کاشت مو در شهرک غرب

  • شاید شما یکی از کسانی باشید که به دلیل ریزش شدید، بخش زیادی از مو‌هایتان را از دست داده‌اید. ریزش مو تا حدی طبیعی است ولی احتمال دارد از کنترل خارج شود. طاسی یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های خانم‌ها و آقایان است و کاشت مو به عنوان یک روش ترمیمی برای این افراد کاربرد دارد.

    کلینیک تخصصی کاشت مو در شهرک غرب

    این جراحی با داشتن روش‌های مختلف، به مراقبت‌های خاصی احتیاج دارد. در صورت رعایت کردن شرایط مورد نظر، زیبایی به شما بازگردانده و اعتماد به نفس شما بیشتر می‌شود. قبل از انجام کاشت مو در شهرک غرب باید یک کلینیک معتبر انتخاب کرده و توسط پزشک متخصص ویزیت شوید. البته قبل از آن ما مزایای کاشت مو و هزینه این جراحی را به شما می‌گوییم.

       

      بهترین کلینیک کاشت مو در شهرک غرب

      کلینیک ایران، به عنوان یکی از بهترین مراکز کاشت مو در شهرک غرب از پزشکان متخصص و با تجربه زیادی تشکیل شده است. این تیم حرفه‌ای و ماهر، علاوه بر کاشت مو در سعادت آباد، با ارائه خدمات مشاوره، شما را برای انجام این جراحی در شهرک غرب نیز راهنمایی می‌کنند. یعنی در ابتدا بررسی می‌کند که آیا کاشت مو برای شما مناسب است یا نه. سپس با انتخاب بهترین روش و دریافت هزینه‌ای معقول، زیبایی را به شما بر می‌گرداند.

      کاشت مو به عنوان یک روش ترمیمی موثر برای رشد دوباره مو‌ها، نگرانی‌های شما را برطرف کرده و اعتماد به نفستان را بیشتر می‌کند.

      بهترین کلینیک کاشت مو در شهرک غرب

      هزینه کاشت مو در شهرک غرب

      یکی از مهمترین مسائلی که در انتخاب کلینیک کاشت مو در تهران تاثیر می‌گذارد، هزینه این عمل است. هزینه کاشت مو در شهرک غرب تحت تاثیر عوامل مختلفی تغییر می‌کند. بنابراین نمی‌شود یک هزینه ثابت و مشخص برای تمام افراد در نظر گرفته شود. مراجع باید به صورت حضوری توسط پزشک متخصص ویزیت شود. به طور کلی قیمت این جراحی به عوامل زیر بستگی دارد:

      • شیوه کاشت مو

      جراحی کاشت مو روش‌های مختلفی دارد. هر کدام از این تکنیک‌ها به تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته احتیاج دارند و تعداد جلسات آن‌ها فرق می‌کند. از طرفی زمان مورد نیاز برای انجام جراحی بر هزینه‌های مربوط به کاشت مو در شهرک غرب تاثیر‌گذار است. در کل هزینه جراحی با دستگاه‌های پیشرفته در مقایسه با روش‌های سنتی بیشتر است.

      • تخصص و مهارت جراح

      کاشت مو یک جراحی بسیار حساس است و به دقت بالایی احتیاج دارد. یک پزشک متخصص با داشتن مهارت و سابقه بالا، باعث می‌شود نتیجه بهتری از عمل به دست بیاید. از این رو پزشکی خوب است که در زمینه کاشت مو مهارت و تخصص لازم را داشته و رضایت مراجعین خود را به دست آورده است.

      • کلینیک کاشت مو

      منطقه کلینیک یا مطب پزشک یکی دیگر از عوامل موثر بر هزینه کاشت مو است. معمولا هزینه کاشت مو در شهر‌های بزرگ به دلیل برخورداری از امکانات و تجهیزات پیشرفته بیشتر است.

      • تعداد گرافت‌های کاشته شده

      یکی دیگر از عوامل موثر بر هزینه کاشت مو در شهرک غرب، تعداد گرافت‌های کاشته شده است. هر چه طاسی سر بیشتر باشد، گرافت‌های بیشتری نیاز است. از طرفی زمان جراحی و تعداد جلسات کاشت مو بیشتر شده و هزینه عمل بالاتر می‌رود.

      • سن مراجع

      معمولا افراد سن بالا در مقایسه با جوانان طاسی بیشتری دارند. پس گرافت‌های مورد نیاز آن‌ها بیشتر است. جراحی آن‌ها هم بیشتر طول می‌کشد. معمولا هزینه کاشت مو برای افراد مسن در مقایسه با افراد جوان کمی بیشتر است.

      • نوع بانک مو

      وقتی وضعیت بانک مو و گرافت‌های آن برای برداشت خوب باشد، پزشک به راحتی می‌تواند جراحی را انجام دهد. اما اگر بانک مو ضعیف باشد به دلیل بیشتر شدن مدت زمان عمل و پیچیدگی آن، هزینه کاشت مو در شهرک غرب هم بیشتر می‌شود.

      هزینه کاشت مو در شهرک غرب

      مزایای کاشت مو در شهرک غرب

      از آنجا که کاشت مو به عنوان یک تکنیک نوین محبوبیت زیادی پیدا کرده، آشنایی با مزایای آن کمک بیشتری به شما می‌کند. بدین ترتیب می‌توانید بفهمید که آیا به این جراحی احتیاج دارید یا خیر. کدام کلینیک را انتخاب می‌کنید و پزشک چه روشی را برای شما مناسب می‌داند.

      • زیبایی از دست رفته را باز می‌گرداند: مو تاثیر مهمی بر زیبایی چهره افراد دارد و کاشت مو می‌تواند زیبایی از دست رفته فرد را به او بازگرداند.
      • مو‌های از دست رفته را ترمیم می‌کند: نتیجه کاشت مو آن قدر طبیعی است که گویی فرد هیچ وقت مو‌های خود را از دست نداده است. این جراحی باعث ترمیم مو‌های از دست رفته و زیبایی بیشتر شما می‌شود.
      • ظاهر طبیعی دارد: ایجاد ظاهر طبیعی و رسیدن به نتیجه دلخواه، باعث محبوبیت بیشتر کاشت مو شده است. با انجام این عمل کسی که شما را تا قبل از آن ندیده، متوجه کاشت مو شما نمی‌شود.
      • فقط یک بار جراحی نیاز است: کاشت مو که روند آن بسیار ساده و کم دردسر است، نیاز به یک بار جراحی دارد و پس از آن نمی‌خواهد فرد به صورت پیاپی به پزشک مراجعه کند.
      • کاشت مو دائمی است: تنها با یک بار کاشت مو در شهرک غرب می‌توانید زیبایی خود را به دست‌آورید. از این رو نیازی نیست برای اینکه تاثیر جراحی را تمدید کنید، مجدد به پزشک مراجعه کنید. کاشت مو دائمی است و مو‌های کاشته شده تا آخر عمر برای شما کافی هستند.
      • مو‌های کاشته شده رشد می‌کنند: همانطور که مو‌های طبیعی رشد می‌کنند، مو‌های کاشته شده هم قابل رشد هستند. افراد می‌توانند مثل آدم‌های طبیعی هر مدل مویی که می‌خواهند را داشته باشند. پس برای پیرایش و اصلاح مو‌هایشان با مشکل مواجه نمی‌شوند. حتی می‌توانند مو‌های کاشته شده را رنگ هم بکنند. شاید در روش‌های دیگر ترمیم مو این امکان وجود نداشته باشد اما در این نوع جراحی با مو‌های کاشته شده مثل مو‌های طبیعی برخورد می‌شود.
      •  محدودیت سنی و جنسی ندارد: فرقی ندارد چند ساله و خانم هستید یا آقا. اگر مو‌هایتان ریخته و به ترمیم احتیاج دارید، کاشت مو انجام دهید. تمام افراد با هر سن و جنسیتی می‌توانند مو‌های خود را کاشت کنند. حتی اگر از کلاه گیس، اسکالپ سر و… استفاده کرده باشند. این طبیعی است که بعضی افراد با گذشت زمان دچار ریزش مو شوند و در بعضی از نواحی طاسی بگیرند. کاشت مو یکی از بهترین روش‌های ترمیمی است و می‌تواند باعث رشد مو در بخش‌های سوختگی یا شکستگی شود. این جراحی جای زخم، بخیه، سوختگی و… را به خوبی می‌پوشاند.
      • اعتماد به نفس شما را بیشتر می‌کند: با کاشت مو در شهرک غرب مراجع انگیزه بیشتری پیدا کرده و اعتماد به نفس او بیشتر می‌شود. با مراجعه به کلینیک ایران به عنوان یکی از بهترین مراکز کاشت مو در شهرک غرب و مشورت با یک پزشک ماهر و متخصص، بهترین نتیجه به دست می‌آید.
      • کاشت مو روشی ایمن است: در بین تمام روش‌های رشد مو، کاشت مو طبیعی‌ترین است. این روش ایمن و طبیعی به هیچ گونه دارو یا مواد شیمیایی احتیاج ندارد و نتایج آن بسیار طبیعی است.
      • مراقبت کمی دارد: کاشت مو به مراقبت زیادی احتیاج ندارد. مو‌های پیوند شده همانند مو‌های طبیعی هستند و هیچ فرقی با هم ندارند. از این رو نیازی نیست از شامپوی خاصی برای شستن آن‌ها استفاده شود.
      • دوره بهبودی آن کوتاه است: پس از جراحی پیوند مو، مدت زمان بهبودی با توجه به وضعیت بیمار متفاوت است. بیشتر افرادی که کاشت مو انجام داده‌اند، پس از ۳ تا ۴ روز به زندگی عادی خود باز می‌گردند.
      • عوارض جانبی کمی دارد: هرگونه ناراحتی مربوط به جراحی پس از ۳ الی ۴ روز برطرف می‌شود. خطر عفونت در کاشت مو هم بسیار کم است.

      عوارض کاشت مو در شهرک غرب

      هر جراحی، عوارضی دارد. کاشت مو در شهرک غرب هم از این قاعده مستثنی نیست و می‌تواند باعث مشکلات زیر شود:

      ۱. احساس درد

      پس از جراحی کاشت مو، بیشتر بیماران احساس درد دارند. این درد در کاشت مو به روش FUT بیشتر حس می‌شود؛ چون این جراحی با برداشت نواری صورت می‌گیرد. برداشت نواری برای پیوند واحد فولیکولی می‌تواند ریسک بروز آسیب به اعصاب محیطی را افزایش دهد. در این روش حدود ۳۰۰۰ واحد مو در طول ۶ تا ۸ ساعت پیوند داده می‌شوند.

      برای کاهش این درد بهتر است در طول جراحی استراحت‌های کوچکی به بیمار داده شود. پزشک هم می‌تواند با تجویز مسکن و دارو‌های ضد التهابی درد بیمار را کاهش دهد.

      ۲. ایجاد تورم

      پس از کاشت مو در شهرک غرب، تورم به میزان ۴۰ تا ۵۰ درصد رخ می‌دهد. این تورم که به دلیل بیهوشی، تروما و… به وجود می‌آید، بعد از زمان جراحی شروع و پس از ۳ تا ۵ روز خود را نشان می‌دهد. همچنین می‌تواند باعث خون مردگی دور چشم شود. پس از کاشت مو پزشک معالج کمپرس سرد، ماساژ و دارو را پیشنهاد داده و از بیمار می‌خواهد شکل خاصی دراز کشیده یا بخوابد.

      ۳. خونریزی

      پوست سر دارای عروق خونی فراوان است و کاشت مو می‌تواند باعث ایجاد خونریزی شود. در حین عمل با تزریق محلول‌های متورم‌کننده حاوی اپی نفرین، خونریزی کنترل می‌شود. با این حال بیمار نباید دچار انعقاد خون باشد و یا به آسپرین، دارو‌های ضد التهابی غیر استروئیدی، الکل، ویتامین E یا دیگر عوامل ضد انعقاد حساسیت داشته باشد.

      از دو هفته قبل هم باید سیگار کشیدن و استفاده از ماینوکسیدیل موضعی را قطع کرده باشد. پس از انجام جراحی اعمال فشار با گاز تمیز به مدت ۱۵ دقیقه می‌تواند خونریزی را قطع کند.

      ۴. عدم تقارن

      برای کاهش احتمال عدم تقارن، ناحیه گیرنده باید به دقت علامت‌گذاری شود. معمولا عدم تقارن به دلیل تغییر شکل قبلی سر، طراحی خط موی جلوی کاذب یا اختلاف چگالی فرکانس راست و چپ رخ می‌دهد.

      ۵. فولیکولیت

      فولیکول مو در پاسخ به عفونت دچار التهاب می‌شود. رشد مو می‌تواند یکی از دلایل فولیکولیت مو باشد. ۲ تا ۳ ماه بعد از عمل ممکن است ناحیه گیرنده یا اهدا‌کننده دچار عفونت شود. در این شرایط استفاده از پماد آنتی بیوتیک و کمپرس گرم پیشنهاد می‌شود.

      ۶. پوسته پوسته شدن

      یکی از عوارض کاشت مو، پوسته پوسته شدن اپیدرم خشک مو است که ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد جراحی ایجاد و پس از ۷ تا ۱۰ روز ناپدید می‌شود. استفاده از مرطوب‌کننده هم می‌تواند به از بین بردن این پوسته‌ها کمک کند.

      ۷. ایجاد جای زخم

      در بعضی موارد کاشت مو با FUT باعث ایجاد جای زخم می‌شود. در این شرایط از بانک مو به درستی استفاده نشده است. به طور معمول اسکار خطی پشت سر ایجاد می‌شود. البته به راحتی هم قابل درمان است.

      ۸. خارش

      بعد از عمل ممکن است ناحیه گیرنده و بانک مو دچار خارش شوند. شستشوی سر و استفاده از آنتی هیستامین می‌تواند این خارش را کاهش دهد. برای بهبود خشکی پوست هم بهتر است از آلوئه ورای موضعی استفاده شود.

      ۹. سرفه و سکسکه

      یکی از عوارض آزاردهنده و نادر کاشت مو، سرفه و سکسکه است که شاید دو سه روزی طول بکشد. علت این موضوع هنوز مشخص نشده اما احتمالا به تحریک اعصاب پوست سر مربوط است.

      ۱۰. سنکوپ

      یکی دیگر از عوارض نادر کاشت مو، سنکوپ است که معمولا در پایان عمل رخ می‌دهد. در این شرایط بیمار به طور موقت هوشیاری خود را از دست داده و به اصطلاح غش می‌کند. این عارضه خطر زیادی ندارد و احتمالا به دلیل بالا رفتن فشار خون، افت قند خون یا کم آبی بدن رخ می‌دهد.

      مزایای کاشت مو در شهرک غرب

      مراقبت‌های بعد از کاشت مو در شهرک غرب

      این تصور که با انجام عمل جراحی کار تمام شده، اشتباه است. کاشت مو در شهرک غرب زیبایی و جذابیت را به شما بر می‌گرداند، اگر بدانید که چه مراقبت‌هایی دارد. این مراقبت‌ها به اندازه جراحی مهم هستند و می‌توانند بر نتیجه نهایی کاشت مو تاثیر زیادی بگذارند.

      مراقبت‌های مو در سه روز اول

      پس از کاشت مو بیمار می‌تواند در منزل استراحت کند. البته ممکن است کمی درد هم داشته باشد. این درد طبیعی است و پس از روز سوم کمتر می‌شود. در سه روز اول جراحی حمام نروید و مواظب باشید عرق نکنید. برای این کار می‌توانید یک کلاه راحت بپوشید تا آفتاب و گرد و غبار به مو‌هایتان آسیب نزند. از مصرف سیگار و الکل هم خودداری و مسکن‌ها و آنتی بیوتیک‌های تجویز شده را به طور مرتب مصرف کنید.

      مراقبت‌های مو در هفته اول

      پس از گذشت سه روز با مشورت پزشک معالج حمام کنید. بدین ترتیب روند بهبود شما سریع‌تر می‌شود. در هفته اول ممکن است منطقه کاشت پوسته پوسته یا دچار خارش شود. در این مدت نباید سر خود را بخارانید، ورزش کنید یا از سیگار و الکل استفاده کنید.

      مراقبت‌های مو در ماه اول

      از هفته دوم تا ماه دوم کاشت مو در شهرک غرب ممکن است مو‌های جدیدتان ریزش داشته باشند. این ریزش طبیعی است و باید رخ دهد تا جا برای تار مو‌های جدید باز شود. در این مدت که دوره شوک هم نام دارد می‌توانید ورزش‌های سبک انجام دهید. البته مواظب باشید عرق نکنید. همچنین سرتان را به طور مستقیم در معرض آفتاب قرار ندهید.

      مراقبت‌های مو در سه ماه اول

      پس از سه ماه مو‌های جدیدتان بلند شدند و می‌توانیم بگوییم مهمترین دوره‌های مراقبت را پشت سر گذاشته‌اید.

      مهمترین نکات بعد از کاشت مو در شهرک غرب

      • برای کاهش تورم در ناحیه پیشانی بهتر است تا چند روز با زاویه ۴۵ درجه بخوابید. همچنین از سر خود در برابر هر گونه ضربه محافظت کنید.
      • پوست سرتان را هم بیش از حد لمس نکنید یا نخارانید.
      • برای بهبود کیفیت کاشت مو و داشتن مو‌های طبیعی از مکمل‌های تجویز شده استفاده کرده و تا یک هفته از انجام ورزش‌های سنگین خودداری کنید.
      • پیشنهاد می‌دهیم غذا‌های سرشار از ویتامین‌های A و E و B را مصرف کنید.
      • توصیه می‌شود به مدت یک هفته از دریا، سونا و استخر دوری کنید.
      • استرس نداشته باشید و در پانزده روز اول از اسپری، ژل یا دیگر مواد آرایشی مو استفاده نکنید.
      • از حدود ماه ششم به بعد می‌توانید اولین نشانه مو‌های کاشته شده طبیعی، سالم و پرپشت را مشاهده کنید.

      مراقبت‌های بعد از کاشت مو

      کاشت مو در شهرک غرب برای چه کسانی مناسب است؟

      همه مردانی که دچار ریزش موی ارثی یا هورمونی بوده و الگوی طاسی مردانه دارند یا زنانی که دچار ریزش مو شده‌اند، می‌توانند کاشت مو در شهرک غرب را انجام دهند. این جراحی حتی برای کسانی که بخشی از مو‌های ابرو یا ریش خود را از دست داده‌اند هم موثر است. کاشت مو در شهرک غرب  برای هر کسی که دچار طاسی شده قابل انجام است.

      البته قبل از آن فرد باید با مراجعه به کلینیک زیبایی در تهران، از شرایط و محدودیت‌های این جراحی اطلاع پیدا کند. در کل اگر فرد بیماری خاصی نداشته و بانک موی او مناسب باشد، می‌تواند این عمل را انجام دهد.

      کاشت مو در شهرک غرب برای چه کسانی مناسب نیست؟

      ریزش مو در مردان و زنان طبیعی است و در بیشتر موارد به دلیل تغذیه نامناسب، سبک زندگی غلط، استرس و فشار‌های روحی روانی رخ می‌دهد. کاشت مو در شهرک غرب یک روش ترمیمی برای بازگرداندن مو‌های از دست رفته است اما انجام این جراحی به گروه‌های زیر پیشنهاد نمی‌شود:

      1. بیماران دیابتی
      2. افرادی با بانک موی ضعیف
      3. افراد مبتلا به اختلال مو کنی
      4. افراد مبتلا به افسردگی و اضطراب
      5. افراد تحت شیمی درمانی یا پرتو درمانی
      6. افرادی که دچار زخم‌های کلوئیدی هستند
      7. افراد مبتلا به لوپوس، لیکن پلان یا پسوریازیس شدید
      8. افراد مبتلا به اختلالات انعقادی خون و بیماری‌های عفونی مثل ایدز
      9. بانوان باردار و شیرده
      10. زنان مبتلا به تیروئید و تخمدان پلی کیستیک
      11. زنانی با ریزش موی سرتاسری در پوست سر
      12. افراد پایین ۳۰ سال به دلیل عدم توقف هورمون ریزش مو

      سخن پایانی

      در این مقاله ضمن معرفی بهترین کلینیک کاشت مو در شهرک غرب، شما را با مزایا و معایب این جراحی آشنا کردیم. در پایان پیشنهاد می‌دهیم انتظارات نابجا و غیرمنطقی نداشته باشید. کاشت مو بهترین روش احیاء است به شرطی که اصول آن رعایت شود.

      در ابتدا مراجعه به یک کلینیک معتبر و مشورت با پزشک متخصص اهمیت دارد. در مرحله بعد دلایل ریزش مو یا طاسی مشخص شده و در صورت موثر بودن، کاشت مو در شهرک غرب انجام می‌شود.

      میانگین امتیازات ۵ از ۵
      از مجموع ۲ رای

      پشتیبان سایتمشاهده نوشته ها

      Avatar for پشتیبان سایت

      این مقاله به کوشش مدیریت و اعضای تیم کلینیک ایران تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش اعضا، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.

      بدون دیدگاه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *