لیفت صورت در سعادت آباد

  • پوست صورت و گردن با افزایش سن و همچنین سایر عوامل ژنتیکی و ارثی دیگر، دچار چین و چروک شده و افتاده می شود. دلیل اصلی افتادگی پوست صورت و گردن کاهش و توقف کلاژن سازی پوست و همچنین از دست دادن خاصیت الاستیته پوست است. به همین دلیل برای رفع شدن این مشکل روش های مختلفی پیشنهاد و انجام می شود.

    کلینیک تخصصی لیفت صورت در سعادت آباد

    یکی از پرطرفدارترین و البته موثرترین روش ها برای رفع و از بین بردن چین و چروک های صورت و گردن، لیفت است که در کلینیک های زیبایی انجام می شود.

    این روش در مقایسه با روش های جوانسازی پوست دیگر تهاجمی تر بوده و به همین دلیل لازم است که توسط پزشک متخصص پوست و در کلینیک زیبایی سعادت آباد انجام شود. در ادامه این مطلب به طور کامل با لیفت صورت در سعادت آباد آشنا خواهید شد.

    هزینه لیفت صورت در سعادت آباد چقدر است؟

    یکی از متداول ترین سوال افرادی که قصد لیفت صورت در سعادت آباد را دارند، در مورد هزینه آن است. به طور کلی همان طور که می دانید هر فردی دارای شرایط پوستی، سن، جنسیت، و موقعیت جغرافیایی مختص خود است. به همین دلیل ممکن است مشکلات پوستی و میزان چین و چروک های هر فرد متفاوت باشد.

    بنابراین هزینه جوانسازی پوست از فردی به فرد دیگر متفاوت است و مقدار مشخصی را نمی توان به همه افراد اعلام کرد. برای مطلع شدن از هزینه لیفت صورت در سعادت آباد می توانید به صورت حضوری توسط متخصصین کلینیک ایران معاینه و ویزیت شوید تا هزینه دقیق تر مشخص شود.

    هزینه لیفت صورت در سعادت آباد

    کاربرد لیفت صورت در سعادت آباد چیست؟

    لیفت صورت صرفا به برطرف کردن و از بین بردن چین و چروک های صورت محدود نمی شود. بلکه همان طور که می دانید و حتما مشاهده کرده اید، پوست صورت در نواحی مختلف آن به دلایل مختلف دچار افتادگی شده و زیبایی و طراوت اولیه را نخواهد داشت.

    در واقع ممکن است در نواحی مختلف مانند پلک ها، دور چشم ها، پیشانی و دور لب ها و … افتادگی هایی را مشاهده کنید که ظاهر خوشایندی ندارد. به همین دلیل می توان گفت که لیفت صورت در سعادت آباد به عنوان یکی از بهترین روش های جوانسازی (ریتیدکتومی) است که کاربردهای مختلفی از جمله موارد زیر را دارد:

    • از بین بردن خطوط عمیق پوست صورت
    • بهبود و از بین رفتن کل چین و چروک ها
    • رفع افتادگی قسمت میانی پوست
    • برطرف کردن خطوط عمیق زیر لب تا فک پایین
    • رفع خطوط عمیق زیر پلک
    • برطرف کردن و درمان چین و چروک ها و شلی عضلات و بافت های زیر چانه
    • درمان و از بین بردن خطوط عمیق طول بینی که به گوشه لب منتهی می شوند.
    • ترمیم بافت های چربی صورت که به صورت طبیعی از بین رفته است.
    • کاهش تونیسیتی پوست در قسمت تحتانی صورت

    کاربرد لیفت صورت

    مزایای لیفت صورت در سعادت آباد

    همان طور که می دانید یکی از مهم ترین نشانه های پیری و افزایش سن، شل شدن و افتادگی پوست است. روند شل و افتاده شدن صورت معمولا از ۳۰ سالگی به بعد به دلیل کاهش میزان کلاژن در پوست آغاز شده و به مرور پوست شل و افتاده می شود.

    در روش های معمولی که برای رفع چین و چروک انجام می شود، این افتادگی پوست به صورت موقت از بین می رود. در صورتی که در روش لیفت صورت در سعادت آباد، تا مدت زمان بسیار طولانی هیچ گونه چین و چروکی را در پوست مشاهده نخواهید کرد.

    علاوه بر این، یکی از بهترین مزایای لیفت صورت در سعادت آباد این است که نیاز به مراقبت های خاص و طولانی مدتی ندارد و بعد از چند روز می توانید به فعالیت های روزمره خود ادامه دهید. اما لازم است که برای بهبودی سریع تر مراقبت هایی را انجام دهید. همچنین نیازی به مراجعه مکرر به کلینیک زیبایی و ترمیم کردن نیز نیست.

    معایب لیفت صورت در سعادت آباد چیست؟

    با وجود این که لیفت صورت برای افراد بالای ۴۵ سال و به صلاح دید پزشک انجام می شود. همچنین همان طور که در پاراگراف های بالاتر هم ذکر شد، مزایای مختلفی دارد.

    اما در برخی موارد ممکن است به دلایل مختلف برای افراد با شرایط پوستی متفاوت، معایب و عوارضی هم به همراه داشته باشد که این معایب به شرح زیر است:

    • بروز عفونت
    • ایجاد سروما
    • مدت زمان طولانی برای بهبود زخم ها
    • عدم تقارن صورت
    • واکنش های منفی به بیهوشی در برخی بیماران

    مزایای لیفت صورت

    دوره نقاهت لیفت صورت در سعادت آباد چقدر است؟

    یکی از مهم ترین سوالاتی که زمان لیفت صورت بیماران مطرح می کنند، در مورد دوره نقاهت آن است. به طور کلی دوره نقاهت برای بیماران با شرایط و سنین مختلف متفاوت است و ممکن است برای برخی بیماران ۲ تا ۳ هفته هم طول بکشد.

    بلافاصله بعد از عمل ممکن است شاهد کبودی و تورم و درد باشید که پس از چند ساعت یا چند روز از بین می رود و نگران کننده نیست. دو روز پس از لیفت صورت در سعادت آباد نیز لازم است که به صورت حضوری توسط معاینه شوید تا بانداژ از روی صورت برداشته شده و سپس لوله های تخلیه هم از روی صورت برداشته شود.

    پس از آن مجددا بانداژ گذاشته می شود و پس از یک هفته نیز که زخم ها بهبود پیدا کرده، به طور کامل بانداژ برداشته می شود.

    مراقبت های پس از لیفت صورت در سعادت آباد چیست؟

    یکی از مهم ترین نکاتی که برای بهبودی سریع تر و همچنین جلوگیری از بروز عوارض لیفت صورت باید مد نظر داشته و انجام دهید، انجام مراقبت های پس از لیفت صورت در سعادت آباد است.

    به طور کلی در سه هفته اول باید به مراقبت ها و توصیه های پزشک گوش کنید تا با عوارض زیادی روبرو نشوید. از جمله مهم ترین مراقبت ها بعد از لیفت صورت در سعادت آباد می توان موارد زیر را نام برد:

    • زمان دوش گرفتن از مواد شوینده و لوازم مراقبتی مناسب و با احتیاط استفاده کنید.
    • به مدت ۳ هفته از آرایش کردن خودداری کنید.
    • تا سه هفته از انجام ورزش های شدید که باعث تعریق می شود خودداری کنید.
    • به مدت ۳ هفته در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.
    • تا ۶ هفته اول بعد از لیفت صورت، شینیون های سنگین، رنگ مو، و دکلره مو انجام ندهید.

    مراقبت های پس از لیفت صورت

    لیفت صورت چیست؟

    لیفت صورت به عنوان یکی از بهترین روش های جوانسازی صورت محسوب می شود که در آن با استفاده از روش های مختلف که شامل جراحی، لیفت با نخ، لیفت با روش هایفوتراپی و … پوست صورت کشیده شده و دیگر افتاده و شل نیست.

    برای انجام هر کدام از این روش ها ابتدا لازم است که توسط پزشک متخصص پوست معاینه شوید تا روش مناسب برای درمان و انجام لیفت صورت مشخص و انجام شود.


    سوالات متداول لیفت صورت در سعادت آباد

    ماندگاری لیفت صورت در سعادت آباد چقدر است؟

    مدت زمان ماندگاری لیفت صورت با توجه به سن فرد، شرایط پوست، شرایط ژنتیکی، و مراقبت های پس از آن برای هر فرد متفاوت و حدودا بین ۷ تا ۱۰ سال است.

    هزینه لیفت صورت در سعادت آباد چقدر است؟

    با توجه به این که میزان عمق چین و چروک ها و سن افراد برای انجام لیفت صورت متفاوت است، هزینه لیفت نیز متفاوت خواهد بود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    تیم نویسندگی کلینیک ایرانمشاهده نوشته ها

    Avatar for تیم نویسندگی کلینیک ایران

    این مقاله به کوشش مدیریت و اعضای تیم کلینیک ایران تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش اعضا، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *