پی ار پی در سعادت آباد

  • پوست صورت مانند سایر اعضای بدن با افزایش سن، خاصیت الاستیته و تولید کلاژن در آن کاهش یافته و در سنین بالاتر متوقف می شود. به همین دلیل پوست صورت در مقایسه با سنین جوانی تحریک پذیرتر شده و ممکن است زیبایی و شادابی اولیه را نداشته باشد.

    پی ار پی در سعادت آباد

    از طرفی ممکن است با قرار گرفتن در معرض نور آفتاب و عدم مراقبت از پوست، روند ترمیم شدن پوست کاهش پیدا می کند. در چنین مواردی یکی از بهترین روش های موثر در بهبود و افزایش سرعت ترمیم پوست صورت، پی آر پی کردن است.

    اهمیت و مزایای خدمات پی آر پی به گونه ای است که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. در صورتی که به زیبایی و شادابی پوست خود اهمیت می دهید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با پی ار پی در سعادت آباد و مزایای آن بیشتر آشنا شوید.

    نتیجه پی ار پی
    پی آر پی صورت

    پی آر پی چیست؟

    پی ار پی به عنوان یکی از بهترین روش های جوانسازی و ترمیم پوست محسوب می شود. در واقع برای تعریف بهتر می توان گفت که پی آر پی با استفاده از پلاکت های خون هر فرد گرفته شده و پس از انجام آزمایشات مختلف و آماده سازی کردن درون پوست فرد تزریق می شود.

    پلاکت های درون خون دارای محرک رشد هستند و زمانی که به قسمتی از صورت تزریق می شود، آن ناحیه تحریک می شود که روند بهبود و بازیابی ترمیم خود را بهبود بخشیده و به سرعت آن بیافزاید.

    به طور کلی می توان گفت که هدف از تزریق پی آر پی صورت، ترمیم کردن و جوانسازی پوست است. این روش جوانسازی در کلینیک ایران، و پی ار پی در سعادت آباد با بهترین کیفیت انجام می شود.

    پی ار پی در سعادت آباد

    پی ار پی در سعادت آباد چه کاربردی دارد؟

    همان طور که در پاراگراف اول هم ذکر شد، پوست صورت در مقایسه با سایر اعضای بدن بیشتر در معرض خطر قرار دارد. در واقع ممکن است به دلیل افزایش سن، عدم مراقبت و رسیدگی به پوست صورت، عدم استفاده از کرم ضد آفتاب، و همچنین سبک غذایی و زندگی اشتباه یا نا سالم شاهد تیرگی، چین و چروک، جوش صورت و افتادگی در قسمت های مختلف پوست شوید.

    با تزریق پی آر پی در سعادت آباد پوست به مرور برای رشد و بازسازی کردن تحریک شده و با سرعت بیشتری ترمیم می شود. بنابراین می توان گفت که پی آر پی در سعادت آباد که در کلینیک ایران انجام می شود، کاربردهای مختلفی دارد که به شرح زیر است:

    • رفع کبودی و سیاهی دور چشم
    • رفع و درمان کک و مک های قدیمی
    • رفع و درمان لک و جای جوش
    • رفع افتادگی پوست در قسمت خط لبخند
    • رفع خطوط ریز اطراف چشم (پنجه کلاغی )
    • رفع خطوط ریز اطراف لب ها
    • درمان چروک های گردن و دست ها
    • درمان اسکار ناشی از جای آکنه یا جای جراحی

    مزایای پی آر پی در سعادت آباد چیست؟

    زمانی که به دلایل مختلف سن پوستی فرد افزایش یابد، بدیهی است که شادابی و طراوت و زیبایی اولیه را نداشته باشد و این امر کاملا طبیعی است. به همین دلیل بسیاری از خانم ها و آقایانی که نشانه هایی از پیری پوست و افتادگی، تیرگی و لک را در صورت خود مشاهده می کنند، می توانند اقدام به انجام و تزریق پی ار پی در سعادت آباد کنند.

    چرا که تزریق پی آر پی در سعادت آباد با توجه به این که از پلاکت خون خود افراد برداشته و به آن ها تزریق می شود، مزایای مختلفی دارد که به شرح زیر است:

    • در مقایسه با روش های تهاجمی دیگر مانند جراحی هزینه کم تری دارد.
    • در مقایسه با سایر روش های جوانسازی ماندگاری طولانی تری دارد.
    • پروسه تزریق آسان، سریع و استریل است.
    • نیازی به طی کردن دوران نقاهت و استراحت کردن ندارد.
    • احتمال بروز عفونت یا سایر حساسیت های مختلف دیگر بسیار کم و حتی غیر ممکن است.
    • محدودیتی در انتخاب ناحیه تزریق در قسمت های مختلف بدن ندارد.
    • یک روش نسبتا بی درد است که بیمار در طی آن دردی را احساس نمی کند.

    مزایای پی آر پی

    هزینه پی آر پی در سعادت آباد چقدر است؟

    یکی از مهم ترین سوالات متداول درباره هزینه جوانسازی پوست بخصوص برای افرادی که قصد تزریق و انجام پی ار پی را دارند، این است که هزینه انجام

    پی آر پی چقدر است؟

    با توجه به این که در تزریق پی آر پی در سعادت آباد هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و می توان از آن برای تحریک رشد سلول های جوانساز استفاده کرد؛ بنابراین می توان گفت که امکان تزریق پی آر پی در همه قسمت های بدن و صورت وجود دارد. بنابراین هزینه تزریق با توجه به محل تزریق برای هر فرد متفاوت خواهد شد.

    علاوه بر این، نوع دستگاه و مواد قابل استفاده برای هر بار تزریق برای بیماران متفاوت و در نتیجه هزینه پی ار پی نیز متفاوت خواهد بود.

    مدت زمان تاثیر و ماندگاری پی آر پی در سعادت آباد چقدر است؟

    همان طور که می دانید هر فرد دارای سن پوستی منحصر به فرد و خاص خود است. به همین دلیل نوع مشکلات پوستی که ممکن است با آن مواجه شود نیز متفاوت خواهد بود. بنابراین ممکن است تعداد جلسات لازم برای تزریق پی ار پی در سعادت آباد متفاوت باشد.

    پس از پایان جلسات تزریق، فرد پس از گذشت ۳ الی ۴ هفته شاهد تغییرات ویژه ای در صورت و گردن یا دستان خود یا سایر نواحی که تزریق انجام شده، خواهد بود.

    علاوه بر این، با توجه به این که پی آر پی را می توان در قسمت های مختلف بدون محدودیت تزریق کرد، مدت زمان تاثیر گذار و ماندگاری آن برای هر فرد متفاوت خواهد بود. به طور کلی ماندگاری پی آر پی بین ۶ ماه تا یک سال است.

    سوالات متداول پی آر پی در سعادت آباد

    ۱- تعداد جلسات لازم برای تزریق پی ار پی چقدر است؟

    با توجه به نوع پوست و مشکلات پوستی هر فرد، تعداد جلسات لازم برای هر فرد متفاوت خواهد بود. بنابراین باید ابتدا توسط پزشک متخصص پوست معاینه شود.

    ۲- بهترین کلینیک پی آر پی در سعادت آباد کجاست؟

    در کلینیک پوست و مو ایران کلیه خدمات جوانسازی از جمله پی آر پی با بهترین کیفیت و ماندگاری عالی انجام می شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    تیم نویسندگی کلینیک ایرانمشاهده نوشته ها

    Avatar for تیم نویسندگی کلینیک ایران

    این مقاله به کوشش مدیریت و اعضای تیم کلینیک ایران تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش اعضا، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.

    ۴ دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *