مزوتراپی در سعادت آباد

  • یکی از بهترین روش های جوانسازی صورت که بدون جراحی کردن باعث جوان تر و شاداب تر شدن پوست می شود، مزوتراپی صورت است. در این روش مواد فعال بیولوژیک که شامل ویتامین ها، آنزیم ها، مواد معدنی، داروهای هورمونی و فاکتورهای رشد و مواد دارای ساختار پروتئینی است با استفاده از سوزن های بسیار ریز داخل لایه میانی پوست تزریق می شود.

    همه چیز درباره مزوتراپی در سعادت آباد

    امروزه در مقایسه با گذشته انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست رونق زیادی پیدا کرده است. در کلینیک پوست و مو ایران نیز به منظور افزایش رضایت مراجعین محترم انواع روش های جوانسازی پوست از جمله مزوتراپی در سعادت آباد انجام می شود که در ادامه این مقاله به بررسی کامل تر این روش می پردازیم.

    هزینه مزوتراپی در سعادت آباد قیمت
    🧑 مزوتراپی جوانسازی و آبرسانی صورت 💶 ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان 
    👁 مزوی زیر چشم در سعادت آباد 💵 ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان
    👩 تقویت مو در سعادت آباد 💶 ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان
    👩مزایای مزوتراپی در سعادت آباد رفع لک ها و چین و چروک های صورت-فعال شدن رشد مو

    جلوگیری و درمان ریزش مو

    بهترین کلینیک مزوتراپی در سعادت آباد

    امروزه در مقایسه با گذشته توجه و اهمیت دادن به شادابی و زیبایی صورت مورد اهمیت قرار گرفته است. به همین دلیل در صورتی که به هر دلیل خانم ها و آقایان نشانه هایی از تیرگی و لک در پوست خود مشاهده کردند، می توانند اقدام به تزریق مزوتراپی صورت کنند.

    اما یکی از مهم ترین مواردی که زمان تزریق مزوتراپی باید مد نظر داشت، انتخاب بهترین کلینیک مزوتراپی در سعادت آباد است. چون همان طور که می دانید امروزه در اکثر شهرهای بزرگ انواع خدمات زیبایی در کلینیک پوست و مو انجام می شود.

    کلینیک پوست مو ایران، با داشتن سابقه ای طولانی و درخشان به عنوان یکی از بهترین کلینیک ها برای انجام مزوتراپی در سعادت آباد، محسوب می شود. در این کلینیک زیبایی انواع خدمات زیبایی از جمله مزوتراپی با استفاده از بهترین برندها انجام می شود.
    بهترین کلینیک مزوتراپی در سعادت آباد

    هزینه مزوتراپی صورت در سعادت آباد

    مزوتراپی صورت به عنوان یکی از بهترین روش های درمان چین و چروک و از بین بردن لک صورت محسوب می شود و طرفداران زیادی دارد. در این روش کم تهاجم، مواد مغذی و مورد نیاز برای پوست با استفاده از کوکتل های خاص به پوست تزریق و وارد می شود.

    بنابراین می توان گفت هزینه مزوتراپی صورت در سعادت آباد با توجه به عوامل مختلفی از جمله تعداد واحد تزریق کوکتل برای تزریق به پوست، تعداد جلسات لازم برای انجام مزوتراپی، نوع پوست فرد، میزان لک های صورت، میزان چین و چروک ها، و … بستگی دارد.

    هزینه مزوتراپی مو در سعادت آباد

    علاوه بر مزوتراپی صورت، مزوتراپی مو نیز به عنوان یکی از بهترین روش های موثر برای درمان ریزش مو و حتی رشد مجدد موهای سر انجام می شود. در این روش، همه ویتامین ها، مواد معدنی، پروتئین و… با استفاده از سوزن های بسیار نازک به سر و لایه میانی پوست تزریق می شود.

    اما به طور کلی هزینه مزوتراپی مو در سعادت آباد با توجه به عوامل مختلفی از جمله برند و کیفیت مواد محلول و تزریقی مغذی و مفید برای مو، تعداد جلسات لازم برای مزوتراپی مو، دستمزد پزشک، موقعیت جغرافیایی کلینیک پوست و مو، و … تعیین می شود.
    هزینه مزوتراپی مو در سعادت آباد

    کاربرد مزوتراپی صورت در سعادت آباد

    پوست صورت یکی از مهم ترین اعضای بدن محسوب می شود که در مقایسه با اعضای دیگر بیشتر در معرض آسیب است. بدین صورت که در صورت مراقبت نکردن از پوست و در برخی موارد نیز به دلایل ژنتیکی و ارثی، ممکن است پوست صورت دچار لک، جای جوش، آفتاب سوختگی و به ویژه چین و چروک شود.

    به طور کلی عوامل مختلفی در ایجاد چین و چروک صورت موثر هستند. یکی از مهم ترین دلایل افزایش سن، کاهش و متوقف شدن تولید کلاژن در پوست، و دهیدراته شدن پوست است.

    در برخی موارد نیز عدم رسیدگی به پوست و دهیدراته ماندن آن باعث ایجاد لک های مختلف در صورت می شود که ظاهر زیبایی ندارد. در چنین مواردی یکی از بهترین روش ها انجام مزوتراپی در سعادت آباد است. در کلینیک ایران در سعادت آباد انواع روش های جوانسازی از جمله مزوتراپی با کیفیت بالا انجام می شود.

    به طور کلی کاربردهای مختلف مزوتراپی صورت در سعادت آباد به شرح زیر است:

    • رفع چین و چروک های سطح و نیمه عمیق صورت
    • رفع لک های صورت (لک های ملاسما و هورمونی)
    • از بین رفتن جای جوش
    • رفع تیرگی های پوست
    • بهبود و رفع افتادگی صورت
    • افزایش شادابی پوست صورت

    مزایای مزو صورت

    هر کدام از روش های جوانسازی و درمانی مختلفی که انجام می شود، مزایا و معایب خاص خود را دارند که مزوتراپی صورت نیز از این قاعده مستثنی نیست.

    مهم ترین مزایای مزو صورت به شرح زیر است:

    • امکان جایگزین کردن آن با روش های گران قیمت
    • روشن و شفاف شدن پوست
    • قیمت مقرون به صرفه و مناسب
    • رفع نیازهای پوست با حفظ و افزایش رطوبت پوست

    مزایای مزو صورت

    معایب مزوتراپی صورت

    معایب مزو صورت نیز شامل موارد زیر است:

    • تورم و خارش پوست
    • برجسته شدن محل تزریق مزو
    • بروز عفونت (موارد نادر)
    • ایجاد التهاب در محل تزریق

    مراقبت ها بعد از مزوتراپی صورت

    برای جلوگیری از بروز عوارض ذکر شده در مورد مزوتراپی صورت، لازم است که مراقبت هایی که پزشک توصیه می کند به طور کامل انجام شود. مهم ترین مراقبت ها بعد از مزوتراپی صورت به شرح زیر است:

    • تا ۲۴ ساعت استحمام نکنید.
    • روی محل تزریق کمپرس سرد قرار دهید.
    • تا ۲۴ ساعت به استخر، سونا و جکوزی نروید.
    • به صورت مرتب از ضد آفتاب استفاده کنید.
    • از برنزه کردن پوست صورت خود خودداری کنید.
    • به هیچ وجه در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.
    • اقدام به لایه برداری و لیزر پوست نکنید.
    • تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق ورزش های سنگین و سخت انجام ندهید.

    تفاوت مزوتراپی صورت و مزوتراپی مو

    همان طور که در پاراگراف بالا هم ذکر شد، در مزوتراپی صورت مواد مغذی و مفید برای حفظ و بازگرداندن سلامت پوست، به پوست صورت تزریق می شود. بنابراین برای افرادی که پوست آن ها دچار افتادگی، لک، جای جوش، و … است و پوست تیره ای دارند، مناسب است.

    در صورتی که در مزوی مو، مواد مغذی و مورد نیاز برای رشد مجدد موها به پوست سر تزریق می شود. بنابراین تفاوت این دو روش به دلیل تفاوت آن ها در مواد مغذی و محلول های موجود در کوکتل ها است، چون کاربردهای متفاوتی با یک دیگر دارند.

    مزوی مو چگونه انجام می شود؟

    همان طور که قبلا هم ذکر شد، مزوتراپی مو به منظور جلوگیری و درمان ریزش مو انجام می شود. بدین صورت که در این روش ابتدا با استفاده از بی حسی موضعی، محل های تزریق بی حس می شود. سپس با استفاده از سوزن های بسیار ظریف و کوچک، مواد درمانی مورد نیاز برای جلوگیری از ریزش مو به پوست سر و نواحی مختلف تزریق می شود.

    تزریق نیز با توجه به شدت ریزش و تشخیص پزشک در عمق ۱ میلی متر تا ۴ میلی متر انجام می شود. بدین صورت که در هر بار تزریق مواد مغذی و محلول مورد نیاز یک قطره وارد پوست می شود.

    مزوی مو چگونه انجام می شود؟

    مراقبت ها بعد از مزوتراپی مو

    برای بهبودی سریع تر مزوتراپی مو و جلوگیری از بروز عوارض ذکر شده در مورد این روش، لازم است که مراقبت های لازم نیز توسط بیماران انجام شود. مراقبت های لازم بعد از مزوتراپی مو نیز شامل موارد زیر است:

    1. ۳ الی ۴ روز بعد از مزوتراپی موها را نشویید.
    2. ۲ الی ۳ روز بعد از مزو در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.
    3. تا ۲۴ ساعت بعد از انجام مزو مو، از مصرف آسپرین، ویتامین E، و ایبوبروفن خودداری کنید.
    4. آب و مایعات فراوان بنوشید.
    5. از قرار گرفتن در معرض هوای خیلی گرم خودداری کنید.

    مزایای مزوتراپی مو

    مزوتراپی مو در سعادت آباد نیز ممکن است مزایا و معایب مختلفی نیز داشته باشد. بنابراین برای انجام مزوتراپی مو در سعادت آباد لازم است که اطلاعات کاملی در مورد این مزایا و معایب داشته باشید. مزایای مزوی مو در سعادت آباد عبارتند از:

    • فعال شدن رشد مو
    • جلوگیری و درمان ریزش مو
    • کاهش فعالیت غدد چربی مو
    • افزایش اکسیژن رسانی و خونرسانی به پوست سر
    • کاهش شوره سر
    • باعث افزایش حجم و شادابی مو می شود.

    مزایای مزوتراپی مو

    معایب مزوتراپی مو

    علاوه بر مزایای ذکر شده، در برخی موارد به دلیل استفاده از مواد بی کیفیت در کلینیک غیر معتبر، مزوی مو نیز ممکن است معایبی داشته باشد که به شرح زیر است:

    • احساس سرگیجه و کسالت در مدت زمان درمان
    • احساس سر درد
    • ایجاد عفونت باکتریایی (موارد نادر)
    • خسته کننده بودن روند درمان کامل

    نحوه تزریق مزوتراپی در سعادت آباد چگونه است؟

    همان طور که در پاراگراف بالاتر هم ذکر شد، یکی از بهترین روش های از بین بردن و درمان تیرگی ها، لک ها و حتی رفع چین و چروک های ریز و سطحی، مزوتراپی است. در واقع عملکرد ویژه و تاثیر گذاری خاص مزوتراپی به دلیل مواد و ترکیباتی است که در آن وجود دارد.

    از جمله مهم ترین ترکیبات مزوتراپی، می توان انواع آنتی بیوتیک ها، کلسی تونین و تیروکسین، ویتامین ها، مواد معدنی، انواع آنزیم ها از جمله کلاژناز و هیالورونیداز، و … را نام برد.

    اما نکته مهمی که در این زمینه مطرح می شود، این است که بر اساس برند مزوتراپی ممکن است میزان برخی از ترکیبات بیشتر یا کم تر باشد. بنابراین انتخاب برند مناسب و با کیفیت نیز تاثیر زیادی در افزایش تاثیر گذاری مزوتراپی دارد.

    در واقع روند کار و تزریق مزوتراپی در سعادت آباد کلینیک ایران این است که ابتدا سطح پوست بیمار باید کاملا تمیز و بدون هیچ گونه مواد آرایشی باشد. پس از آن در صورت لزوم و با توجه به آستانه و حد درد هر بیمار، مقداری بی حسی موضعی روی پوست استعمال می شود. پس از آن با استفاده از سوزن های ریز و مخصوص، مواد و ترکیبات ذکر شده، داخل پوست فرد تزریق می شود.

    بهترین کلینیک مزوتراپی در سعادت آباد

    چه افرادی کاندید مناسب برای تزریق مزوتراپی در سعادت آباد نیستند؟

    با وجود این که امروزه مزوتراپی به عنوان یکی از بهترین روش های درمان لک و تیرگی های صورت است و در کلینیک های زیبایی مختلف انجام می شود؛ اما در برخی موارد انجام و تزریق مزوتراپی برای همه افراد مناسب نیست.

    به طور کلی تزریق مزوتراپی در سعادت آباد برای همه افراد ۱۸ تا ۷۵ سال که دارای سلامت عمومی هستند، مناسب است و پیشنهاد می شود. علاوه بر این، یکی از مهم ترین شرایط لازم برای مزوتراپی این است که افراد دید واقعی نسبت به نتایج مزوتراپی داشته و انتظار معجزه و تغییرات ویژه نداشته باشند.

    به طور کلی افراد زیر کاندیدای مناسبی برای مزوتراپی نیستند:

    • زنان باردار و شیرده
    • بیمارانی که همیشه سابقه تبخال یا فعلا تبخال فعال دارند.
    • بیماران قلبی- ریوی
    •  بیماران مبتلا به سرطان
    • بیماران مبتلا به دیابت
    • افرادی که سابقه بیماری های انعقادی داشته و داروهای ضد انعقاد خون مصرف می کنند.
    • بیماران مبتلا به سرطان که تحت شیمی درمانی یا پرتو درمانی هستند.

    اهمیت مشاوره قبل از مزوتراپی در سعادت آباد چیست؟

    همان طور که در پاراگراف بالاتر نیز به صورت مختصر ذکر شد، تزریق مزوتراپی برای همه افراد پیشنهاد نمی شود و مناسب نیست. به همین دلیل توصیه می شود برای این که تشخیص دهید و مطلع شوید که برای مزوتراپی کاندیدای مناسبی هستید، حتما باید توسط پزشک متخصص پوست و صورت معاینه شوید.

    علاوه بر این، در این جلسه مشاوره و ویزیت با پزشک متخصص باید کلیه سوابق بیماری یا مصرف دارو را با او مطرح کنید. پزشک ابتدا سوابق بیماری و دارویی شما را بررسی کرده و در صورت مجاز بودن اقدامات لازم جهت تزریق مزوتراپی در سعادت آباد صورت می گیرد.


    سوالات متداول مزوتراپی در سعادت آباد

    ۱- بهترین کلینیک زیبایی برای مزوتراپی در سعادت آباد کجاست؟

    کلینیک پوست و مو ایران به عنوان یکی از کلینیک های زیبایی فعال و معتبر در زمینه مزوتراپی شناخته می شود.

    ۲- هزینه مزوتراپی در سعادت آباد چقدر است؟

    هزینه مزوتراپی با توجه به مهارت، سابقه و نوع مواد، ترکیبات و برند مزوتراپی متفاوت خواهد بود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    تیم نویسندگی کلینیک ایرانمشاهده نوشته ها

    Avatar for تیم نویسندگی کلینیک ایران

    این مقاله به کوشش مدیریت و اعضای تیم کلینیک ایران تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش اعضا، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *