تفاوت لیزر فول بادی و توتال بادی

  • با وجود فولیکول‌های مو در هر ناحیه‌ای از بدن، رویش موها نیز ادامه دارد. یعنی با اصلاح، اپیلاسیون و استفاده از کرم‌های موبر یا روش‌های دیگر فقط موهای زائد را به‌صورت موقت از بین برده‌اید. لیزر یکی از بهترین و پرطرفدارترین روش‌های زیبایی برای از بین بردن موهای زائد است. لیزر موهای زائد در کلینیک‌های مختلف با پکیج‌های مختلفی به فروش می‌رسد. اما درباره تفاوت آن‌ها چه می‌دانید؟ برای مثال تفاوت لیزر فول بادی و توتال بادی چیست؟ به طور کلی این پکیج‌های لیزر فقط در نواحی مورد هدف با یکدیگر تفاوت دارند.

    تفاوت لیزر فول بادی و توتال بادی در چیست؟

    یکی از بهترین روش‌ها برای خلاص شدن همیشگی از مو‌های زائد، لیزر فول بادی است که خود به دو نوع کاربردی و توتال بادی تقسیم می‌شود. افراد بر اساس اینکه در چه نواحی دارای مو‌های زائد هستند، کاندیدای مناسبی برای انجام لیزر محسوب می‌شوند. در این مقاله ضمن بررسی تفاوت لیزر فول بادی و توتال بادی شما را با مراقبت‌ها، مزایا و هزینه هر کدام آشنا می‌کنیم.

    لیزر توتال بادی شامل کدام قسمت‌ها از بدن است؟

    لیزر توتال بادی شامل کدام قسمت‌ها از بدن است؟

    مهمترین تفاوت لیزر فول بادی و توتال بادی مربوط به نواحی هدف است. لیزر توتال شامل صورت، دست‌ها، پا‌ها، زیر بغل، ناحیه تناسلی، باسن، شکم، سینه و‌شانه‌ است. لیزر درمانی بهترین راه برای حذف همیشگی مو‌های زائد است و آن‌ها را به طور کامل از بین می‌برد‌. همچنین خیلی زمان بر نیست و در حدود یک ساعت طول می‌کشد.

    لیزر فول بادی شامل کدام قسمت‌ها از بدن است؟

    همانطور که گفتیم تفاوت لیزر فول بادی و توتال بادی به نواحی هدف مربوط است. دست‌ها، پا‌ها، زیر بغل، ناحیه تناسلی و باسن از نواحی لیزر فول بادی هستند. اگر مو‌های ضخیم و تیره رنگی داشته و از شیو کردن روزانه خسته شده‌‌اید، لیزر درمانی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

    مهم ترین تفاوت لیزر فول بادی و توتال بادی

    معمولا فول بادی و توتال بادی به جای هم استفاده می‌شوند، در صورتیکه با هم فرق دارند. تفاوت لیزر فول بادی و توتال بادی در این است که لیزر توتال، لیزر درمانی زیبایی است. در حالیکه لیزر فول بادی یک درمان جامع است که صورت، گردن، سینه، بازو‌ها، پا‌ها و نواحی دیگر را پوشش می‌دهد. در هر دو روش از فناوری پیشرفته لیزر استفاده می‌شود تا به بهبود ظاهر پوست و ماهیچه‌های زیرین آن کمک شود.

    البته اصلی‌ترین تفاوت لیزر فول بادی و توتال بادی در این است که درمان‌ لیزر فول بادی گسترده‌تر است و محدوده بیشتری از نواحی بدن را پوشش می‌دهد. در کل انتخاب لیزر فول بادی یا توتال بادی به  ترجیحات فردی و نتایج خاص مورد نظر بستگی دارد. بدون توجه به تفاوت لیزر فول بادی و توتال بادی هر دو روش می‌توانند نتایج عالی داشته  باشند و ظاهر پوست شما را جوان، شاداب، درخشان و خوش رنگ کنند.

    مزایای لیزر فول بادی

    مزایای لیزر فول بادی

    لیزر فول بادی که در از بین بردن مو‌های زائد صورت و بدن نقش دارد، دارای دو نوع کاربردی و توتال است. در یک روش، نواحی کل بدن و در یک روش نواحی خاصی مورد هدف قرار می‌گیرند. در کل مزایای لیزر فول بادی شامل موارد زیر است:

    • کاهش شدید مو‌های زیر پوستی
    • از بین رفتن همزمان همه مو‌های زائد
    • عدم رشد مو‌های زائد تا یک مدت طولانی‌

    مزایای لیزر توتال بادی

    در لیزر توتال بادی مو‌های زائد صورت شامل بخش گونه، چانه، پشت لب و… به همراه گردن مورد هدف قرار می‌گیرند. از این رو مزایای لیزر توتال بادی شامل موارد زیر است:

    • از بین بردن مو‌های زیرپوستی
    • نرم و لطیف شدن پوست صورت
    • لیزر مو‌های زائد پشت لب، گونه، چانه و زیر گوش

    هزینه لیزر فول بادی

    تفاوت لیزر فول بادی و توتال بادی مربوط به هزینه آن‌ها است که بر اساس منطقه بدن فرق می‌کند. محبوب‌ترین نواحی لیزر مو‌های زائد، صورت، بیکینی، زیر بغل، پا‌ها و دست‌ها هستند که ممکن است در مقایسه با نواحی دیگر قیمت بیشتری داشته باشند. با این حال هزینه لیزر مو‌های زائد در جا‌های مختلف، متفاوت است و به محل کلینیک، تخصص پزشک، سطح خدمات، نوع دستگاه و جنسیت فرد بستگی دارد. تعداد جلسات مورد نیاز، دیگر تفاوت لیزر فول بادی و توتال بادی است که تاثیر مهمی بر هزینه این روش دارد.

    هزینه لیزر توتال بادی

    هر چه برای حذف مو‌های زائد به جلسات بیشتری نیاز داشته باشید، هزینه لیزر هم بالاتر می‌رود. چون استفاده از روش‌های سنتی مثل ژیلت، اپیلاسیون و… هزینه‌های زیادی به دنبال دارد؛ لیزر انتخابی مقرون به صرفه برای از بین بردن مو‌های زائد است. با انتخاب لیزر توتال بادی که شامل مو‌های زائد صورت و گردن هم می‌شود، هزینه بیشتری پرداخت کرده و برای همیشه از شر شیو کردن ریش و سبیل خلاص می‌شوید.

    لیزر فول بادی برای چه افرادی مناسب نیست؟

    لیزر فول بادی برای چه افرادی مناسب نیست؟

    هنگام بررسی کاندیدای مناسب برای لیزر درمانی، تفاوت لیزر فول بادی و توتال بادی مطرح نیست. به عنوان فردی که مشکل هورمونی دارد، به طور ژنتیکی کم مو است یا مو‌های نازک و بوری دارد، لیزر فول بادی را به شما پیشنهاد نمی‌دهیم. البته نه اینکه بگوییم لیزر قطعا بر روی شما جواب نمی‌دهد؛ اما شاید به تعداد جلسات بیش‌تری احتیاج داشته باشید. در هر صورت قبل از انجام لیزر باید با متخصص پوست مشورت کنید.

    لیزر توتال بادی برای چه افرادی مناسب نیست؟

    تفاوت لیزر فول بادی و توتال بادی به نواحی هدف و هزینه هر کدام مربوط است. در لیزر توتال بادی مو‌های صورت و گردن هم لیزر می‌شوند. بنابراین اگر بدن پرمویی دارید اما مو‌های صورت و گردن شما نازک، بور یا کرکی هستند لیزر توتال بادی را به شما پیشنهاد نمی‌دهیم.

    لیزر فول بادی کاربردی چیست؟

    اکنون که با تفاوت لیزر فول بادی و توتال بادی آشنا شدید، شاید به عنوان کاندیدای مناسب لیزر در همه نواحی صورت و بدن مو نداشته باشید. در این شرایط به جای پرداخت هزینه لیزر فول بادی می‌توانید مو‌های زائد مناطق اصلی بدن خود را از بین ببرید. فول بادی کاربردی بهترین روش برای مورد هدف قرار دادن مو‌های زائد است که در مقایسه با توتال هزینه کمتری دارد. معمولا هم شامل پا‌ها، زیر بغل و ناحیه تناسلی است.

    مراقبت‌های قبل از لیزر فول بادی و توتال بادی

    مراقبت‌های قبل از لیزر فول بادی و توتال بادی

    تفاوت لیزر فول بادی و توتال بادی مربوط به مراقبت‌های شان نیست. قبل لیزر درمانی به بهترین کلینیک لیزر مو‌های زائد در سعادت آباد مراجعه و از پزشک یا اپراتور خود مشورت بگیرید‌. سپس به مدت یک ماه قبل از لیزر درمانی از بند انداختن، استفاده از موم یا اپیلاسیون خودداری کنید. همچنین به مدت ۲ تا ۳ روز قبل لیزر با سولاریوم پوستتان را برنز نکنید. در نهایت ۲۴ ساعت قبل از انجام لیزر فول بادی و توتال بادی مو‌های زائدتان را شیو کنید.

    مراقبت‌های بعد از لیزر فول بادی و توتال بادی

    جدا از تفاوت لیزر فول بادی و توتال بادی پیشنهاد ما این است که بعد لیزر درمانی در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید. از طرفی پوست خود را برنز نکرده و آب زیادی بنوشید. خودداری از رفتن به استخر یا سونا  هم جزئی از مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد است.

    سخن پایانی

    اکنون که با تفاوت لیزر فول بادی و توتال بادی آشنا شدید، با انتخاب یک کلینیک زیبایی در سعادت آباد معتبر برای همیشه از شر مو‌های زائد خود خلاص شوید. اگر از شیو کردن خسته شده‌اید و مو‌های تیره و نسبتا ضخیمی دارید، کاندیدای مناسبی برای لیزر هستید. بدین ترتیب پوست صاف و زیبایی خواهید داشت و مو‌های زائد را به طور کامل و برای همیشه از بین می‌برید. تفاوت لیزر فول بادی و توتال بادی در نواحی لیزر درمانی است و هزینه هر کدام با دیگری فرق دارد.

    سوالات متداول تفاوت لیزر فول بادی و توتال بادی

    ۱) لیزر توتال بادی شامل چه قسمت‌هایی است؟

    تفاوت لیزر فول بادی و توتال بادی در نواحی درمان است. لیزر توتال می‌تواند در نواحی صورت، گردن، قفسه سینه، بازو‌ها و پا‌ها انجام شود.

    ۲) قیمت لیزر توتال بادی چقدر است؟

    دیگر تفاوت لیزر فول بادی و توتال بادی مربوط به قیمت است. هزینه هر کدام از این روش‌ها به نواحی مورد هدف و نوع دستگاه بستگی دارد.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    پشتیبان سایتمشاهده نوشته ها

    Avatar for پشتیبان سایت

    این مقاله به کوشش مدیریت و اعضای تیم کلینیک ایران تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش اعضا، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.

    ۱ دیدگاه

    • تجربه من با کلینیک شما واقعاً لذت‌بخش بود. از حرفه‌ای بودن تیم شما تا نتایج مثبت، کاملاً راضی هستم.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *