بوتاکس در شهرک غرب

  • بالا رفتن سن باعث ایجاد چین و چروک در صورت می‌شود. حتما شما هم به صورت خانم‌ها و آقایان مسن توجه کرده‌اید. در کنار چشم‌ها، خط لبخند و دیگر نقاط صورت، چین و چروک‌ها عمیقی وجود دارد که زیبایی صورت را از بین برده است. یکی از بهترین راه‌ها برای اینکه این خطوط و چین و چروک از بین می‌رود، تزریق بوتاکس است.

    همه چیز درباره بوتاکس در شهرک غرب

    تزریق بوتاکس یکی از روش‌های کم خطر و راحت بوده که در کلینیک‌ها و توسط پزشکان مجرب انجام می‌شود. پس انتخاب یک کلینیک معتبر بوتاکس در کیفیت کار تاثیر زیادی می‌گذارد. در ادامه مقاله قصد داریم تا در خصوص تزریق بوتاکس در کلینیک و مزایا و عوارض این امر بیشتر صحبت کنیم.

    بهترین کلینیک بوتاکس در شهرک غرب

    انتخاب یک کلینیک معتبر با پزشکانی مجرب و کار درست در شهرک غرب، اهمیت بسیار زیادی دارد. کلینیکی که شما قرار است در آن تزریق بوتاکس انجام دهید، باید ویژگی‌های مختلفی داشته باشد. ویژگی‌های یک کلینیک معتبر بوتاکس در شهرک غرب شامل موارد زیر است:

    1. یک کلینیک خوب و معتبر باید دارای پزشکان و متخصصان حاذق در زمینه پوست و زیبایی باشد. پزشکی که در کلینیک مشغول به کار است باید دوره‌های مخصوص بوتاکس را گذرانده باشد و مدرک خود را از دانشگاه معتبر دریافت کرده باشد.
    2. کلینیک بوتاکس خوب باید دارای خدمات بهداشتی و رفاهی بسیار عالی برای مراجعه کنندگان داشته باشد. تجهیزات این کلینیک زیبایی در سعادت آباد باید کامل باشد و با امکانات و تجهیزات عالی، تزریق بوتاکس در سعادت آباد را با بهترین و پیشرفته‌ترین متدها انجام دهد.
    3. پزشکی که در کلینیک بوتاکس فعالیت می‌کند، باید علاوه بر کار حرفه‌ای، اخلاق مناسب هم داشته باشد. متقاضیان باید احساس راحتی و صمیمیت با پزشک داشته باشند و به کار و اخلاق او اطمینان کنند.
    4. دوز مناسب برای تزریق بوتاکس برای افراد مختلف را پزشک مورد نظر مشخص می‌کند. بنابراین میزان تاثیر بوتاکس به تجارب و مهارت پزشک بستگی دارد. پزشک حاذق باید میزان بوتاکس و نواحی مورد نظر را به درستی تشخیص دهد و متناسب با پوست بیمار تزریق درستی را انجام دهد.
    5. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که یک کلینیک بوتاکس باید داشته باشد، بالا بودن کیفیت خدمات است. بهتر است قبل از مراجعه به کلینیک اطلاعات کافی را کسب کنید و به نظرات مراجعه کنندگان توجه کنید.
    6. کلینیک‌های معتبر به اصول زیبایی شناسی اهمیت می‌دهند. به همین دلیل متخصصان این کلینیک طبق اصول و قواعد می‌توانند کار خود را انجام دهند.
      یک کلینیک با کیفیت از بهترین مواد و متریال استفاده می‌کند. بهترین برندها را انتخاب کرده و هیچ گاه سلامت متقاضیان را زیر سوال نمی‌برد.

    بهترین کلینیک بوتاکس در شهرک غرب

    هزینه بوتاکس در شهرک غرب

    هزینه تزریق بوتاکس به پارامترهای مختلفی بستگی دارد، بنابراین نمی‌توان یک قیمت مقطوع برای آن در نظر گرفت. قیمت تزریق بوتاکس به عوامل مختلفی همچون نوع و برند بوتاکس، ناحیه درمان، تعداد سرنگ‌های بوتاکس، مقدار تزریق، حق پزشک و … بستگی دارد. بنابراین هزینه بوتاکس در افراد مختلف، فرق می‌کند.

    عوامل تعیین کننده هزینه بوتاکس به شرح زیر است :

    مقدار تزریق بوتاکس

    اساسی‌ترین و مهم‌ترین فاکتوری که هزینه بوتاکس را تعیین می‌کند، مقدار تزریق آن است. برای هر فرد واحدهای مورد نیاز تزریق فرق می‌کند و بسته به نوع درمان، مقدار تزریق متفاوت است. هر بخشی از صورت و بدن به مقدار متفاوتی از بوتاکس نیاز دارد.

    به طور مثال مقدار تزریق بوتاکس در زیر چشم با مقدار آن برای خط لبخند و گونه متفاوت است. علاوه بر این موارد سن افراد، شدت چین و چروک و ناحیه مورد نظر هم بر مقدار بوتاکس تاثیر می‌گذارد و پزشک مورد نظر تشخیص می‌دهد که این مقدار را کمتر و بیشتر کند. هر چه حجم بوتاکس تزریقی بیشتر باشد، هزینه‌ی تزریق هم بالاتر می‌رود.

    ناحیه مورد نظر تزریق

    یکی دیگر از موارد مهم برای تعیین قیمت بوتاکس، اندام هدف برای تزریق است. هر کدام از نواحی صورت که حساسیت و دقت بیشتری نیاز داشته باشد، هزینه آن هم بیشتر است. به طور مثال گاهی پزشک متخصص تزریق بوتاکس را برای اطراف چشم تشخیص می‌دهد. اطراف چشم به دلیل حساسیت بالایی که دارد، قیمت تزریق بوتاکس هم بالاتر می‌رود.

    برند تزریقی برای بوتاکس

    بوتاکس‌هایی که در بازار وجود دارند، از نظر کیفیت و برند، بسیار متنوع هستند. مواد اولیه به کار رفته در ترکیبات بوتاکس، کیفیت و نوع ساخت، کشور سازنده و … همگی بر کیفیت بوتاکس تاثیر می‌گذارند و در نتیجه قیمت‌های مختلفی برای بوتاکس وجود دارد.

    بوتاکس‌های خارجی به دلیل وارداتی بودن قیمت بسیار بالاتری نسبت به بوتاکس‌های داخلی دارند. بوتاکس خود را می‌توانید با توجه به بودجه و شرایطی که پزشک برای شما تعیین می‌کند، انتخاب کنید تا از نتیجه مثبت تزریق بهره ببرید.

    هزینه کلینیک و پزشک

    یکی دیگر از عواملی که بر قیمت و هزینه بوتاکس تاثیر می‌گذارد، هزینه کلینیک و پزشک است. هزینه‌ها و دستمزد پزشکان در هر کلینیک متفاوت است. زیرا هر کلینیک خدمات و امکانات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و این خدمات و امکانات، کیفیت متفاوتی دارند. جدا از هزینه امکانات، هزینه‌هایی هم بابت خرید بوتاکس پرداخته می‌شود.

    هزینه بوتاکس در شهرک غرب

    مزایای بوتاکس در شهرک غرب

    اساس تزریق بوتاکس بدین شیوه بوده که باعث مسدود شدن سیگنال‌های عصبی و انقباض‌های عصبی شده و به زبان دیگر عضلات را فلج می‌کند. همین امر باعث می‌شود که چین و چروک و خطوط کاملا محو شود و موجب جوانسازی و زیباتر شدن پوست می‌شود.

    دیستونی یکی دیگر از بیماری‌های خطرناکی است که می‌توان برای درمان آن از بوتاکس استفاده‌کرد. بیماری دیستونی در حالت شدید انجام تمام فعالیت‌ها را مختل کند. بوتاکس، عضلات و ماهیچه‌های منقبض را فلج کرده و در نهایت مشکل شما درمان می‌شود.

    از دیگر مزایای بوتاکس پوست می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • هیچ گونه جراحی و عملی صورت نمی‌گیرد و نتیجه آن بلافاصله قابل مشاهده است.
    • تزریق بوتاکس موجب لطیف و نرم شدن پوست می‌شود و به گونه‌ای طبیعی است که هیچ یک از اطرافیان شما متوجه تزریق بوتاکس نمی‌شوند.
    • این روش کاملا بی درد بوده که حتی اگر کمی هم احساس درد کردید، پزشک می‌تواند  از پماد بی حسی استفاده کند.

    عوارض بوتاکس در شهرک غرب

    همانطور که گفتیم، علاوه بر مزایای بوتاکس، ممکن است که عوارض مختلفی هم داشته باشد. این عوارض در افراد مختلف فرق داشته و با توجه به بدن‌های مختلف واکنش نشان می‌دهد. اما جای هیچ نگرانی نیست. اگر تزریق بوتاکس با عوارض هم همراه باشد، تنها برای چندین ساعت تا چند روز است و سریعا برطرف می‌شود.

    باید توجه داشته باشید که سم بوتولینوم یا همان بوتاکس یک ماده سمی و خطرناک است و استفاده نادرست از آن ممکن است خطرات جبران ناپذیری برای افراد به دنبال داشته باشد. اما احتمال رخ دادن این حوادث پایین بوده و با مراجعه به یک کلینیک زیبایی در تهران که معتبر باشد، تقریبا عوارض به صفر  می‌رسد.

    برخی از عوارض تزریق بوتاکس شامل موارد زیر است:

    • سر درد
    • خشکی چشم
    • حساسیت‌های پوستی
    • راش و خارش
    • تاری یا دو بینی

    مراقبت‌های بعد از بوتاکس

    برای داشتن یک بوتاکس اثربخش علاوه بر انتخاب یک کلینیک و پزشک ماهر، باید به مراقبت‌های بعد از تزریق بوتاکس هم توجه کرد. در ادامه نکات مهم و قابل توجه که باید بعد از تزریق بوتاکس در شهرک غرب به آن توجه کنید را آورده‌ایم.

    • پس از تزریق بوتاکس، تا ۲۴ ساعت بعد، از رفتن به سونا یا جکوزی خودداری کنید. همچنین ناحیه بوتاکس شده را تا ۵ ساعت آب نزنید و اگر هم مجبور شدید تنها از یک دستمال مرطوب استفاده کنید.
    • ناحیه‌ای که بوتاکس تزریق شده نباید هیچ گونه آرایشی روی آن قرار گیرد. پس از زدن کرم یا ماساژ و … بر روی پوست خودداری کنید.
    • یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید پس از تزریق بوتاکس در شهرک غرب رعایت کنید، این است که حداقل تا سه روز ورزش‌های سنگین انجام ندهید.
    • در ساعت اولیه تزریق بوتاکس، بر روی محل مورد نظر یخ یا کمپرس آب سرد قرار دهید تا التهاب آن کمتر شود.
    • تا چهار یا پنج ساعت بعد از تزریق بوتاکس، سر خود را به سمت پایین خم نکنید و به هیچ عنوان دراز نکشید.
    • روز بعد از تزریق بوتاکس از عینک آفتابی یا عینک طبی استفاده نکنید.
    • اگر پس از تزریق احساس سردرد داشتید، با مشورت پزشک می‌توانید از داروهای مسکن استفاده کنید.
    • پیشنهاد می‌شود تا سه روز بعد از تزریق از بالشت‌های بلند استفاده کنید.

    عوارض بوتاکس در شهرک غرب

    بوتاکس برای چه کسانی مناسب است؟

    برای تزریق بوتاکس در شهرک غرب محدودیتی وجود ندارد و تقریبا همه افرادی که بالای ۲۰ سال سن دارند، می‌توانند از بوتاکس استفاده کنند. پیشنهاد تمامی متخصصان این است که افرادی که ۳۵ سال سن و بالاتر دارند، در صورت چین و چروک صورت، ضروری است که از تزریق بوتاکس استفاده کنند.

    در سنین بالای ۳۵ سال معمولا چربی پوست کاهش بسیار زیادی پیدا می‌کند و علائم پیری پوست کم کم نمایان می‌شود. به همین دلیل تمامی افراد بالای ۳۵ سال چه خانم و چه آقا بهتر است که از تزریق بوتاکس در شهرک غرب بهره ببرند. به طور کلی بوتاکس صورت برای افراد زیر مناسب است.

    1. افرادی که بالای ۲۰ سال سن دارند.
    2. افرادی که اخیرا اقدام به برنزه کردن پوست خود نکرده باشند.
    3. افرادی که انتظار واقع بینانه‌ای از تزریق بوتاکس دارند.
    4. افرادی که چین و چروک‌های متوسط یا شدیدی بر روی صورت خود دارند.
    5. افرادی که صورت آن‌ها هیچ گونه التهاب و تورمی ندارد.

    بوتاکس برای چه کسانی مناسب نیست؟

    همانطور که در بالا گفتیم، بیشتر افراد بدون محدودیت می‌توانند تزریق بوتاکس در شهرک غرب انجام دهند. اما همیشه هم اینطور  نیست! استثنا زیادی وجود دارد و افرادی هستند که برای تزریق بوتاکس محدودیت دارند. افراد زیر برای تزریق بوتاکس مناسب نیستند.

    بیمارانی که مبتلا به فلج ناگهانی عضلات هستند

    برخی از بیماران گاهی دچار فلج ناگهانی عضلات صورت یا بدن می‌شوند. با توجه به اینکه عمل بوتاکس فلج یا ضعیف شدن عضلات را به دنبال دارد، افرادی که دچار فلج ناگهانی می‌شوند، احتمال تشدید بیماری‌شان وجود دارد.

    بیمارانی که ضعف سیستم ایمنی دارند

    هیچ پزشکی اجازه تزریق بوتاکس به افرادی که دچار بیماری خود ایمنی یا ضعف سیستم ایمنی هستند را ندارد. بوتاکس برای این افراد بسیار مضر است و موجب ضعف بیشتر سیستم ایمنی می‌شود.

    افرادی که داروهای ضد انعقاد مصرف می‌کنند

    بیمارانی که داروی ضد انعقاد همچون وارفارین مصرف می‌کنند، بهتر است که تزریق بوتاکس انجام ندهند. هر چه که دوز داروهای ضد انعقاد بیشتر باشد، خطر بیشتری برای تزریق بوتاکس شما را تهدید می‌کند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، بهتر است حتما با پزشک مشورت کنید.

    زنانی که باردار و شیرده هستند

    یکی دیگر از افرادی که بهتر است از بوتاکس در شهرک غرب استفاده نکنند، زنان باردار و شیرده هستند. موادی که در بوتاکس وجود دارد ممکن است برای برخی از افراد حساسیت زا باشد. به همین دلیل بوتاکس در بارداری موجب آسیب رسیدن به جنین می‌شود و سلامت مادر و جنین به خطر بیفتد. این مسئله اهمیت زیادی دارد و تا حدی است که متخصصان تاکید دارند که حتی اگر قصد بارداری هم دارید، تزریق بوتاکس را متوقف کنید.

    علاوه بر دوران بارداری، دوران شیردهی هم دوران حساسی است که سلامت نوزاد اهمیت زیادی دارد. کودک تمام تغذیه خود را از مادر دریافت می‌کند و اگر از طریق بوتاکس در شیردهی، مواد سمی یا خطرناک وارد شیر مادر شود، سلامت کودک به خطر می‌افتد.

    بوتاکس برای چه کسانی مناسب نیست؟

    افرادی که به بیماری‌های خاص مبتلا هستند

    برخی از بیماری‌های خاص که افراد بهتر است از تزریق بوتاکس پرهیز کنند شامل بیماری‌هایی همچون سرطان، ام اس، نارسایی کلیه و … است. البته این افراد محدودیت کامل ندارند، ولی می‌توانند با مشورت پزشک با احتیاط بیشتر این کار را انجام دهند. ممکن است داروهایی که مصرف می‌کنند با موادی که در بوتاکس وجود دارد، تداخل داشته باشد و بیماری‌شان تشدید شود.

    تزریق بوتاکس در شهرک غرب در چه نواحی انجام می‌شود؟

    تزریق بوتاکس در شهرک غرب در هر قسمتی از صورت انجام نمی‌شود. با توجه به اینکه با تزریق بوتاکس، عضله مورد نظر فلج می‌شود، باید نهایت دقت را در زمان تزریق به کار گیرند تا عضلات دیگر آسیب نبینند. برای این کار لازم است که نواحی تزریق بوتاکس در صورت، از قبل علامت گذاری و مشخص شود.

    معمولا شایع‌ترین نقاطی در صورت که بوتاکس تزریق می‌شود، ناحیه پنجه کلاغی که در اطراف چشم، چروک میان چشمها و دو ابرو، شیارها و چروک‌های پیشانی، چین و چروک افقی بر روی پیشانی، خط لبخند و … است. همچنین می‌توان با استفاده از بوتاکس خطوط کنار آرواره را کاملا  محو کرد یا فرم لب‌ها را اصلاح کرد.

    تزریق بوتاکس زیر بغل

    یکی از شگفت انگیز ترین و پرطرفدارترین بوتاکس‌هایی که در اکثر کلینیک‌ها انجام می‌شود، تزریق زیر بغل است. در فصل گرم سال معمولا افراد به علت عرق کردن زیاد، از پوشیدن لباس‌های تابستانی خجالت می‌کشند. هیچ کس از بوی عرق خوشش نمی‌آید و برای همه‌ی افراد ناخوشایند است. هنگامی که بوتاکس به زیر بغل تزریق می‌شود، می‌تواند تا چندین ماه عرق کردن و بوی نامطبوع را متوقف کند.

    تزریق بوتاکس زیر بغل

    تزریق بوتاکس در پیشانی

    یکی از نشانه‌های کهولت سن، ایجاد خطوط و چین و چروک بر روی پیشانی است. این خطوط سن افراد را بالاتر می‌برد و افراد پیرتر از سن واقعی خود به نظر می‌رسند.  از دلایلی که باعث بروز این خطوط می‌شود، ژنتیک، نور آفتاب، مصرف دخانیات و … است. هرچه این خطوط عمیق‌تر باشد، از بین بردن آن هم سخت‌تر می‌شود. بنابراین تا قبل از عمیق شدن این چروک به دنبال راه چاره باشید. بوتاکس در شهرک غرب می‌تواند چروک‌های پیشانی را از بین ببرد و حتی مانع از ایجاد چروک‌های جدید شود.

    تزریق بوتاکس در اطراف چشم

    یکی دیگر از پرطرفدارترین نواحی که افراد قصد تزریق بوتاکس دارند، نواحی اطراف چشم یا به اصطلاح پر کلاغی هستند. این چروک‌ها چهره شما را بسیار خسته و پیرتر نشان می‌دهد. با تزریق بوتاکس در شهرک غرب هم می‌توانید خطوط پنجه کلاغی صورت را از بین ببرید و هم افتادگی پلک را تا حد زیادی درمان کنید.

    تزریق بوتاکس در اطراف لب‌ها

    اطراف لب‌ها از جمله نواحی هستند که بسیار مستعد چین و چروک شدن هستند. دلیل اصلی آن هم به خندیدن، صحبت کردن، غذا خوردن و … بر می‌گردد که فشار زیادی به این عضلات وارد می‌کند. می‌توانید با اصلاح عادت‌های بد تا حد زیادی از بروز این چین و چروک‌ها جلوگیری کنید. اما گاهی این خطوط عمیق شده و حتما نیاز است که تزریق بوتاکس انجام دهید.

    تزریق بوتاکس در چانه

    عضلات چانه به عضلات ذهنی معروف هستند. هرچه که سن افراد بیشتر می‌شود، میزان انعطاف پذیری چانه‌ هم بیشتر می‌شود. در نتیجه چانه محو می‌شود. این عضلات تاثیر زیادی در زیبایی و تعادل میان دیگر اجزای صورت دارد. با تزریق بوتاکس چانه می‌توانید باعث استراحت عضلات و کاهش فعالیت آن‌ها شوید. بنابراین دیگر عضلات چانه دچار تحلیل نمی‌شوند و چه بسا فرم بسیار زیبایی هم می‌گیرند.

    زمان تاثیر بوتاکس چقدر است؟

    پس از تزریق بوتاکس در شهرک غرب در شرایطی تقریبا ده روز طول می‌کشد تا ناحیه مورد نظر بهبود پیدا کند. این تزریق تا حدود سه تا هشت ماه باقی می‌ماند. در این مدت زمان بدن شما می‌تواند گیرنده‌های جدید و عضله‌های جدید بسازد. البته این زمان تقریبی است و در همه افراد یکسان نیست.

    سخن پایانی

    در این مقاله در خصوص تزریق بوتاکس در شهرک غرب صحبت کردیم. با تزریق بوتاکس شما می‌توانید چین و چروک‌های صورت خود را از بین برده و جذابیت و شادابی را به صورت خود ببخشید. بوتاکس در شهرک غرب موجب شده تا عضله و ناحیه مورد نظر در صورت فلج شود و از چین و چروک آن جلوگیری می‌کند.

    استفاده از بوتاکس برای همه افراد بالای ۳۵ سال توصیه می‌شود ولی افرادی که از  قرص‌های رقیق کننده خون استفاده می‌کنند یا باردار و شیرده هستند، بهتر است که تحت نظر دکتر این کار را انجام دهند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    پشتیبان سایتمشاهده نوشته ها

    Avatar for پشتیبان سایت

    این مقاله به کوشش مدیریت و اعضای تیم کلینیک ایران تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش اعضا، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *