کاشت ابرو در شهرک غرب

  • ابرو‌های نازک، ظریف یا کم پشتی دارید؟ بخشی از ابرو‌هایتان خالی شده یا به دلیل تاتو ظاهر نامناسبی پیدا کرده است؟ هیچ مشکلی نیست! نگران نباشید چون هنوز هم شانس این را دارید که ابرو‌های طبیعی خودتان را داشته باشید. کاشت ابرو با برداشت از بانک موی سر باعث ضخامت بیشتر ابرو‌های شما می‌شود.

    مرکز تخصصی کاشت ابرو در شهرک غرب

    این روش ترمیمی حتی جای زخم و شکستگی‌ها را پوشانده و نقش مهمی در زیبایی بیشتر شما دارد. از این رو فرقی ندارد که به چه دلیل ابرو‌هایتان کم پشت شده است. حتی اگر دلیل مادرزادی هم داشته باشد این مشکل به راحتی برطرف می‌شود.

       

      بهترین کلینیک کاشت ابرو در شهرک غرب

      برای جوانسازی و داشتن ظاهر زیبا نباید نقش ابرو‌ها را دست کم نگیرید. ابرو‌ها سن واقعی افراد را نشان داده و اگر ضخیم و پرپشت باشند، اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهند. کاشت ابرو یک روش ترمیمی موثر برای داشتن ابرو‌های طبیعی است که ظرافت و زیبایی خاصی به شما می‌بخشد.

      کلینیک ایران به عنوان یکی از بهترین مراکز کاشت ابرو در شهرک غرب، پزشکان ماهر و باتجربه‌ای دارد. شما می‌توانید توسط این مجموعه ویزیت شوید و در صورت نیاز با بهترین قیمت ابرو‌های خود را کاشت کنید.

      بهترین کلینیک کاشت ابرو در شهرک غرب

      هزینه کاشت ابرو در شهرک غرب

      برای کاشت ابرو در شهرک غرب باید بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران  و یک پزشک متخصص و حرفه‌ای را پیدا کنید. بدین ترتیب مو‌های از دست رفته ابرو‌ها را بازگردانده و زیبایی چهره خود را دو چندان می‌کنید. کاشت ابرو یک نوع جراحی برای پر پشت کردن ابرو‌ها است و حساسیت بالایی دارد. با توجه به تخصصی بودن تکنیک‌های این روش باید فرد ماهر و باتجربه‌ای برای انجام این عمل انتخاب شود.

      در کل هزینه کاشت ابرو در تهران متناسب با وضعیت فعلی ابرو‌ها، تراکم درخواستی، تخصص پزشک، روش کاشت و تعداد جلسات تغییر می‌کند. البته هزینه این عمل در مراکز مختلف متفاوت است و اطلاع از قیمت دقیق کاشت، با مراجعه به کلینیک مورد نظر مشخص می‌شود. در ادامه شما را با مهمترین عوامل موثر بر قیمت کاشت ابرو در شهرک غرب آشنا می‌کنیم.

      تعداد گرافت‌های مورد نیاز

      قبل از کاشت ابرو پزشک مشخص می‌کند که چه تعداد گرافت برای پیوند نیاز است. سپس متناسب با میزان طاسی ابرو، هزینه آن را محاسبه می‌کند. اگر ابروی شما در حوادثی مثل آتش سوزی کم پشت شده و فقط به افزایش تراکم احتیاج دارد، هزینه کاشت ابرو کمتر می‌شود.

      تخصص و تجربه پزشک

      یکی از مهمترین مواردی که بر موفقیت کاشت ابرو در شهرک غرب و هزینه‌های آن تاثیر‌گذار است، به مهارت پزشک معالج مربوط می‌شود. برای اینکه خواب ابرو به نحو دلخواه شما ایجاد شود، پزشک باید در کارش تجربه و تخصص کافی داشته باشد. به جای اینکه دنبال کلینیکی باشید که قیمت کاشت ابروی آن پایین‌تر است، میزان تجربه و تخصص پزشک مورد نظرتان را بررسی کنید. کاشت ابرو و زیبایی چهره چیزی نیست که بتواند دست هر کسی سپرده شود.

      روش کاشت ابرو

      کاشت ابرو هم مثل کاشت مو روش‌های مختلفی دارد و به شیوه FIT، SUT، FUT یا Micro FIT انجام می‌شود. روش Micro FIT به نسبت جدیدتر است و به دلیل استفاده از تجهیزات پیشرفته هزینه بالاتری دارد. تفاوت در شیوه کاشت ابرو به نتیجه مربوط نیست و بیشتر به نحوه برداشت گرافت‌های مو بستگی دارد.

      مزایای کاشت ابرو در شهرک غرب

      کاشت ابرو با ایجاد شکل طبیعی و منحصر به فرد، باعث بهبود کامل ابرو‌ها و زیبایی چهره می‌شود. در این روش با افزایش حجم ابرو‌ها و ضخامت آن‌ها، قسمت‌های خالی پوشش داده می‌شوند. این نتایج دائمی و طولانی مدت بوده و نقش مهمی در افزایش اعتماد به نفس شما دارند. البته کاشت ابرو در شهرک غرب مزایای دیگری هم دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

      مزایای کاشت ابرو در شهرک غرب

      • دوره بهبودی کوتاه

      پس از کاشت ابرو در شهرک غرب در مدت زمان کمی بهبود یافته و می‌توانید به زندگی روزمره خود ادامه دهید. فقط باید از استرس و اضطراب به دور باشید و به توصیه‌های پزشک معالج عمل کنید. کاشت ابرو یکی از روش‌های ترمیمی کم خطر است و عوارض خاصی ندارد. البته احتمال دارد در ناحیه کاشت، اندکی قرمزی یا التهاب دیده شود که پس از مدت کوتاهی از بین می‌رود.

      • عدم نیاز به کوتاهی مو‌های سر

      برای پیوند ابرو از روش‌های کاشت مو استفاده می‌شود. در بعضی روش‌ها نیازی نیست کل مو‌های سر تراشیده شوند. FUE یکی از روش‌های کاشت ابرو در شهرک غرب است که به کوتاه کردن موی سر احتیاج ندارد. اما به دلیل سخت بودن این روش و پیچیدگی آن، به تشخیص پزشک نیازمند است. معمولا FUE برای ابرو‌هایی استفاده می‌شود که در قسمت کوچکی دچار ریزش شده‌اند.

      • کاشت ابرو با بانک موی ضعیف

      یکی از شروط موفقیت کاشت ابرو در شهرک غرب، داشتن بانک موی قوی است که در قسمت پشت سر قرار دارد. بانک مو در برابر طاسی و ریزش مقاوم است و اگر ضعیف باشد نمی‌تواند برای پیوند استفاده شود. البته بدون توجه به وضعیت بانک مو هم کاشت ابرو امکان‌پذیر است.

      • ضخیم شدن ابرو‌ها

      کاشت ابرو در شهرک غرب با افزایش تراکم مو به ضخیم شدن ابرو‌ها کمک می‌کند. وقتی ابرو‌ها به شکل دلخواه شما در بیایند، چشم‌های شما را مشخص کرده و زیبایی‌های صورتتان را بهتر به نمایش می‌گذارند.

      • داشتن ظاهر زیبا

      پس از پیوند ابرو بدون اینکه نیاز باشد از محصولات گران قیمت استفاده کنید، خیلی زود حاضر شده و با ظاهری مناسب در میهمانی‌ها و مراسم‌ها شرکت می‌کنید.

      • اعتماد به نفس بیشتر

      درست است که با استفاده از مداد ابرو‌های شما پر می‌شوند اما این ابرو‌های واقعی هستند که اعتماد به نفس بیشتری به شما می‌دهند. اگر ابرو‌های شما شکل دلخواهتان را پیدا کرده و ضخیم و زاویه دار باشند، اعتماد به نفس بیشتری پیدا می‌کنید.

      • دائمی بودن

      نتایج کاشت ابرو در شهرک غرب دائمی و طولانی مدت است و اگر به دنبال راهی هستید تا به ابرو‌هایتان فرم دهید این روش را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

      • طبیعی بودن

      کاشت ابرو یکی از روش‌های ترمیمی برای بازگرداندن زیبایی چهره است و نتیجه طبیعی دارد. ابرو‌های کاشته شده هیچ فرقی با ابرو‌های طبیعی ندارند و کسی متوجه آن‌ها نمی‌شود.

      • پنهان کردن جای زخم

      یکی از روش‌های شگفت‌انگیز برای پنهان کردن جای زخم و سوختگی و دیگر نشانه‌ها، کاشت ابرو در شهرک غرب است.

      عوارض کاشت ابرو

      کاشت ابرو در شهرک غرب یک شیوه جراحی است که عوارض خاص خودش را دارد. البته این موارد تنها در برخی افراد دیده شده‌اند اما باز هم قابل توجه هستند. با توجه به اینکه کاشت ابرو کم خطر است و ریسک چندانی ندارد، در صورت رعایت توصیه‌های پزشک معالج فرد به راحتی و با گذشت زمان بهبودی کامل خود را به دست می‌آورد. به شرطی که مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو را هم انجام دهد.

      عوارض کاشت ابرو

      قرمز شدن پوست

      قرمزی پوست در ناحیه پیوند یکی از شایع‌ترین عوارض کاشت ابرو است. در این ناحیه ممکن است جوش و لکه‌های‌ ریزی پدید آمده باشند که به درمان خاصی احتیاج ندارند و پس از چند روز رفع می‌شوند.

      ایجاد ظاهر ناخوشایند

      مو‌های ابرو با موی سر فرق دارد. جهت رشد مو در بخش‌های مختلف ابرو هم متفاوت است. با توجه به این موضوع گاهی ابرو‌های کاشته شده ظاهر ناخوشایندی پیدا کرده و غیر طبیعی به نظر می‌آیند. اگر در انتخاب پزشک متخصص دقت کنید مو‌های کاشته شده با مو‌های طبیعی ابرو هماهنگ شده و در نهایت باعث زیبایی بیشتر چهره شما می‌شوند. البته این مو‌ها در ابتدا نازک بوده و پس از ۶ ماه ضخیم می‌شوند.

      تفاوت در رنگ و ضخامت مو

      مو‌های سر و ابرو به لحاظ ضخامت، رنگ، حالت، سرعت و زاویه رشد متفاوت هستند. در کاشت ابرو در شهرک غرب از بانک مو‌های سر برداشته می‌شود. این موضوع ممکن است باعث متفاوت بودن ظاهر شما شود.

      خارش و پوسته پوسته شدن

      خارش در ناحیه برداشت و کاشت، یکی دیگر از عوارض کاشت ابرو است. البته خارش مدت کوتاهی رخ داده و نشان می‌دهد که زخم در حال ترمیم است. پوسته پوسته شدن ناحیه کاشت هم پس از ۳ تا ۷ روز مشخص می‌شود. برای اینکه روند ترمیم و درمان زخم‌ها با سرعت بیشتری انجام شود، بهتر است به محل کاشت فشار وارد نشود. البته بیمار می‌تواند خیلی آرام پوسته‌های محل کاشت را بردارد.

      التهاب و تورم

      معمولا پس از پیوند ابرو، فولیکول‌ها در محل کاشت دچار التهاب می‌شوند هر چند دردسر زیادی برای بیمار ندارند. برای کاهش التهاب ناحیه مورد نظر، استفاده از پماد آنتی بیوتیک موثر است. یکی دیگر از عوارض کاشت ابرو، تورم است که پس از ۲۴ ساعت و به صورت خود به خود برطرف می‌شود.

      احساس درد و خونریزی

      پزشک متخصص کاشت ابرو در شهرک غرب با تجویز مسکن درد بیمار را تسکین می‌دهد. با این حال مراقبت‌های بعد عمل بسیار مهم است و مصرف خودسرانه دارو پیشنهاد نمی‌شود. برای کاهش درد، بیمار می‌تواند از دو بالش استفاده کند تا زیر سرش کمی بلند باشد.

      خونریزی هم یکی از عوارض نادر کاشت ابرو است که با عدم مصرف دارو‌های رقیق‌کننده خون کنترل می‌شود. پیشنهاد می‌دهیم از دو هفته قبل عمل مصرف آسپیرین و دیگر داروهای ضد التهابی غیراستروئیدی که باعث رقیق شدن خون می‌شوند را قطع کنید.

      ریزش ابرو‌ها

      یکی دیگر از عوارض شایع کاشت ابرو، ریزش مو‌ها است که شاید شما را دلسرد کند. باید به شما بگوییم که چرخه رشد مو شامل سه مرحله رشد، استراحت و ریزش است. معمولا ابرو‌ها ۲ الی ۳ هفته بعد کاشت دچار ریزش شده و بعد از آن مجدد رشد می‌کنند.

      مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو در شهرک غرب

      برای موفقیت‌آمیز بودن کاشت ابرو در سعادت آباد و رسیدن به ظاهری زیبا باید مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو را به درستی انجام دهید. فولیکول‌های کاشته شده بسیار آسیب‌پذیر بوده و به زمان احتیاج دارند تا با محل جدید خود سازگار شوند. در کل برای مراقبت بهتر از ابرو‌ها، حداقل تا ۵ روز بعد جراحی لباس‌های دکمه دار و زیپ دار بپوشید.

      همچنین در معرض نور خورشید قرار نگیرید و از کلاه‌های لبه دار یا عینک آفتابی بزرگ استفاده کنید. برای کاهش درد و سنگینی صورت هم در هنگام خواب سر خود را بالاتر از حد معمول قرار دهید. حداقل تا یک هفته بعد از کاشت ابرو هم از انجام ورزش‌های سنگین خودداری کنید. بعد از یک هفته کم کم می‌توانید ورزش‌های سبک انجام دهید.

      در دوره نقاهت، رفتن به سونا و استخر و شنا کردن ممنوع است. در کل نباید به ابرو‌ها فشار وارد شود. در غیر این صورت امکان ریزش یا جا به جایی پیوند‌ها وجود دارد. یکی دیگر از مراقبت‌های بعد از کاشت این است  که صورت خود را با ضربه‌های ملایم بشویید و از فعالیت‌هایی که باعث عرق کردنتان می‌شود، بپرهیزید.

      در نهایت از استرس دوری کرده و لوازم آرایشی استفاده نکنید. همچنین دارو‌هایی که پزشک تجویز کرده را مصرف کرده و تغذیه مناسبی داشته باشید. برای مثال می‌توانید از مولتی ویتامین و مکمل استفاده کنید. همچنین با خودداری از مصرف سیگار و الکل، نتیجه بهتری از عملتان به دست بیاورید.

      کاشت ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

      کاشت ابرو در شهرک غرب برای تمام کسانی که در آرزوی داشتن ابرو‌های پرپشت و خوش حالت هستند، مناسب است. از این رو اگر مادرزادی ابرو‌های نازک و کم پشتی دارید یا به دلیل بیماری بخش زیادی از ابروهایتان را از دست داده‌اید، می‌توانید کاشت ابرو انجام دهید. در کل افرادی که ابرو‌هایشان کم حالت و نامتقارن است، تاتو یا هاشور کرده‌اند یا فکر می‌کنند چهره غیر طبیعی دارند، می‌توانند با کاشت ابرو مشکل خود را برطرف کنند.

      جالب است بدانید این روش ترمیمی حتی برای کسانی که ابرو‌هایشان دچار سوختگی یا شکستگی شده هم موثر است و می‌تواند بسیار موفقیت‌آمیز باشد.

      کاشت ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

      کاشت ابرو برای چه کسانی مناسب نیست؟

      بعضی افراد نمی‌توانند کاشت ابرو انجام دهند. برای مثال اگر ناحیه برداشت خیلی کوچک باشد، امکان برداشت مو ندارد. بیماری‌های پوستی مثل طاسی منطقه‌ای، پسوریازیس، لیکن پلان یا لوپوس دیسکوئید هم مانع از جواب دادن کاشت ابرو می‌شوند. عارضه‌های سیستمیک هم مانع موفقیت این عمل هستند. برای مثال دیابت، اختلالات انعقادی خون و… از جمله مواردی هستند که کاشت ابرو را با مشکل مواجه می‌کنند.

      سخن پایانی

      اگر به دنبال کاشت ابرو در شهرک غرب هستید، با مراجعه به یک مرکز معتبر و مشورت با پزشک متخصص بهترین نتیجه را بگیرید. ابرو‌ها نقش مهمی در زیبایی چهره دارند و می‌توانند اعتماد به نفس شما را تقویت کنند. البته به شرطی که روش مناسبی برای کاشت ابرو انتخاب شود و بیمار تمام مراقبت‌های بعد جراحی را رعایت کند.

      کلینیک ایران با داشتن یک تیم حرفه‌ای می‌تواند از ابتدا تا انتهای این راه همراه شما باشد. بدون شک کاشت ابرو حساسیت بالایی دارد و انتخاب یک پزشک ماهر و باتجربه بسیار مهم است.

      میانگین امتیازات ۵ از ۵
      از مجموع ۲ رای

      پشتیبان سایتمشاهده نوشته ها

      Avatar for پشتیبان سایت

      این مقاله به کوشش مدیریت و اعضای تیم کلینیک ایران تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش اعضا، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.

      بدون دیدگاه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *