ می شود.
    • در برخی موارد نادر ممکن است تورم پوست تا ماه ها ادامه داشته باشد.
    • برای افرادی که پوست تیره دارند پیشنهاد نمی شود، چون ممکن است رنگ پوست تیره تر شود.
    • پوست جدید ممکن است تا مدتی حساس شده و رنگ صورتی داشته باشد.

    مراقبت های بعد از میکرودرم در سعادت آباد چیست؟

    یکی از مهم ترین عواملی که باعث افزایش رضایت مراجعین پس از انجام میکرودرم و افزایش مدت زمان ماندگاری آن لازم است که مراقبت هایی را در این زمینه انجام دهید. مهم ترین مراقبت های بعد از میکرودرم به شرح زیر است:

    • از پماد ضد التهاب استفاده کنید.
    • استفاده از ضد آفتاب را فراموش نکنید.
    • در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.
    • به پوست فشار وارد نکنید.
    • از کرم های مرطوب کننده و آبرسان متناسب با نوع پوست استفاده کنید.
    • سطح پوست را تمیز نگه دارید.
    • در صورت لزوم از کمپرس یخ استفاده کنید.

    مراقبت های بعد از میکرودرم

    میکرودرم پوست چیست؟

    میکرودرم آبریژن یک دستگاه برای رفع چین و چروک، رفع کک و مک، رفع جای جوش، و کاهش سوراخ ها و منافذ باز پوست است.

    در واقع در روش میکرودرم آبریژن پوست با استفاده از یک دستگاه مخصوص یک نوع کریستال ظریف از جنس اکسید آلومینیوم با فشار تنظیم شده ای با سطح پوست تماس برقرار شده و یک تراش بسیار سطحی روی سطح فوقانی پوست ایجاد می شود.

    همچنین همزمان یک مکش روی پوست ایجاد شده که باعث جمع شدن کریستال ها از سطح پوست می شود. با انجام این فرایند جریان خون در سطح پوست بهبود پیدا کرده و سلول های فیبروبلاست های پوست فعال شده و در نهایت پوست طراوت و شادابی خود را مجددا به دست می آورد.

    یکی از بهترین مزایای میکرودرم سعادت آباد این است که صرفا با چند فاصله زمانی کوتاه و بدون عارضه میتوان اقدام به درمان مشکلات پوستی کرد.


    سوالات متداول میکرودرم در سعادت آباد

    ۱- تعداد جلسات لازم برای انجام میکرودرم در سعادت آباد چقدر است؟

    با توجه به عمق مشکلات پوستی ذکر شده، سن بیمار، و نظر پزشک متخصص پوست تعداد جلسات لازم برای هر بیمار متفاوت خواهد بود.

    ۲- بهترین متخصص پوست در سعادت آباد برای انجام میکرودرم پوست کیست؟

    در کلینیک پوست و مو ایران بهترین متخصصین پوست و مو خدمات جوانسازی پوست از جمله میکرودرم را با کیفیت عالی و دستگاه های پیشرفته انجام می دهند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    تیم نویسندگی کلینیک ایرانمشاهده نوشته ها

    Avatar for تیم نویسندگی کلینیک ایران

    این مقاله به کوشش مدیریت و اعضای تیم کلینیک ایران تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش اعضا، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.

    ۱ دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *