لیزر موی زائد در شهرک غرب

  • امروزه یکی از درمان‌های زیبایی که بیش از هر نوع خدمات دیگری محبوبیت پیدا کرده، لیزر موهای زائد است. با کمک این خدمات درمانی و زیبایی می‌توانید از شر موهای زائد تمام بدن خود خلاص شوید. با پیشرفت فناوری و اختراع دستگاه‌های متنوعی همچون الکس دایود، الکس کوترا، پلاتینیوم و … روش لیزر محبوبیت بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده است و به همین خاطر بیشتر مراجعان کلینیک برای استفاده از خدمات لیزر هستند.

    جدیدترین دستگاه لیزر موی زائد شهرک غرب

    لازم است که قبل از استفاده از این خدمات زیبایی، تمام جوانب کار را بسنجید و یک کلینیک بسیار معتبر لیزر موی زائد شهرک غرب را انتخاب کنید. ما اینجاییم تا در خصوص صفر تا صد لیزر موهای زائد و ویژگی‌های یک کلینیک معتبر صحبت کنیم.

    بهترین کلینیک لیزر موی زائد شهرک غرب

     

    بهترین کلینیک لیزر موی زائد در شهرک غرب

    امروزه کلینیک‌های زیبایی و درمانی زیادی در سطح شهر دارند که با تبلیغات‌ دروغین سعی دارند که از روش‌های درمانی نادرست و دستگاه‌های قدیمی برای از بین بردن موهای زائد استفاده کنند. قبل از اینکه از خدمات یک کلینیک استفاده کنید، حتما توجه داشته باشید که ویژگی‌های زیر را داشته باشند:

    • ارتباط آنلاین و دائمی با کلینیک

    یک کلینیک لیزر موی زائد شهرک غرب، مسیرهای ارتباطی خود را با مراجعین خود، آسان‌تر می‌کند و به صورت آنلاین و در همه ساعت راه‌های ارتباطی دارد. در این صورت اشخاص راحت‌تر و تنها با مراجعه به وب سایت یا صفحات اینستاگرام، برقراری تماس تلفنی و … پرسش و پاسخ آنلاین با کلینیک برقرار می‌کنند. بنابراین پاسخگویی سریع و ارتباط آسان با مشتری از ویژگی‌های یک کلینیک خوب لیزر موهای زائد است.

    • پرسنل پاسخگو و مجرب

    یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی که هر کلینیک لیزر موی زائد شهرک غرب باید داشته باشد، پرسنل خوش برخورد و کاربلد است. پرسنلی که با تجربه و خوش اخلاق باشند، مشتری را به کلینیک خود جذب می‌کنند و در نتیجه آمار مراجعه کنندگان آن هم بیش‌تر می‌شود.

    • دارا بودن دستگاه پیشرفته لیزر موی زائد

    بهترین مراکز لیزر موهای زائد، به طور مکرر از به روز ترین و جدیدترین دستگاه لیزر استفاده می‌کنند. دستگاه‌های لیزر انواع مختلفی داشته که هر کدام مزایای مختلفی دارند.

    • مهارت اپراتور در انجام خدمات لیزر موی زائد

    اپراتور لیزر باید مهارت کافی در زمینه کار با دستگاه  را داشته باشد. همچنین شناخت رنگ و نوع پوست، استفاده از امواج مناسب با توجه به هر نوع پوست، تجربه کاری بالا و … از دیگر ویژگی‌های یک اپراتور ماهر است. ممکن است در صورت عدم مهارت اپراتور، عوارضی همچون سوختگی و آسیب به پوست ایجاد شود. بنابراین ضروری است که قبل از مراجعه به کلینیک لیزر موی زائد شهرک غرب پرس و جوی کافی در خصوص مهارت اپراتور‌ها انجام دهید. برای این‌کار می‌توانید از تجربه دوستان و آشنایان خود هم استفاده کنید.

    • تعداد جلسات لیزر موهای زائد

    وارد هر کلینیکی که شوید، تعداد جلسات مختلفی را به شما معرفی می‌کنند. یک دستگاه لیزر خوب با عملکرد بالای اپراتور‌ها معمولا نیازی به تعداد جلسات بالای لیزر ندارد. معمولا شش الی هشت جلسه طول می‌کشد تا موهای زائد بدن کم کم از بین بروند. البته این امر با توجه به نوع رنگ پوست، نوع ناحیه و دستگاه لیزر موی زائد شهرک غرب هم تعیین می‌شود.

    هزینه لیزر موی زائد شهرک غرب

    لیزر موی زائد شهرک غرب نوعی سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می‌شود. تصور کنید که هر ماه بخواهید هزینه اپیلاسیون دهید یا به صورت هفتگی هزینه زیادی را بابت ژیلت یا کرم مو بر بپردازید. اگر چه لیزر موهای زائد هزینه بیشتری نسبت به دیگر روش‌ها همچون اپیلاسیون دارد؛ اما باید توجه داشته باشید که در این روش موهای زائد به طور دائم حذف می‌شوند و در طولانی مدت دیگر نیازی به هزینه اضافی نخواهید داشت.

    عوامل زیادی وجود دارد که بر هزینه لیزر موهای زائد تاثیر گذار است. برخی از این عوامل شامل ناحیه تحت درمان، میزان مهارت و تخصص اپراتور، موقعیت جغرافیایی کلینیک، درمانگاه و کلینیک مورد نظر، نوع و جنس موها و رنگ پوست، تعداد جلسات لیزر، نوع دستگاه لیزر موی زائد، میزان دقت اپراتور، استفاده از بی حس کننده و خدمات کلینیک زیبایی در تهران و … است.

    مزایای لیزر موی زائد شهرک غرب

    مزایای لیزر موی زائد در شهرک غرب

    استفاده از لیزر موی زائد شهرک غرب مزیت‌های منحصر به فردی دارد. برای آگاهی بیشتر از این مزیت‌ها تنها کافی است که یکبار به جای ژیلت از این خدمات زیبایی استفاده کنید. در واقع مزیت و فواید لیزر موهای زائد دارد در هیچ روش دیگری وجود ندارد. مهم‌ترین مزیت‌های این روش زیبایی عبارتند از:

    • درمان سریع و قابل اعتماد

    برخلاف برخی روش‌های از بین بردن موهای زائد که باید زمان بسیار طولانی را برای انجام آن صرف کند، جلسات لیزر بسیار کوتاه هستند. بنابراین تا حد بسیار زیادی می‌توانید در زمان و تایم خود صرفه جویی کنید. البته این نکته را فراموش نکنید که لیزر موهای زائد یک روش دائمی برای رها شدن از موهای بدن است. این مزیت در دیگر روش‌های از بین بردن موهای زائد وجود ندارد.

    • قیمت معقول و صرفه‌ی اقتصادی

    از مهم‌ترین مزیت‌های لیزر موی زائد شهرک غرب می‌توان به قیمت کاملا معقول و مناسب آن اشاره کرد. در خصوص هزینه و قیمت لیزر در بالاتر صحبت کردیم. این روش دائمی بوده و دیگر تا پایان عمر نیازی به تکرار مدارم ندارد.

    • از بین رفتن موهای زیر پوستی

    امروزه داشتن پاهای پوست مرغی از مشکلات بیشتر خانم‌ها است. دانه‌های سیاه و موهای زیر پوستی که در اثر استفاده مداوم از ژیلت به وجود می‌آیند، پاها را زشت و تیره‌تر نشان می‌دهند. حتی استفاده بیش از حد ژیلت هم ممکن است عفونت پوستی را ایجاد کند. با شیو کردن از طریق ژیلت و دیگر روش‌های سنتی پای شما هرگز زیبایی و تمیزی کامل را نخواهد داشت. اگر شما هم از این مشکلات رنج می‌برید، تنها و بهترین راه استفاده از لیزر است.

    • روشی مطمئن و بدون درد

    اگر یکبار تجربه وکس یا اپیلاسیون را داشته باشید، می‌فهمید که تحمل درد آن کار هر کسی نیست. این روش‌ها برای بسیاری از افراد بسیار رنج آور و دردناک بوده و حتی موجب خارش و قرمزی پوست هم می‌شود. انجام لیزر موی زائد شهرک غرب نسبت به روش‌های سنتی درد کم‌تری داشته و البته نتیجه کار هم تفاوت بسیار زیادی با سایر روش‌ها خواهد داشت. اگر آستانه درد و تحمل شما بسیار پایین است، می‌توانید از بی حس کننده قبل از انجام لیزر استفاده کنید.

    برخی دیگر از مزیت‌‌های لیزر شامل موارد زیر است:

    • نیازی به درمان طولانی و حتی بستری شدن نیست
    • سریع بودن درمان
    • کاهش رشد دائمی مو در نقاط مختلف بدن
    • روشی کاملا سالم و بدون خطر
    • نتیجه بلافاصله قابل مشاهده است.

    عوارض لیزر موی زائد

    با اینکه فواید زیادی در خصوص لیزر موی زائد شهرک غرب گفتیم، ولی به هر حال هر خدمات درمانی و زیبایی ممکن است عوارض کمی را به دنبال داشته باشد. یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که برخی با لیزر موهای زائد دارند این است که این دستگاه فقط موهایی را که رنگ سیاه دارند، شناسایی می‌کند. موهای بور، سفید و رنگ شده توسط این دستگاه از بین نمی‌روند و باید چاره دیگری اندیشید.

    نوع پوست افراد برای انجام خدمات زیبایی لیزر متفاوت است. افرادی که پوست‌های بسیار حساسی دارند، ممکن است بلافاصله پس از لیزر دچار التهاب و قرمزی شوند. نواحی لیزر شده ممکن است مانند تاول بالا بیایند، اما نگران این موضوع نباشید! زیرا این التهاب طی مدت زمان کوتاهی از بین می‌رود. به همین خاطر همیشه توصیه می‌کنیم که لیزر را توسط یک اپراتور و تکنسین کاربلد انجام دهید. احساس درد و ناراحتی کوتاه مدتی هم ممکن است پس از لیزر ایجاد شود که طی چند دقیقه از بین می‌رود.

    مراقبت‌های بعد از لیزر موی زائد شهرک غرب

    مراقبت‌های بعد از لیزر موی زائد

    مراقبت‌های بعد و قبل از لیزر موی زائد شهرک غرب اهمیت بسیار زیادی دارد. اولین و مهم‌ترین کاری که قبل از لیزر باید انجام دهید، شیو کردن و اصلاح حدود ۱۲ ساعت قبل از لیزر است. این کار از سوزش و درد پس از لیزر هم تاثیر می‌گذارد. در این روش زیبایی برخلاف اپیلاسیون و وکس، برای از بین بردن موهای زائد نیازی به دیدن رشد بیرونی موها نداریم.

    پس از انجام لیزر موی زائد شهرک غرب به هیچ وجه در معرض مستقیم آفتاب قرار نگیرید. آفتاب گرفتن و سولار پس از لیزر ممنوع است. حتما از ضد آفتاب‌های قوی استفاده کنید و پوست را کاملا مرطوب نگه دارید. وجود فولیکول مو برای تاثیر بیشتر و از بین رفتن موهای زائد ضروری است. بنابراین تا چهار هفته قبل، از انجام هیچ روش سنتی همچون اپیلاسیون یا وکس استفاده نکنید. در ادامه نکات بیشتری را در خصوص مراقبت بعد از لیزر موی زائد بررسی می‌کنیم.

    نکات مهم قبل و بعد لیزر موی زائد شهرک غرب

    • بعد از انجام لیزر موی زائد تا پنج روز بعد از شست و شوی بیش از حد پوست و اعمال فشار زیاد بر پوست خودداری کنید. باید اجازه دهید تا پوست به درستی بهبود پیدا کند و از بروز عفونت روی پوست جلوگیری شود.
    • تا یک هفته پس از درمان، از شیو کردن نقاط لیزر شده پرهیز کنید.
    • بلافاصله پس از لیزر موی زائد شهرک غرب از انجام ورزش‌های سنگین خودداری کنید.
    • به مدت ۴۸ ساعت بعد از استحمام به خصوص استفاده از دوش و آب گرم خودداری کنید.
    • در صورت ایجاد تاول یا پوسته پوسته شدن در سطح پوست از خاراندن ناحیه درمان خودداری کنید، زیرا می‌تواند باعث ایجاد اسکار شود.

    لیزر موی زائد برای چه افرادی مناسب است؟

    لیزر موی زائد برای چه افرادی مناسب است؟

    برای استفاده از لیزر موی زائد شهرک غرب هیچ محدودیتی وجود ندارد. معمولا سن خاصی برای انجام این روش درمانی تعریف نشده است. چه ۱۸ ساله و یا چه ۸۰ ساله باشید، می‌توانید با این روش موهای زائد بدنتان را از بین ببرید. از آنجایی که این روش درمانی کاملا بی‌خطر است، هیچ محدوده سنی وجود ندارد. با این حال باید توجه داشته باشید که این روش بر روی همه افراد نتیجه یکسانی ندارد. معمولا افرادی که موهای تیره و پوست روشنی دارند، بهترین نتیجه را از لیزر مو می‌بینند؛ زیرا لیزر تنها بر روی رنگدانه‌های مو اثر مثبت می‌گذارد و آن‌ها را هدف قرار می‌دهد.

    بنابراین موهایی با رنگدانه تیره را بهتر تشخیص می‌دهد و از بین می‌برد. همه افرادی که این ویژگی را دارند می‌توانند به راحتی از این روش استفاده کنند و هیچ مانعی برای آن‌ها وجود ندارد.

    لیزر موی زائد برای چه کسانی مناسب نیست؟

    همانطور که بالا گفتیم، معمولا انجام لیزر برای افراد محدودیتی ندارد. همه افرادی که بیماری‌های خاص ندارند، به راحتی می‌توانند لیزر موی زائد شهرک غرب را در کلینیک‌ ایران انجام دهند. اما در این میان ممکن است افرادی بیماری پوستی یا مشکلات هورمونی داشته باشند که لیزر موی زائد بر روی آن‌ها اثرگذار نباشد. در ادامه لیست افرادی که لیزر مو برای آن‌ها مناسب نیست را آورده‌ایم:

    • افرادی که دارای بیماری پوستی هستند.
    • افرادی دیابتی با سابقه بالا
    • خانم‌ها یا آقایانی که بیماری پوست ارثی و مادرزادی دارند
    • افرادی که بیماری قلب و عروق دارند
    • افرادی که باردار هستند؛ زیرا تاثیر امواج لیزر بر روی جنین هنوز در حال تحقیقات است.
    • افرادی که دارای پوست بسیار تیره و یا آفتاب سوختگی هستند.
    • افرادی که بیماری عفونی دارند.
    • افرادی که مشکوک به سرطان لوزه یا غددی همچون تیروئید هستند.
    • افرادی که سابقه اختلالات هورمونی دارند.
    • افرادی که ویروس تبخال در بدنشان فعال است.

    سخن پایانی

    در این مقاله در خصوص صفر تا صد لیزر موی زائد شهرک غرب صحبت کردیم. لیزر موهای زائد در سعادت آباد امروزه پیشرفته‌ترین راه برای خلاص شدن از شر موها و زیبایی بیشتر است. این کار در کلینیک‌های زیبایی انجام شده که افراد با شناخت یک کلینیک معتبر، می‌توانند به طور دائمی از موهای زائد خود رها شوند. جالب است بدانید که هزینه‌ای که بابت انجام لیزر موهای زائد می‌کنید یک سرمایه گذاری بلند مدت است که برای همیشه از شر شیو کردن و ژیلت خلاص می‌شوید.

    در خصوص مزایا و عوارض این روش درمانی هم در بالا صحبت کردیم. اگر شما هم می‌خواهید لیزر موی زائد را بدون بروز هیچ عارضه‌ای انجام دهید، به کلینیک زیبایی در سعادت آباد مراجعه کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    پشتیبان سایتمشاهده نوشته ها

    Avatar for پشتیبان سایت

    این مقاله به کوشش مدیریت و اعضای تیم کلینیک ایران تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش اعضا، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.

    ۱ دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *