تزریق ژل در شهرک غرب

  • معیار‌های زیبایی از دید هر کس متفاوت است. بعضی صورت‌های گرد و پر دوست دارند و بعضی صورت‌های استخوانی را ترجیح می‌دهند. هیچکس نمی‌تواند بگوید کدام فرم صورت جذاب‌تر است اما امروزه داشتن گونه‌های پر و صورت تپل طرفداران بیشتری دارد. در نتیجه بیماری، تغذیه نامناسب، قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، تغییرات هورمونی و… صورت دچار فرورفتگی می‌شود. شاید هم به طور ژنتیکی لاغر باشد.

    کدام کلینیک را برای تزریق ژل در شهرک غرب انتخاب کنم؟

    در هر صورت یکی از محبوب‌ترین روش‌های حجم دهی و جوانسازی صورت، تزریق ژل در شهرک غرب است که با نام فیلر هم شناخته می‌شود. این روش بسیار کم ریسک بوده و زیبایی چهره را دو چندان می‌کند. اگر فکر می‌کنید صورتتان به ژل احتیاج دارد، با انتخاب بهترین کلینیک تزریق ژل در شهرک غرب و انتخاب یک پزشک حرفه‌ای، نواقص چهره خود را برطرف کنید.

    بهترین کلینیک تزریق ژل در شهرک غرب

    تزریق ژل در شهرک غرب یکی از حساس‌ترین اقداماتی است که برای بازگرداندن زیبایی از دست رفته چهره انجام می‌شود. اگر به صورت ژنتیکی صورت لاغر و لب‌های باریکی دارید یا به دلیل افزایش سن و مراقبت نادرست از پوست دچار چین و چروک شده‌اید، ما کلینیک ایران را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

    این کلینیک زیبایی در تهران یکی از بهترین مراکز تزریق ژل در شهرک غرب است و با داشتن تجربه چندین ساله توانسته رضایت حداکثری بیماران را به دست بیاورد. از طرفی پزشکان متخصص و حرفه‌ای دارد که با مهارت بالا نتیجه را مطابق با خواست و سلیقه شما پیش می‌برند.

    مراجعه به یک کلینیک معتبر باعث می‌شود تا با صرف هزینه‌ای مناسب، چهره خود را زیباتر کنید. فرقی ندارد هدفتان چیست. قصد حجم دهی به صورتتان را دارید یا می‌خواهید لب‌هایتان را برجسته کنید. خطوط پیشانی یا خطوط زیر چشم دارید و از آن‌ها خسته شده‌اید. در هر صورت با انتخاب یک کلینیک زیبایی در سعادت آباد معتبر و انتخاب بهترین پزشک می‌توانید نواقص چهره خود را برطرف کنید.

    با مراجعه به بهترین کلینیک تزریق ژل در شهرک غرب از موثر بودن نتیجه نهایی اطمینان حاصل کرده و دوره نقاهت خود را کاهش می‌دهید. همچنین دچار عوارض بعد از تزریق نمی‌شوید‌. تنها کافی است مراقبت‌های بعد از تزریق ژل در سعادت آباد را انجام داده و تحت نظر پزشک معالج باشید.

    بهترین کلینیک تزریق ژل در شهرک غرب

    هزینه تزریق ژل در شهرک غرب

    با انتخاب بهترین کلینیک تزریق ژل در شهرک غرب می‌توانید از مرغوبیت و اصل بودن برند‌های ژل مطمئن شوید و با خیالی آسوده خود را به دستان متخصصان زیبایی بسپارید. تزریق ژل در شهرک غرب یکی از بهترین روش‌های زیباتر کردن چهره است و باید توسط یک کلینیک معتبر و به دست یک پزشک ماهر و باتجربه انجام شود.

    قیمت هر سی سی ژل در کلینیک‌های مختلف متفاوت است. زیرا هر کلینیک به لحاظ امکانات و تجهیزات با دیگر مراکز متفاوت است. در کل تزریق ژل در شهرک غرب به عنوان یکی از کم خطر‌ترین روش‌های زیبایی شناخته شده و هزینه آن وابسته به عوامل زیر است:

    • برند ژل تزریقی

    ژل‌های تزریقی که برای افزایش جذابیت چهره به نقاط مختلف صورت تزریق می‌شوند، تنوع زیادی دارند. این ژل‌ها شامل پرفکتا، رووفیل، رستیلن، بلوترو، ژوویدرم، نئوویا، هیلافرم، اسکالپترا، کاپتیک و رادیس هستند که هر کدام بر اساس نوع ماندگاری با دیگری فرق دارند.

    اولین و مهمترین عامل تاثیرگذار بر قیمت هر سی سی تزریق ژل در شهرک غرب به برند ژل مربوط است. برای مثال ژل رووفیل که بر پایه هیالورونیک اسید ساخته شده، با داشتن ماندگاری ۶ تا ۹ ماهه یک برند معروف و پر کاربرد است.

    • میزان ژل تزریقی

    مقدار ژل مورد نیاز برای تزریق در بخش‌های مختلف صورت، قیمت هر سی سی ژل را تعیین می‌کند. در جلسه مشاوره بر اساس سلیقه شما و نظر پزشک متخصص، مقدار مورد نیاز ژل مشخص می‌شود. این مقدار ممکن است بین ۱ تا ۳ سی سی باشد. هر چه صورتتان به ژل بیشتری احتیاج داشته باشد، هزینه آن هم بیشتر می‌شود.

    • اعتبار کلینیک و مهارت پزشک متخصص

    مهارت پزشک متخصص، دستمزد او را مشخص می‌کند. از طرفی هرچه کلینیک اعتبار بیشتری داشته باشد، هزینه تزریق ژل در شهرک غرب را بالاتر می‌برد. معمولا قبل از تزریق فیلر یک جلسه مشاوره تشکیل می‌شود تا با مشورت بیمار و پزشک نوع ژل، محل تزریق و مقدار آن مشخص شود.

    آگاهی از سلیقه و انتظارات بیمار باعث می‌شود تا او از نتیجه نهایی راضی باشد. از طرفی داشتن تجهیزات پیشرفته در افزایش اعتبار کلینیک نقش دارد و می‌تواند بر هزینه تزریق ژل در شهرک غرب هم تاثیر بگذارد.

    مزایای تزریق ژل در شهرک غرب

    بیشتر افراد فکر می‌کنند تزریق ژل در شهرک غرب فقط در افزایش حجم صورت و رفع چین و چروک‌ها نقش دارد. در حالیکه این موارد تنها بخشی از مزایای تزریق ژل هستند و فیلر کاربرد‌های دیگری هم دارد. برای مثال نسبت به دیگر تکنیک‌های جراحی پلاستیک ارزانتر است و نیاز به بیهوشی ندارد. از طرفی دوره نقاهت کوتاهی داشته و از ماندگاری بالایی برخوردار است. در ادامه مزایای تزریق ژل در شهرک غرب به طور کامل بررسی می‌شود.

    • حجم دهی صورت و زاویه‌سازی

    یکی از بهترین راه‌ها برای حجم دهی صورت، تزریق ژل در شهرک غرب است. مخصوصا اگر برای صورت‌های لاغر انجام شود. از این روش برای برجسته کردن گونه، چانه و لب‌ها استفاده می‌شود و ژل اگر درست و به اندازه باشد، تاثیر شگفت‌انگیزی دارد.

    • جوانسازی پوست

    تزریق ژل در شهرک غرب علاوه بر تاثیری که بر روی صورت دارد، بر روی دست‌ها هم تاثیر‌گذار است. اگر به پشت دست ژل تزریق کنید، پوستش کشیده‌تر و جوانتر می‌شود.

    • اصلاح فرم بینی

    یکی از جذاب‌ترین مزایای تزریق ژل به بینی، اصلاح فرم آن است. بدین ترتیب بدون نیاز به عمل، نواقص بینی شما برطرف می‌شوند.

    • از بین رفتن چروک‌ها

    حجیم شدن صورت چین و چروک‌ها را از بین برده و باعث برطرف شدن خط اخم، خط پیشانی، چین‌های دور لب، چشم و بینی می‌شود.

    • رفع سیاهی و گودی زیر چشم

    تزریق ژل به زیر چشم باعث می‌شود رطوبت، استحکام و کشش پوست بیشتر شود. بدین ترتیب گودی زیر چشم از بین رفته و این ناحیه روشن‌تر می‌شود.

    رفع سیاهی و گودی زیر چشم با تزریق ژل

    دیگر مزایای تزریق ژل در شهرک غرب شامل موارد زیر است:

    • استفاده از انواع ژل برای بیشتر افراد بالای ۱۸ سال مجاز بوده و این محصول برای بانوان و آقایان قابل استفاده است.
    • فیلر زدن به عنوان یک روش غیرتهاجمی طرفدارن زیادی دارد؛ زیرا تزریق فیلر جراحی محسوب نمی‌شود و بدون درد و خونریزی است.
    • پس از تزریق ژل در شهرک غرب فرد در کمتر از دو هفته بهبود پیدا می‌کند.
    • فیلر تزریقی هم قابل ترمیم است. ژل‌ها کاربرد‌های وسیعی در جوانسازی و اصلاح فرم صورت یا بدن دارند. از طرفی با داشتن دوام و ماندگاری بالا می‌توانند تا ۱۸ ماه باقی بمانند.
    • تزریق ژل در شهرک غرب با هدف حجم دهی، جوانسازی یا ایجاد زاویه در صورت در مقایسه با جراحی پلاستیک ریسک کمتری دارد و ارزان‌تر است. نتیجه آن هم بسیار طبیعی و ظریف بوده و در کمتر از ده دقیقه به وضوح خود را نشان می‌دهد.

    عوارض تزریق ژل

    درست مثل هر اقدام دیگری که برای زیبایی انجام می‌شود، تزریق ژل در شهرک غرب برای نواحی مختلف صورت و بدن هم ممکن است عوارض خاص خودش را داشته باشد. البته ایجاد تورم و کبودی در چند روز اول طبیعی است و جزو عوارض محسوب نمی‌شود. منظور از عوارض ایجاد حساسیت، عدم تقارن، ناهماهنگی، عفونت و مسائلی از این قبیل است.

    بروز چنین عوارضی شایع نیست و احتمالا به دلیل استفاده از ژل‌های نامرغوب و بی‌کیفیت یا انتخاب نادرست کلینیک و پزشک رخ می‌دهد. در ادامه عوارض تزریق ژل در شهرک غرب به طور کامل بررسی می‌شود.

    • عدم تقارن

    یکی از عوارض تزریق ژل در شهرک غرب عدم تقارن است که ممکن است برای گونه، لب، سینه یا باسن رخ دهد. در صورتی که پزشک از مهارت کافی برخوردار باشد، این مشکل رخ نمی‌دهد.

    • ناهماهنگی در تزریق

    یکی از عوارض تزریق ژل در بخش‌های مختلف بدن، ایجاد ناهماهنگی در ناحیه تزریق است. کمی بی‌دقتی در تزریق ژل لب یا گونه کافی است تا شکل ظاهری ناحیه مورد نظر ناخوشایند شود.

    • ایجاد حساسیت و آلرژی

    یکی دیگر از عوارض تزریق ژل در شهرک غرب به ایجاد حساسیت و آلرژی مربوط است. این حساسیت احتمالا به دلیل ناسازگاری ژل تزریقی به پوست رخ می‌دهد. پزشک متخصص باید قبل تزریق، از آلرژی نداشتن بیمار نسبت به مواد تزریق اطمینان حاصل کند. نکته مهم دیگر هم مربوط به جلوگیری از انتقال آلودگی محیط یا سرنگ به پوست بیمار است.

    • بروز عفونت

    یکی از خطرناک‌ترین عوارض تزریق ژل در شهرک غرب به بروز عفونت مربوط است. استفاده از مواد نامرغوب و بی‌کیفیت یا آلودگی محیط یا سرنگ باعث بروز عفونت می‌شود. این عارضه بیشتر در افرادی مشاهده می‌شود که به افراد سودجو و غیر متخصص مراجعه کرده‌اند. کسانی که بدون داشتن مجوز و در نظر گرفتن اصول این کار، در سالن‌های زیبایی ژل تزریق می‌کنند.

    • نتیجه غیر طبیعی

    برای اینکه از نتیجه تزریق ژل در شهرک غرب رضایت داشته باشید قبل از هر اقدامی راجع به کلینیک و پزشک متخصص آنجا تحقیق کنید. بدین ترتیب نتیجه تزریق ژل در شهرک غرب غیر طبیعی به نظر نمی‌آید و کاملا مطابق با خواست و سلیقه شما است. برای مثال شاید شما بخواهید لب‌های خود را به صورت طبیعی فرم بدهید. شاید هم دوست داشته باشید لب‌هایتان را پر و حجیم کنید‌. در هر صورت با پزشک خود مشورت کرده و نتایج اقدامات زیبایی او را بررسی کنید.

    مراقبت‌های بعد از تزریق ژل در شهرک غرب

    برای اثربخشی فیلر و نتیجه گرفتن از این کار باید مراقبت‌های بعد از تزریق ژل در شهرک غرب را انجام دهید. این مراقبت‌ها باعث می‌شوند دوره نقاهت شما کوتاه‌تر شده و ماندگاری ژل بیشتر شود. از طرفی احتمال بروز عوارض هم کمتر می‌شود. تزریق ژل در شهرک غرب بسیار کم خطر است و عوارض خاصی ندارد. ایجاد تورم و کبودی هم تا حدی طبیعی است و پس از چند روز برطرف می‌شود.

    در ادامه توصیه‌ها و مراقبت‌های بعد از تزریق ژل در شهرک غرب به طور کامل بررسی می‌شوند:

    • تا ۲ هفته بعد تزریق ژل در شهرک غرب از محصولات آرایشی بهداشتی استفاده نکنید.
    • تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق ژل در شهرک غرب انجام حرکت‌های ورزشی شدید ممنوع است و پیشنهاد می‌شود بیمار تا دو هفته ورزش نکند. انجام فعالیت ورزشی کبودی و تورم صورت را تشدید می‌کند.
    • بیش از حد و طولانی مدت در معرض نور مستقیم خورشید یا گرمای شدید قرار نگیرید.
    • تا ۳ الی ۵ روز از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی خودداری کنید.
    • تا ۳ روز بعد از تزریق ژل در شهرک غرب ناحیه درمان را ماساژ ندهید.
    • با استفاده از قرص ویتامین C، آب آناناس و… کبودی محل تزریق را کنترل کنید.
    • برای کاهش کبودی، تورم و درد می‌توانید ۳ ساعت بعد تزریق از کمپرس یخ استفاده کنید.
    • سعی کنید تغذیه سالمی داشته باشید تا تورم، کبودی و قرمزی‌های صورت زودتر برطرف شوند. مصرف آب کافی را هم فراموش نکنید.
    • برای کاهش دوران نقاهت دارو‌های تجویز شده را به موقع مصرف کنید.
    • استرس را از خود دور کنید و برای مشاهده نتیجه نهایی صبور باشید.

    مراقبت‌های بعد از تزریق ژل در شهرک غرب

    جلوگیری از بروز فشار در ناحیه مورد نظر

    • لباس‌هایی که هنگام پوشیدن به صورت شما فشار می‌آورند را استفاده نکنید.
    • برای جلوگیری از ایجاد فشار به محل تزریق به صورت طاق باز خوابیده و در اطراف خود بالش نرم قرار دهید.
    • تا ۷۲ ساعت پس از تزریق ژل در شهرک غرب هیچ فشار یا ضربه‌ای به ناحیه تزریق وارد نکنید.

    مراجعه به پزشک در بازه‌های زمانی مختلف

    • اگر پزشک معالج ماساژ را به شما پیشنهاد کرد، حرکات را به خوبی یاد بگیرید تا ناحیه تزریق دچار خون مردگی یا گلوله شدن ژل نشود.
    • در صورت هرگونه حساسیت یا عفونت به پزشک متخصص مراجعه کنید.
    • تا ۲ هفته پس از تزریق ژل در شهرک غرب برای معاینه به پزشک معالج مراجعه کنید.

    تماس ناحیه مورد نظر با آب

    • تا ۲ هفته برای شستن صورت و استحمام از آب داغ استفاده نکرده و از رفتن به سونا خودداری کنید.
    • برای شستن صورت از آب خیلی گرم یا سرد استفاده نکنید و از ایجاد فشار به ناحیه تزریق خودداری کنید.
    • از شوینده‌های مناسب استفاده کنید.
    • خیلی کوتاه و با آب ولرم دوش بگیرید.

    مراقبت‌های بعد از تزریق فیلر لب

    در صورت مشاهده کبودی از کمپرس سرد استفاده کنید و تا ۲۴ الی ۴۸ ساعت مایعات و غذا‌های خیلی داغ نخورید. روزانه چند بار لب‌هایتان را با پماد تجویز شده، چرب کنید. ناحیه تزریق را ماساژ ندهید و در صورت هر گونه تغییر رنگ پوست به پزشک مراجعه کنید.

    مراقبت‌های بعد از تزریق فیلر گونه

    در ۳ روز اول و دوم ابتدا از کمپرس آب سرد و سپس از کمپرس آب گرم استفاده کنید. برای کاهش تورم مصرف نمک را به حداقل برسانید. از سونای بخار و خشک یا حمام طولانی مدت پرهیز کنید. ناحیه تزریق را ماساژ ندهید و تا ۲۴ ساعت از لوازم آرایشی و کرم ضد آفتاب استفاده نکنید.

    مراقبت‌های بعد از تزریق فیلر چانه

    از انجام ورزش و فعالیت‌های سنگین دوری کنید. تا ۱۲ ساعت بعد درمان از لوازم آرایشی استفاده نکنید. تا حداقل یک روز به سونا، جکوزی یا حمام نروید. برای کاهش دوران نقاهت از مصرف دخانیات و الکل خودداری کنید.

    تزریق ژل برای چه کسانی مناسب است؟

    وقتی از پوست خود درست مراقبت نکنید یا زیاد در معرض نور خورشید قرار بگیرید، ساختار پوست شما ضعیف می‌شود. این موضوع باعث ایجاد چین و چروک بر روی صورت می‌شود. یکی از موثرترین روش‌های جوانسازی پوست، تزریق ژل در شهرک غرب است که جوانی و شادابی صورت را به چهره باز می‌گرداند.

    تزریق ژل‌ در شهرک غرب این روز‌ها خیلی پرطرفدار شده و به عنوان یکی از بهترین روش‌های ترمیم بافت زیر پوستی شناخته می‌شود. همه افراد در هر سنی می‌توانند ژل تزریق کنند؛ به شرطی که واجد شرایط مورد نیاز باشند. در کل شما کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل در شهرک غرب هستید اگر:

    1. در دور دهان، چشم‌ها یا پیشانی شما خطوط یا چین‌هایی دیده می‌شود.
    2. می‌خواهید به گونه و لب‌هایتان حجم دهید.
    3. دوست دارید زاویه فک داشته باشید.
    4. اگر دچار اسکار یا فرورفتگی پوست شده‌اید.
    5. اگر خط اخم و پیشانی دارید و تزریق بوتاکس پاسخگو نیست.
    6. اگر نمی‌توانید جراحی کنید یا مایل به استفاده از روش‌های تهاجمی نیستید.
    7. می‌خواهید عمق خطوط خنده را کاهش دهید.
    8. از گودی زیر چشم‌هایتان خسته شده‌اید.
    9. به داشتن لب‌های برجسته و حجیم علاقه دارید.

    تزریق ژل برای چه کسانی مناسب است؟

    تزریق ژل برای چه کسانی مناسب نیست؟

    اگر دارای شرایط زیر هستید، تزریق ژل در شهرک غرب به شما پیشنهاد نمی‌شود:

    1. باردار هستید یا بچه شیر می‌دهید.
    2. سابقه آسم و آلرژی دارید.
    3. مبتلا به دیابت هستید و از انسولین استفاده می‌کنید.
    4. مبتلا به بیماری‌های لوپوس، روماتیسم یا سندروم نفروتیک هستید.
    5. سابقه سکته قلبی یا مغزی دارید.
    6. آسپرین و وارفارین مصرف می‌کنید.
    7. سابقه خون لخته شده دارید و یا داروی خاصی مصرف می‌کنید.

    سخن پایانی

    یکی از بهترین روش‌های ترمیم و جوانسازی پوست، جوانسازی پوست با تزریق ژل در شهرک غرب است که اگر توسط یک پزشک ماهر و باتجربه انجام شود نتایج رضایت بخشی را به دنبال دارد. در کنار انتخاب کلینیک معتبر، مشورت با پزشک متخصص و رعایت مراقبت‌های بعد از تزریق ژل در شهرک غرب بسیار مهم است.

    بنابراین اگر فرد می‌خواهد نتیجه خوبی به دست بیاورد، باید بداند که کدام ناحیه صورت او به تزریق احتیاج دارد و تا چه حد ژل می‌تواند چهره او را زیباتر کند. پزشک معالج در جلسه قبل از تزریق با شما صحبت می‌کند و اگر واجد شرایط بودید برای شما تایم مشخص می‌کند. هزینه تزریق ژل در شهرک غرب هم به نوع ژل، مقدار ژل و اعتبار کلینیک بستگی دارد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    پشتیبان سایتمشاهده نوشته ها

    Avatar for پشتیبان سایت

    این مقاله به کوشش مدیریت و اعضای تیم کلینیک ایران تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش اعضا، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.

    ۱ دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *